من نسبت به زندگیم خیلی خیلی سرد شدم نمیدونم واقعا چرا هیچ لذتی با شوهرم نمیبرم فقط دوست دارم ازم دور باشه بره بیرون بره سرکار پیشم نباشه قبلا یک ساعتم ازم دور بود غصه میخوردم الان بودو نبودش برام فرقی نمیکنه نمیدونم واقعا چرا
وقتی بعد دو هفته یک ماه از سرکار میاد ناراحت میشم میگم کی میخواد برگرده خداکنه زودتر کار براش پیش بیاد بره حتی به جدایی هم فک کردم نمیدونم چکار کنم تو خونه اصلا باهاش جدیدا حرف نمیزنم اصلا اصلا بیرونم اصلا اصلا باهاش حرف نمیزنم نمیدونم چرا اینجوری شدم الان بیرون انقد خوشحالم وقتی میاد خونه افسرده میشم میرم تو اتاق حتی غذا هم جداگونه میخورم اول برا اون میبرم بعد خودم میخورم اتفاقی هم نیوفتاده ولی همیشه بهش مشکوکم درصورتی که اصلا باکسی هم بره دیگه برام مهم نیست خیلی تو خالی شدم نسبت بهش نمیدونم چکار کنم خیلی اذیتم اگه بخاطر بچه نبود اصلا باهاش رابطه هم برقرار نمیکردم
لطفا کمکم کنین واقعا دارم نابود میشم
پرسش (1399/06/13):
سلام خانوما خوبین خانومایی که مشاور هستن لطفا کمکم کنین
678
92
1399/06/13
سوال کننده
0
1399/06/13
sogol .
نمیشه که بی دلیل باشه
0
1399/06/13
لعیا gh
شایدهمین شک باعث شده بهش بی تفاوت باشی
0
1399/06/13
mohades h
سلام عزیزم
شاید خودت دچار افسردگی شدی
شاید خودت دچار افسردگی شدی
18
1399/06/13
نسرین ❤
عزیزدلم اینجا کسی نمیتونه بهت کمک کنه حتما حتما حضوری برو پیش یک مشاور یا روانشناس
یا با شماره1480تماس بگیر هیچ کدوم از ماها علمش رو نداریم بهت کمک کنیم اگرم چیزی بگیم با توجه ب تجربه ی هرکدوم از زندگیه شخصیمونه
یا با شماره1480تماس بگیر هیچ کدوم از ماها علمش رو نداریم بهت کمک کنیم اگرم چیزی بگیم با توجه ب تجربه ی هرکدوم از زندگیه شخصیمونه
0
1399/06/13
مامان m
خب عزیزم خودت ی همتی کن غذا باهام بخورید سرصحبت باز میشه پیشش بخواب دور نشو
5
1399/06/13
Eli m
پس بچه نیار اول مشکلتون حل کن
0
1399/06/13
سوال کننده
آره باید برم مشاوره
0
1399/06/13
سوال کننده
بخدا چیزی ازش ندیدم ولی نمیدونم چرا اینقد بهش بی تفاوت شدم
1
1399/06/13
سوال کننده
نمونه ای از کاراش اینه که من خودم عاشق چادرم
چادری بودم از اول
وقتی که ازدواج کردم چادرم یه کمی عقب میرفت میگفت چادرتو بکش جلو کم کم از چادر سرد شدم الا متنفرم از چادر و افراد چادری
چادری بودم از اول
وقتی که ازدواج کردم چادرم یه کمی عقب میرفت میگفت چادرتو بکش جلو کم کم از چادر سرد شدم الا متنفرم از چادر و افراد چادری
0
1399/06/13
باران ❤️❤️❤️
مشاور های بهزیستی هم زیاد نمیتونن کمکت کنن چون اوناهم دانشجوهستن
یه مشاور خوب پیدا کن برو اونجا
یه مشاور خوب پیدا کن برو اونجا
0
1399/06/13
سوال کننده
خیلی ناراحتم واسه حال خودم
اقدامم هستم ۵ سال و نیم نمیدونم به خاطر اقدامم
اقدامم هستم ۵ سال و نیم نمیدونم به خاطر اقدامم
0
1399/06/13
سوال کننده
آره باید یه کلینیک مشاوره پیدا کنم برم
1
1399/06/13
سوال کننده
یکی از مهمترین دلیلاش تعصبی بودنشه که بیشتر ازش بدم میاد
0
1399/06/13
زهره 👫
عزیزم شما باید بری مشاوره .
بعد اصولا خانمها یه هفته قبل و بعد از پریود چون هورمونها تغیر میکنن این حالتها رو دارن .
مطمئنن علاقه داشتید بهش که ازدواج کردید .
کدوم شهر هستید شما ؟؟؟
بعد اصولا خانمها یه هفته قبل و بعد از پریود چون هورمونها تغیر میکنن این حالتها رو دارن .
مطمئنن علاقه داشتید بهش که ازدواج کردید .
کدوم شهر هستید شما ؟؟؟
0
1399/06/13
سوال کننده
من الان یک سال اینجوریم دیگه این اواخر شدید هم شده
اصفهانم
اصفهانم
0
1399/06/13
سوال کننده
خدا کنه منم به زندگی برگردم واقعا برا خودم نگرانم
نمیدونم چکار کنم بخدا
نمیدونم چکار کنم بخدا
0
1399/06/13
🍁ZHRA🍁 zh
حتمن خیلی رو کاراش رفتارش حساس شدی
1
1399/06/13
سوال کننده
انقد حساس شدم که بی تفاوت شدم نسبت به همه چی
خیلی زندگی برام سخت شده
خیلی زندگی برام سخت شده
0
1399/06/13
🍁ZHRA🍁 zh
سر خودتو گرم کن زیاد حساس نشو بهش از خودشم میتونی کمک بگیری ک حالت خوب بشه
0
1399/06/13
سوال کننده
ممنون گلم دارم سعی میکنم خودمو مشغول کنم کمتر به افکار منفی فک کنم
2
1399/06/13
vida zandi
ولی اگه حتی یکم زندگیتو شوهرتو دوست داری تلاش کن دوباره مثل قبل شین.
همه چی دسته زنهاست.زن اگه حالش خوب نباشه مردم حالش خوب نیست.خونه آرامش نداره .
من خودم امروز صبح با همسرم حرفم شد.
اصلا از صبح دل و دماغ هیچ کاری رو ندارم
همه چی دسته زنهاست.زن اگه حالش خوب نباشه مردم حالش خوب نیست.خونه آرامش نداره .
من خودم امروز صبح با همسرم حرفم شد.
اصلا از صبح دل و دماغ هیچ کاری رو ندارم
0
1399/06/13
vida zandi
ما خانما اگه مردا ناراحت باشن زود سعی میکنیم با چیزی که خوشحالشون میکنه.ناراحتیشونو کم کنیم.ولی مردا زیاد اینجوری نیستن
2
1399/06/13
vida zandi
نمیدونم چرا به ما زنا گفتن صبور باشین.زن باید تحملش زیاد باشه و قلق شوهرشو بدست بیاره.
قلق مارو کی باید پیدا کنه
قلق مارو کی باید پیدا کنه
0
1399/06/13
vida zandi
😢😢😢
1
1399/06/13
سوال کننده
آره واقعا
زندگی ما شده جهنم به خدا
اصلا بی روح شده
نمیدونم چرا
زندگی ما شده جهنم به خدا
اصلا بی روح شده
نمیدونم چرا
0
1399/06/13
vida zandi
خب حتما یه چیزی شده .یهویی که نمیشه عزیزم
0
1399/06/13
سوال کننده
حتما باید برم مشاوره چون واقعا نمیکشم دیگه
1
1399/06/13
vida zandi
من خودم اخلاقم عوض شده یکم.شوهرم یکم لوش بازی درمیاره اعصابم خورد میشه. میگم اینجوری نکن.میگه تقصیره منه بهت توجه میکنم
میگم توجه یجور دیگس .تو بلد نیستی
میگم توجه یجور دیگس .تو بلد نیستی
0
1399/06/13
vida zandi
لوس
0
1399/06/13
vida zandi
حتما برو عزیزم.نتونستیم بری کتاب بخون
0
1399/06/13
vida zandi
کتابای روانشناسی و زناشویی
0
1399/06/13
سوال کننده
هیچی بخدا اصلا
مشکل خودمم احساس میکنم تو فکر بچه که بودم زده شدم حتی از بچه هم متنفر شدم باورت میشه
مشکل خودمم احساس میکنم تو فکر بچه که بودم زده شدم حتی از بچه هم متنفر شدم باورت میشه
0
1399/06/13
سوال کننده
منم وقتی میاد پیشم ردش میکنم نمیدونم چرا
0
1399/06/13
سوال کننده
نه حتما باید برم مشاوره چون واقعا سختمه
0
1399/06/13
vida zandi
آره باروم میشه.درکت میکنم
شاید بخاطر اقدامه که ادم نتیجه نمیگیره
شاید بخاطر اقدامه که ادم نتیجه نمیگیره
0
1399/06/13
سوال کننده
آره ۴ تا سقط داشتم الان حدود یک سال دوباره اقدام کردم هیچی حتی باردارم نشدم
0
1399/06/13
vida zandi
انشالله که مشکلت حل میشه عزیزم.
0
1399/06/13
vida zandi
واقعا ۴تا سقط داشتی؟؟
قربونت برم چی کشیدی.خدا انشالله این ماه دامنتو سبز میکنه و به زندگیتون شادی میاد
قربونت برم چی کشیدی.خدا انشالله این ماه دامنتو سبز میکنه و به زندگیتون شادی میاد
0
1399/06/13
vida zandi
من خواهر شوهرم قرار بود طلاق بگیره دعا کردم که طلاق نگیره و خدا بهشون یه بچه بده .که خدا دعامو شنید و الان بارداره
ولی دعا برا خودم نمیگیره
ولی دعا برا خودم نمیگیره
0
1399/06/13
سوال کننده
آره بخدا خیلی خسته شدم با این که شوهرم میگه من بچه نمیخوام
دوست ندارم زندگیم خراب بشه ولی خودم دارم لگد میزنم به زندگی خودم بخدا موندم چکار کنم
دوست ندارم زندگیم خراب بشه ولی خودم دارم لگد میزنم به زندگی خودم بخدا موندم چکار کنم
0
1399/06/13
سوال کننده
ممنون گلم سلامت باشی همچنین شما
0
1399/06/13
سوال کننده
منم دعا واسه هرکسی میکنم میگیره واسه خودم نه خخخخ
دعا برا همدیگه زودتر براورده میشه گلم
ان شاءالله به حق یاسین این ماه خبر بارداریتو بهمون بدی سالم بگیری بغلت
دعا برا همدیگه زودتر براورده میشه گلم
ان شاءالله به حق یاسین این ماه خبر بارداریتو بهمون بدی سالم بگیری بغلت
0
1399/06/13
vida zandi
فدای مهربونیت
انشالله به حق این ماه عزیز گرفتاری همه حل بشه.مشکل شمام حل بشه و خبر بارداریتونو اینجا بدین و خوشحالمون کنید
انشالله به حق این ماه عزیز گرفتاری همه حل بشه.مشکل شمام حل بشه و خبر بارداریتونو اینجا بدین و خوشحالمون کنید
3
1399/06/13
vida zandi
مواظب خودت باش و زندگیتو نابود نکن.اگه واقعا شوهرت خوبه و دوسش داری باهاش حرف بزن و مشکلاتو تنهایی رو دوشت نگه ندار.هیچی مثل گفتگو حلال مشکلات نیس
0
1399/06/13
سوال کننده
ان شاءالله گلم ممنون خوشگلم😍😍😍😘😘😘😘
0
1399/06/13
سوال کننده
آره واقعا منم به گفتگو اعتقاد دارم
ولی مشکلم اینه اصلا دوست ندارم باهاش صحبت کنم بخدا
ولی مشکلم اینه اصلا دوست ندارم باهاش صحبت کنم بخدا
0
1399/06/13
سوال کننده
الان رفته بیرون نیومده من اصلا یک درصدم ناراحت نیستم😒😒😒😒
0
1399/06/13
vida zandi
پس بقول خودت حتما برو پیش مشاور
مشکلت ریشه یابی بشه
پشت گوش ننداز فردا پس فردا حتما برو
مشکلت ریشه یابی بشه
پشت گوش ننداز فردا پس فردا حتما برو
0
1399/06/13
vida zandi
😐😐😐😐
0
1399/06/13
سوال کننده
آره واقعا حتما میرم بخدا
خیلی اذیتم میخوام زندگی کنم نه با ناراحت و سردی از شوهرم ادامه بدم باید حتما محکم تر برم جلو😥😥😥😥😥
خیلی اذیتم میخوام زندگی کنم نه با ناراحت و سردی از شوهرم ادامه بدم باید حتما محکم تر برم جلو😥😥😥😥😥
0
1399/06/13
سوال کننده
بخدا 😂😂😂
0
1399/06/13
لعیا gh
فاطمه شوهرت این سردبودن تورومتوجه شده؟
0
1399/06/13
سوال کننده
آره 😢
0
1399/06/13
سوال کننده
هی میگه ذهنتو اصلاح کن فکرتو اصلاح کن
نمیدونم چکار کنم
نمیدونم چکار کنم
0
1399/06/13
سوال کننده
حتی بعضی وقتا بهش میگم خودتکارتو انجام بده برو ناراحت میشه😐
0
1399/06/13
مامان تابستون 👧
به نظر من ناراحتی
الان از اینکه نیستش ناراحتی ولی نمیخوای قبول کنی و همش میخوای خودتو بزنی به بی تفاوتی
وقتی هی میخوای قوی باشی و به روت نیاری اینجوری میشه
همش با خودت میگی وقتی نیستش راحت ترم
ولی از درون شدیدا بهش نیاز داری
الان از اینکه نیستش ناراحتی ولی نمیخوای قبول کنی و همش میخوای خودتو بزنی به بی تفاوتی
وقتی هی میخوای قوی باشی و به روت نیاری اینجوری میشه
همش با خودت میگی وقتی نیستش راحت ترم
ولی از درون شدیدا بهش نیاز داری
0
1399/06/13
سوال کننده
خدایی اینجوری نیس اصلا
کلا بیخیالشم هنوز نیومده 😂😂😂
کلا بیخیالشم هنوز نیومده 😂😂😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




