سلام خانما من ۳روزه تاخیردارم روزموعدم بی بی چک زدم منفی شد هنوزهم نشدم به نظرتون دوباره بزنم یاپریودمیشم😩😩😩😩???
1
1399/07/07
وندا ❤️
باید تا هفت روز صبر کنی
1
1399/07/07
آریانا ایرانی
عزیزم تا ۱۰ روز بعد پریودی نرماله اگه منفی بشه
0
1399/07/07
سوال کننده
اهان😩
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
این ماه همممهههه تاخیر داستیم
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
ش
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
البته من دارم میرم تو ماه دوم🤣
0
1399/07/07
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
خخ
0
1399/07/07
سوال کننده
جدن ?
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
بخدا الان ۴۷ روره
0
1399/07/07
سوال کننده
چرا نمیرین دکترمژگان
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
احتمالا امروز برم
0
1399/07/07
سوال کننده
اگه مطمئنی امروز برو آمپول پروژسترون بزن
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
دیروز ی بیبی چک گذاشتم هاله داشت😒
0
1399/07/07
سوال کننده
توچندوقته اقدامی
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
۷ ماه
0
1399/07/07
سوال کننده
انشالا که بارداری
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
اگ باشمم با زعفرونی ک من خوردم نمیمونه
0
1399/07/07
سوال کننده
انشالا زودنتیجه بگیری
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
باردار نیستم هاله شاید خط تبخیره
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
ان شاء الله هممون
0
1399/07/07
سوال کننده
آخع مطمئن میشدی بعدمیخوردی
0
1399/07/07
سوال کننده
چه معلوم
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
منم نشدم هنوز
0
1399/07/07
سوال کننده
الهی آمین
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
😔
0
1399/07/07
پانیذ ......
عکسشو بفرس
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
دوروز تاخیر
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
بی بی منفی
0
1399/07/07
پانیذ ......
منم هنوز نشدم
0
1399/07/07
فریبا .
من ماه قبل اینکه باردار باشم
یعنی ماه دوم اقدام ده روز عقب افتاد علائمم داشتم زدم منفی بود روز یازدهم پری شدم
ماهی که فهمیدم باردارم یعنی ماه سوم اقدام دوباره تاخیر داشتم ولی گفتم مث ماه قبلِ و نمیزدم تا ده روز
ولی پریود هم نمیشدم
گفتم من که ده روز صبر کردم چهار روز دیگه هم صبر میکنم که دو هفته شه
یا میاد یا نمیاد
اون موقع بی بی زدم چهارتا همش مثبت شد
یکم صبر داشته باشین بهتره
بیخیال باش
استرسشم کمتر میشه
یعنی ماه دوم اقدام ده روز عقب افتاد علائمم داشتم زدم منفی بود روز یازدهم پری شدم
ماهی که فهمیدم باردارم یعنی ماه سوم اقدام دوباره تاخیر داشتم ولی گفتم مث ماه قبلِ و نمیزدم تا ده روز
ولی پریود هم نمیشدم
گفتم من که ده روز صبر کردم چهار روز دیگه هم صبر میکنم که دو هفته شه
یا میاد یا نمیاد
اون موقع بی بی زدم چهارتا همش مثبت شد
یکم صبر داشته باشین بهتره
بیخیال باش
استرسشم کمتر میشه
0
1399/07/07
فریبا .
خب احتمالا بارداری
دوباره بزن
یا برو ازمایش
دوباره بزن
یا برو ازمایش
0
1399/07/07
سوال کننده
اره باید خواست خدا هم باشه نباید به زور بخواییم
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
بنظرتون اگ باردار نباشیم ممکنه بخاطر چی باشه که پریودی نمیاد اونم من ک منظمم
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
ن بابا اگ بعد ۱۷ روز مثبت باشه ک خط روشن میفته تبخیره
0
1399/07/07
سوال کننده
انشالا زود نتیجه بگیری
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
من ک تنبلی تخمدان دارم
0
1399/07/07
سوال کننده
انشالا شماهم
0
1399/07/07
فریبا .
اره دیگه حتما
1
1399/07/07
فریبا .
تو اقدام پریودی جابجا میشه که نشونه خوبیه
0
1399/07/07
سوال کننده
بعضی وقتا استرس اینا باعثم میشه هورمونا بهم بریزن وچاقی😭😭😭😭
0
1399/07/07
فریبا .
خب برو ازمایش
0
1399/07/07
فریبا .
جدیدا زدی؟
0
1399/07/07
سوال کننده
منم
0
1399/07/07
سوال کننده
جدن؟
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
منفی بود ده روز پیش
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
دیروز
0
1399/07/07
فریبا .
اره
آمادگی رحم
آمادگی رحم
0
1399/07/07
سوال کننده
آخه چند وقت ؟
0
1399/07/07
فریبا .
خب برا بعضیا دیر نشون میده
خواهر شوهر من چن تا تو روزای مختلف زد همه منفی
بعدش لکه بینی داشت
رفتم آزمایش جوابش مثبت بود
خواهر شوهر من چن تا تو روزای مختلف زد همه منفی
بعدش لکه بینی داشت
رفتم آزمایش جوابش مثبت بود
0
1399/07/07
فریبا .
نمدونم
ولی خب باز تنبلی تخمدان هم تاثیر داره
ولی خب باز تنبلی تخمدان هم تاثیر داره
0
1399/07/07
سوال کننده
بله
0
1399/07/07
سوال کننده
😔
0
1399/07/07
فریبا .
من خودم پلی کیسیت بودم
0
1399/07/07
فریبا .
دو سال پیش دارو میخوردم ولی دیگه خسته شدم و رها کردم
0
1399/07/07
سوال کننده
خوب بعدچندوقت ؟طبیعی باردارشدین
0
1399/07/07
سوال کننده
منم یه ماهه نمیخورم بیخیال شدم
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
منم این ماه دارویی نخوردم ک اینطور شد
0
1399/07/07
فریبا .
من پنج سال جلوگیری کردم
آخه چهار سالش عقد بودم
یه سالم که خودمون نمیخواستیم تا یه کم رو روال بیوفته زندگی و زود بود بعد عروسی
آخه چهار سالش عقد بودم
یه سالم که خودمون نمیخواستیم تا یه کم رو روال بیوفته زندگی و زود بود بعد عروسی
0
1399/07/07
سوال کننده
میگم چرا آخه به زور بخوام بعدیه جوری بشه بچه احساس پشیمانی کنم
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
من هیچ مشکلی ندارم پری هامم منظمه
0
1399/07/07
فریبا .
از بعد ماه رمضون امسال اقدام کردیم
ماه سوم خداروشکر گرفت
طبیعی
ماه سوم خداروشکر گرفت
طبیعی
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
چاقم نیستم والا
0
1399/07/07
سوال کننده
نه من ۹۸/4/۱۳ عروسیم شده ازاونوقت آزاد گذاشتم هیچ جلوگیری نکردم
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
مژگان تو نشدی هممونو ولو کردیااااا
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
دستتو گذاشتی روسرمون یکی یکی تاخیرافتادیم
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
😂😂😂
0
1399/07/07
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
منم مرداد۹۸
0
1399/07/07
سوال کننده
شوهرتون سالمن؟
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
اره
0
1399/07/07
فریبا .
من از اینکه خیلی جلوگیری داشتم میترسیدم که نشه
پلی کیسیتم بودم
فکر میکردم خیلی بیشتر طول بکشه
پلی کیسیتم بودم
فکر میکردم خیلی بیشتر طول بکشه
0
1399/07/07
فریبا .
اردیبهشت ۹۸عروسی
0
1399/07/07
سوال کننده
اره منم ترسیدم جلوگیری نکردم
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
🤣🤣🤣🤣حق ندارید پریود شین تا من نشدم
0
1399/07/07
فریبا .
من چاره ای نداشتم
0
1399/07/07
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1399/07/07
فریبا .
عقد بودم🙈🙈
0
1399/07/07
سوال کننده
اینجا خبربدین
0
1399/07/07
سوال کننده
منتظرتونم
0
1399/07/07
سوال کننده
اره دیگه
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
من ۱۰ ماه عروسی کردم س ماهشو طبیعی حالا هرچی زور میزنیم نمیشه🤣
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
حداقل حامله شو دست بزار روسرمون
0
1399/07/07
سوال کننده
مصلحت خداوند انشالا به زودی مامان شی
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
من حس میکنم الانه ک پری شم
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
اما یچیزی جلوشو گرفته
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
نمیزاره راحت خودشو خالی کنه
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
😂
0
1399/07/07
سوال کننده
منم فقط هرازگاهی شکمم دردمیکنه
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
من زیرنافم خیلی تیرمیکشه
0
1399/07/07
فریبا .
سیاهدونه عسل حتما بعد پریودی تا روز تخمک گذاری خودتون
و هر روز همسرتون بخورن
حالا هر جور میخوان ولی من که ماه دوم اقدام صبح ناشتا شروع کردم نشد ماه سومم خوردیم که شد
و هر روز همسرتون بخورن
حالا هر جور میخوان ولی من که ماه دوم اقدام صبح ناشتا شروع کردم نشد ماه سومم خوردیم که شد
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
لگنمم درددارم
0
1399/07/07
سوال کننده
اهان
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
عسلو خیلی خوردم اما باسیاهدونه نه شوهرمم بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
نشنیدما واسه شوهرم
0
1399/07/07
سوال کننده
گرمیجات بخور
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
الان؟؟؟؟؟خب میترسم یهو باردارباشم
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
🤣🤣
0
1399/07/07
فریبا .
زیر شکمتونم با روغن سیاهدانه و زیتون ماساژ بدین تا گرم شه
من اینم تا روز تخمک گذاری انجام دادم همین ماه اخز
من اینم تا روز تخمک گذاری انجام دادم همین ماه اخز
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
منم منتظرم پریود شم شروع کنم
0
1399/07/07
سوال کننده
چیزی نمیشه با گرمیجات
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
میگن وقتی اینطوری عقب میندازی نخور مگ اینکه مطمئن شب حامله نیستی
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
خواهر من جرعت ندارم بزارم وقتی پریودشدم میخورم
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
الان نمیشه ک بعد ک پری اومد
0
1399/07/07
سوال کننده
روغن سیاهدانه رو خیلی شنیدم
0
1399/07/07
فریبا .
نه عسل سیاهدونه یه قاشق مرباخوری صبح ناشتا
من تا تخمک گذاری خوردم شوهرم هر روز
هنوزم گاهی میخوره😂😂
من تا تخمک گذاری خوردم شوهرم هر روز
هنوزم گاهی میخوره😂😂
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
اره بابا میگم ک
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
میخورم میخورم اگ مامان نشده باشم
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
توبچه داری؟؟
0
1399/07/07
فریبا .
من یه طب سنتی بهم گفت
ما که خوردیم
حتما تاثیر داشته
ما که خوردیم
حتما تاثیر داشته
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
نه عزیزم
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
من امتحان نکردم
0
1399/07/07
فریبا .
اره
0
1399/07/07
سوال کننده
اهان خوب
0
1399/07/07
سوال کننده
باشه تسلیم
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
من در تکاپوی ی فسقل بچم ک هممونو مسخره کرده
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
😂
0
1399/07/07
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
پانمیشه زودتربیاد ک دقمون داد
0
1399/07/07
سوال کننده
منتظر خبرتونم
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
بخدا من در تکاپوی پریودیم🤣
0
1399/07/07
سوال کننده
انشالا همتون مامان شین
2
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
میشیم هممون🤩🤩🤩🤩
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
عزیزم گرمیجات فقط تاقبل پریودی و مدت پریودی وقتی ک عقب بندازی خوب نیست
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
حتمااااااا
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
خب الان هممون دوب شکیم دیگ
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
ایشالللله
1
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
اگ باردار بودم من همتون هستید
0
1399/07/07
سوال کننده
انشالا توکل بخدا
0
1399/07/07
سوال کننده
اوکی
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
توروخدا انقد نده دستمون مژگان خانوم
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
😂😂😂
1
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
🤣🤣
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
پریودی رو مروا زدی شد مروارید
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
ایشالله ک اینم باشه
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
ان شاء الله بارداری
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
ایشالله هممون
0
1399/07/07
سوال کننده
انشالا
0
1399/07/07
سوال کننده
😊
0
1399/07/07
سوال کننده
👶👶👶👶
0
1399/07/07
🤱 Hani Joonii💜
مژگان عکس بی بی تو بده دیروزیه
0
1399/07/07
طیبه مامان آریان💙 .
سلام منم با امروز ۴ روزه پریودم عقب افتاده ولی بی بی نزدم هنوز.دیروز کمرم و دلم داشت میترکید بخصوص کمر امروز کمتر شده ولی ببخشین ترشحات تقریبا زردرنگ دارم دیروز یکمی روبه قهوه ای بود امروز نه.سینه هامم که ۱۵ روز هست درد داره.نمیدونم باید چیکار کنم.
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
والا انداختمش😑
1
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
ما چمون شده این ماه😒😒😒😒😒😒همهههه تاخیرررر دارن
0
1399/07/07
طیبه مامان آریان💙 .
اره بخدا.گفتم شاید بخاطر تغییر فصله.اخه بهونه دیگه گیر نیوردم
0
1399/07/07
طیبه مامان آریان💙 .
تازه دکتر ماه پیش به من دوفاستون داد گفت پری هاتا دقیقتر میکنه.هم اون ماه ۳ روز عقب افتاد هم این ماهم اینجوری شده.
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
این ماه خوردی دوفاستون؟؟؟
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
تبریییییییییییک
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
من پریودشدم
0
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
😂😂😂😂😂
0
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
خوشبحاللللت دستت روسر من
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
بروسرویس انقدزوووووووووربزن میاد
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
امتحان کن
1
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
پاشو بروسیاه دونه بخر
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
منم همین کارو کردم دوسه تا قطره بازشد انگار
1
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
با ی لیوان زعفرون نیومد
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
ولی کاش بکنه بیاد هرچیه
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
دم ب دم زعفرون بخور وزوربزن فقط😂
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
دارم توخونه
1
1399/07/07
❣️sahar❣️ .
چیکارکنم
1
1399/07/07
samar shiva
بچه ها پرولاکتین 36 باعث نازایی میشه؟
1
1399/07/07
طیبه مامان آریان💙 .
ن عزیزم دفعه ی قبلی که هنوز اقدام نداشتم خوردم.این ماه چون یکمی قندم لب مرز بود متفورمین دکتر بهم داد.
1
1399/07/07
طیبه مامان آریان💙 .
عزیزم باید ببینی رنج آزمایشگاهی که رفتی چنده.کلا پرولاکتین رو باید اورد پایین برای بارداری
1
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
🤣🤣
1
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
بریز رو عسل بخور تا قبل تخمک گذاریت
1
1399/07/07
🌹مریم🌹 😍
خانما من تخمدان چپم از صبح چندبار تیر کشیده و ول کرده
کسی میدونه علتش چیه ؟
کسی میدونه علتش چیه ؟
1
1399/07/07
رویا 😇😇
من آخرش شما رو میکشم
ما ک گفتیم احتمالا بارداری برو آزمایش بده آزمایش قبلی شاید زود بود
زعفرون بخوری ک پریود بشی ک چی؟حالا ده روز دیرتر
ما ک گفتیم احتمالا بارداری برو آزمایش بده آزمایش قبلی شاید زود بود
زعفرون بخوری ک پریود بشی ک چی؟حالا ده روز دیرتر
1
1399/07/07
Mozhgan 🙋🤩🤩
عاشق همتونم😎
0
1399/07/07
سوال کننده
انشالا ماه دیگه ما امیدمون رو ازدست نمیدیم
0
1399/07/07
سوال کننده
منم نشدم نافم ولی درد میکنه
0
1399/07/07
z𝓪𝓱𝓻𝓪 🧚♀️
چ علائمی داری؟
0
1399/07/07
سوال کننده
هیچی فقط شکمم درد داره هرازگاهی
0
1399/07/07
سوال کننده
ویبوست میکنم
0
1399/07/07
z𝓪𝓱𝓻𝓪 🧚♀️
منم همینطور
0
1399/07/07
سوال کننده
توکل بخدا تاخدا چی بخواد
0
1399/07/07
z𝓪𝓱𝓻𝓪 🧚♀️
ولی میترسم بیبی چک امتحان کنم
0
1399/07/07
z𝓪𝓱𝓻𝓪 🧚♀️
😔
0
1399/07/07
سوال کننده
چرا
0
1399/07/07
سوال کننده
چندروز تاخیرکردی
1
1399/07/07
z𝓪𝓱𝓻𝓪 🧚♀️
سه روزه قرص دیدهستروژن یا همون دوفاستون تموم شده
1
1399/07/07
z𝓪𝓱𝓻𝓪 🧚♀️
۱۶ روزم از آمپول اچ سی جی میگذره!
0
1399/07/07
سوال کننده
اهان انشالا که بارداری گلم
0
1399/07/09
سوال کننده
پریودشدین دوستان تاخیری
0
1399/07/09
سوال کننده
من هنوز نشدم
1
1399/07/09
z𝓪𝓱𝓻𝓪 🧚♀️
منم هنوز نشدم
1
1399/07/09
z𝓪𝓱𝓻𝓪 🧚♀️
تستم منفی بود
0
1399/07/10
سوال کننده
منم شکمم ورم کرده نفخ دارم
0
1399/07/10
سوال کننده
😔
0
1399/07/10
سوال کننده
آخه میگن میتونه منفی باشه بعدن مثبت شه
0
1399/07/10
سوال کننده
میترسمم زعفران بخورم تا پریودم بیاد
0
1399/07/10
سوال کننده
فک کنم تغییر فصلم میتونه باشه
0
1399/07/11
سوال کننده
من نشدم شدیدا شکمم ورم کرده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



729

