سلام دوستان
اونایی ک آزمایشات سقطای مکرر دادن میشه بگین ک چندومین سقط دکتر واستون تجویز کرد؟هزینه هاتون آزاد و با دفترچه چقد شد؟؟چقد طول کشید تا جوابش اومد؟؟بعدش بنظرتون تاسی سکه ای ربطی ب آزمایش خود ایمنی داره یا نه؟؟؟؟
پرسش (1399/06/29):
اونایی ک آزمایش سقطای مکرر دادن ی لحظه بیان
426
100
1399/06/29
سوال کننده
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
من بار اولم حدودا12/13روز پیش دکترم گفت طبیعیه ولی ازمایشاتو برام نوشته با سونو واین چیزا ولی هنوز نرفتم
0
1399/06/29
سوال کننده
من تقریبا 6 روز پیش بتام رفت بالا دو روز قبل از موعد بعد یهو افتادم رو لکه بینی بعدشم خونریزی
0
1399/06/29
سوال کننده
ی سقط هم پارسال داشتم ک فقط ساک تشکیل شده بود
0
1399/06/29
سوال کننده
امروز دکترم گفت ک سقط کردی ولی اصلا شبیه سقطی ک پارسال داشتم نبود
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
چجوری بود؟چندهفته بود بازم ساک خالی بود؟
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
من هیچیم نبود فقط توشکمم رشدش متوقف شده بود با قرص سقط افتادم ب خونریزی
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
همه میگن نرو ازمایشو اینا بده بسپار ب خدا،ولی میگم برم اگه مشکلی هس برطرف بشه
0
1399/06/29
سوال کننده
وقتی سقط کردم باید 12 هفته میبودم ولی توو 5 هفته مونده بود چون خیلی شیاف استفاده کرده بدلیل لکه بینی دیگه خودش سقط شد
0
1399/06/29
سوال کننده
ولی بقایا داشتم و کورتاژ شدم
0
1399/06/29
سوال کننده
ببخشید این سقط اول بود
0
1399/06/29
سوال کننده
اینجا بهم گفتن بارداری شیمیایی بوده چون یهو بتام از 70 شد 16
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
خب تو پنج هفته فکر کنم فقط ساک خالی بوده ،،حتما پیگیر باش
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
😢😥
0
1399/06/29
سوال کننده
الان 5 روزه خونریزی شدید دارم
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ینی یه سقط داشتی یا دوتا؟؟
0
1399/06/29
سوال کننده
با اینی ک 5 روز پیش داشتم دوتا
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
طبیعیه،من خونریزیم بعد سقط کم شد رفتم دکتر بقایا بود باز قرص داد افتاد خونریزیم کم کم شد رفتم دکتر مجددا سونو شدم ددوروز پیش گفت لخته خون تو رحمت زیاد مونده
0
1399/06/29
سوال کننده
چند هفته بودی
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اخی،انشالله جاشون سبز میشه،هرکدوم باچندماه اقدام باردارمیشی؟؟شوهرت و خودت از دادین؟
0
1399/06/29
سوال کننده
چندومی بود؟
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
15هفته بودم ولی تو هشت هفته مونده بود
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
همین اولی بود
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
ولی میخام برم ازمایش هم خودم هم شوهرم انجام بدیم میترسم خیلی
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
😒😒
0
1399/06/29
سوال کننده
اولی رو سه ماه اقدام باردار شدم و دومی بخاطر کورتاژم یکسال جلوگیری کردم و 8ماه اقدام بودم ک شدم
0
1399/06/29
سوال کننده
اره جفتمون آز دادیم من تنبلی خفیف داشتم ولی شوهرم سالم بود
0
1399/06/29
سوال کننده
اخی عزیزم ان شا الله بزودی جاش سبز میشه
0
1399/06/29
سوال کننده
چند سالته
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
بادارو ؟؟مشکلی هس،تخمک فعالم داشتی؟
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
انشالله خدا نگاهمون کنه
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
20شماچی
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
منم یکم تنبلی دادم ولی شوهرمو نمیدونم مجدد میخوایم از بدیم و من سونو بشم تا بفهمم،هرچی ک هس
0
1399/06/29
سوال کننده
من 24
0
1399/06/29
سوال کننده
ان شا الله
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اها،،انتظار خیلی سخته
0
1399/06/29
سوال کننده
اولی نه ولی دومی با دارو چون تنبلی داشتم
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
من باماه اول اقدامم باردار شدم ولی متاسفانه نموند
0
1399/06/29
سوال کننده
ان شا الله بعدی
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
😢😢تنبلی بدههه،چ داروهایی خوردی؟چنپدوره؟
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
انشالله،کی میخای اقدام کنی باز؟
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
کاش قبلش بازم ازمایش بدی هم خودت و هم شوهرت
0
1399/06/29
سوال کننده
من فقط متفورمین خوردم
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
خداروشکر بازم باهمین شده،دکتر نگفت ازچیه؟؟
0
1399/06/29
سوال کننده
فعلا این ماه جلوگیری دارم دکترم گفت اگه نخواستی آزمایش سقطای مکرر بدی اقدامتو شروع کن
0
1399/06/29
سوال کننده
نه چون اصلا هیچی نبود شاید 3 هفته بود تا ب خودم اومدم سقط شد
1
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
من خودم تو بارداری تیرویید گرفتم کم کار که یکم قرصم دیر خوردم ولی بچه ها میگن علت از تیرویید نیس،الان دارم قرصشو میخورم.. از خدامیخوام به هممون یه بچه سالم بده سقط خیلی بده درد و خونریزیش به کنار حال روحیش به کنار،من هنوزم ک هنوزه گریه میکنم
0
1399/06/29
سوال کننده
دقیقا روان آدم داغون میشه درد جسمیش ب کنار
0
1399/06/29
سوال کننده
دیگه فایده اش چیه عزیزم گریه کنی
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
من دکترم حرفی از ازمایش سقطای مکرر نداد،ولی با تجربه بچه های اینجا میخوام بگم ایمنی انعقادی و هورمونی و چکاب بنویسه کافیه؟؟شماهم همین منظورته؟
0
1399/06/29
سوال کننده
استرس خیلی بده
0
1399/06/29
سوال کننده
اره همینا هست فکر کنم
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
دقیقاا منم هیچیم نبود یه ذره هم حالت تهوع و درد و لک نداشتم ولی خواست خدا بود
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اره واقعاا
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
همش فکرای منفی میاد توسرم دیگه،همش یادش می افتم ک حامله بودم
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
لعنتی خیلی خیلی من استرس داشتم شدیددد
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اهافکر کنم یکم هزینشم بره بالا
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
چون من ابجیم هورمونیا رو فقط انجام داده پنج شش تا هس260شده
0
1399/06/29
سوال کننده
منم استرس باعث شد این همه دردم شد دکتر هم میگفت اول مغزتو آروم کن بعد بیا دنبال آزمایشات چون خیلی تاثیر توو نتیجه آزمایشات داره
0
1399/06/29
سوال کننده
😫
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
واقعااا؟؟دقیقاا من خودمم از چشم استرس میبینم به شدت استرس داشتم خانواده همسرم با کاراشون و جاریم و...
0
1399/06/29
سوال کننده
دقیقا همینه منم جاریام خانواده همسرم
0
1399/06/29
sogol .
سلام دوست عزیز،هرشهری هستی اول یه دکترخوب سقط مکررپیداکن بروپیشش،خودش هرجیوصلاح بدونه مینویسه،ولی قبل اینکه برابعدی اقدام کنی پیگیرعلت سقطط باشه،سقط بدون علت نمیشه،حتماهمسرتونم ازمایش بدن حتما،خودتم رفتی پیش دکتراصرارکن برات همه ازمایشاروبنویسه چون اکثرانمینویسن،من خودم دوتاسقط داشتم تاالان جواب ازمایشام خوب بوده ژنتیک دادم وانعقادی
0
1399/06/29
سوال کننده
چقد هزینه اتون شد؟
0
1399/06/29
سوال کننده
چقد طول کشید جوابش اومد؟
0
1399/06/29
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
😢😥😢خداکنه هردومون زوده زود باردار بشیم یه بچه سالم خدا بهمون بده
0
1399/06/29
سوال کننده
آمینننننن🙏🙏😔😔
0
1399/06/29
sogol .
ژنتیک ۶۰۰البتهکلینیک دولتی دادم بخاطرشرایطم حوابش یک ماهه اومد،انعقادیم ۱۶۰البته میگم یه عمل هیستروام شدم شدحدود۷۰۰،ازمایشافرق میکنه انعقادی چیابنویسه،
0
1399/06/29
sogol .
ان شاءالله منم بعدسقط فهمیدم هیچی دنیاارزش نداره،فقط میگم خدایاهیچی نمیخام فقط سالم باشه،
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
فقط به دکتر بگیم ازمایش انعقادی و ایمنی؟دیگه انتعقادی یه ازمایشه یاچندتا چیز داخلشه؟
0
1399/06/29
سوال کننده
میگم من پارسال ژنتیک دادم
0
1399/06/29
سوال کننده
مشکلی نبوده
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
انشالله خدا بهمون میده،واقعااااا ،،من به خدا یقین دارم دلمونو نمیکشنه من بادل شکسته دعاکردم
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
خیلی سختم شد درد سقط ب کنار حرف و کنایه های بعدش ب کنار
0
1399/06/29
sogol .
هرکدوم فک کنم یسری چیزاداره که دکترصلاح میبینه چه فاکتورایی بررسی بشه،
0
1399/06/29
سوال کننده
🙏😔😭
0
1399/06/29
sogol .
کاش حامله میشین نزارین کسی بفهمه اینجوری بهتره،برامن دوتاشم هیچکی نفهمیدلااقل کم حرف شنیدم
0
1399/06/29
سوال کننده
منم این دومی رو نذاشتم کسی بفهمه
0
1399/06/29
sogol .
همسرت ازمایش اسپرم بده،هرکی سقط داشته لااقل همین اومابیشتریاشون همسرشونم مشکل داشتن،ویه دکاری من شنیدم گفت بیشترسقط مربوط به همسره زیر۱۲هفته،ولی بهتره هردوطرف بررسی شن
0
1399/06/29
سوال کننده
چون هنوز دارم حرفای اون اولی رو میشنوم بعد از یکسال و نیم
0
1399/06/29
سوال کننده
همسرمم آز اسپرم داده سالم بوده
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
اها مرسیی
0
1399/06/29
سوال کننده
خدایا خودت درستش کن🙏🙏
0
1399/06/29
😍Sheyda_mom+3 ❤️
تقصیر منه ساده هس،،کاش نمیگفتم بقولا کمتر حرف میشنیدم
0
1399/06/29
sogol .
هرکی هرچی گفت رک جوابشوبده دیگ اجازه نده حرف بزنه،بعدم بسپاربه بالاسری،من هرکی هرچی بگه ناراحت میشم ولی اولواخرمیسپرم به خدا،دل منم خیلیاشکستن،سقطارونمیدونن ولی چون فکرمیکنن نازام حرف شنیدم
0
1399/06/29
sogol .
خداروشکر،اینجوری خودت بررسی شی حله
0
1399/06/29
سوال کننده
بچه ها شما شوهراتون هواتونو داره توو اینجور مواقع؟
0
1399/06/29
sogol .
اشکال نداره ان شاءالله بعدی به سلامتی باردارشیونی نی توبغل کنی ولی تا۴ماه نگو
0
1399/06/29
sogol .
برامن هیچی نمیگه خودشم ناراحته ولی بروزنمیده این اذیتم میکنه،ولی همیشه امیدمیده بهم که الکی ناراحتی منمیدونم مشکل ماجزئی،ولی سردوتاشم خیلی دردکشیدم خیلی زحمتموکشیدشهرغریب هیچکسونداشتم،ولی حرف نمیزدکلامیریخت توخودش
0
1399/06/29
سوال کننده
شوهر من تا وقتی با خودمه بهتر از خودت هیشکی نیست ولی فقط کافیه مادرش یا یکی ی چیزی بگه......خیلی روش تاثیر میذاره و این خیلی ناراحتم میکنه😔😔😔
0
1399/06/29
sogol .
مردازووتحت تاثیرقرارمیگیرن،بایدیطوربشه خودش عاقل شه،مخصوصااوایل زندگی فک میکنن زنشون دشمنشونه وزیادحرفرشنوی ندارن،به مروربهترمیشن یسریا،همسرمنم همین بودالان بعدچندسال بکم تازه بهترشده،چون خودش یه سری چیزاروفهمید
1
1399/06/29
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
من آزمایشهای سقط مکرر بعد اولین سقطم انجام دادم خودم و شوهرم کاریوتایپ دادیم شوهرم آز اسپرم داد همه روی هم ۱ ملیون شد رو دفترچه نیروهای مسلح
0
1399/06/29
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
کاریوتایپ ۱ ماه و چندروز جوابش طول کشید
0
1399/06/29
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
ولی بقیش زودتر آماده شد
0
1399/06/29
sogol .
میشه بپرسم توچه مرحله ای ازدرمان هستین
0
1399/06/30
♂ .。.:💙 Zahra 💙.:。. ♂ 👪
یعنی چطوری؟ 😃
0
1399/06/30
sogol .
الان اقدام هستین؟،بعدازمایشاچیزی دستگیرتون شدبابت علت سقط؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




