اینم بی بی من
0
1399/05/03
ریحانه 💕
کو؟
0
1399/05/03
bahar 🌺
عزیزم عکس نیومده
3
1399/05/03
سوال کننده

1
1399/05/03
Love ❤️😍
به به مبارکه
0
1399/05/03
Love ❤️😍
به سلامتی عزیزم
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون عزیزم.مثبته یعنی؟
0
1399/05/03
سوال کننده
مطمعن باشم،
0
1399/05/03
سوال کننده
؟
0
1399/05/03
❤ خانومِ خونه ❤ ❤
مبارکه خداروشکر
0
1399/05/03
⚪روژین⚪
چ بی بی خوشکلیییی مبارکه
0
1399/05/03
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم
1
1399/05/03
سوال کننده
انشالله قسمت خودت عزیزم
0
1399/05/03
tandis rezaee
مبارکه عزیزم
ان شالله که دوران بارداری راحتی داشته باشی
ان شالله که دوران بارداری راحتی داشته باشی
1
1399/05/03
سوال کننده
ممنون فداتشم.انشالله شماهم زودی بسلامتی فارغ شی
0
1399/05/03
سوال کننده
میگم ممکنه اشتباه باشه؟
0
1399/05/03
مریم .
مبااارکه عزیزممم
0
1399/05/03
مریم .
فقط من اصلا علاعم ندارم سینه هامم هیچی درد نمیکنن توچه علاعمی داری؟
0
1399/05/03
سوال کننده
فداتشم😍از شمام مبارک باشه
0
1399/05/03
مریم .
مرسی گلم
0
1399/05/03
⚪روژین⚪
چن روز عقب انداختی عزیزم؟
0
1399/05/03
سوال کننده
من درد پریودی دارم.دلدرد و کمردرد شدید.فکر کردم دارم پری میشم.اما مثبت شد
0
1399/05/03
marzi .sh
مریم گلی خودتی عزیزمممم
0
1399/05/03
marzi .sh
مبارک باشه حاملگیت
0
1399/05/03
سوال کننده
من نامنظمم.الان 35 دوره ام هستم.من نهایتا تا چهل دوره ام پری میشم.اما دیدم علایم دارم گفتم بزار بی بی بزنم
0
1399/05/03
⚪روژین⚪
به سلامتی عزیزم مبارک باشه انشالله بارداریه راحتی داشته باشی💋
0
1399/05/03
marzi .sh
ازین پررنگ تر میخوای یعنی گلم😋
از شمام مبارک بااااشه
از شمام مبارک بااااشه
0
1399/05/03
مریم .
ممنون عزیزدلم انشالله روزی خودت بشه همین ماه جا نینی گلت سبزشه برات 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
0
1399/05/03
mohiiii ❤️❤️❤️
مبارک باشه عزیزم،واسه ما هم دعا کن
0
1399/05/03
marzi .sh
انشالله عزیزدلم
0
1399/05/03
Love ❤️😍
آره برو برای آزمایش و بعدم همسرتو سورپرایز کن😍
0
1399/05/03
مریم .
همیشه دنبال علاعم میگشتم دقیقن اینماه ک هییچ علاعمی ندارم مثبت شد
0
1399/05/03
... ♡sara♡
مبارکه عزیزممثبته مثبت
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون عزیزم.قسمت خودت بزودی زود انشالله
0
1399/05/03
سوال کننده
یعنی چون پررنگه حتما دیگ مثبته؟
0
1399/05/03
سوال کننده
چشم حتما
0
1399/05/03
سوال کننده
جووون😍😍باشه
0
1399/05/03
سوال کننده
برعکس من خیلی علایم داشتم
0
1399/05/03
سوال کننده
فداتشم مبارک خودتم باشه نی نی کوچولوت
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیبم خیلی مبارکه
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
برای ما هم دعا کن
0
1399/05/03
Narges m.......
مبارکه عزیزم😍😍😍
0
1399/05/03
Narges m.......
برامنم دعا کن
0
1399/05/03
mozh z@
سلام مبارکه عزیزم الحمدلله🌸🌸🌸
0
1399/05/03
Narges m.......
سلام سودابه جوون چه جالب
0
1399/05/03
. noshin❤️
مبارک مبارک💃👯💃
0
1399/05/03
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مبارک باشه عزیزم بسلامتی😍😍🤲🏻🤲🏻
0
1399/05/03
سوال کننده
فداتشم.چشم انشالله بزودی دامنت سبز بشه عزیزم
0
1399/05/03
سوال کننده
چشم عزیزم انشالله زودی خدا یه نی نی تو دلت بندازه.خدا به وقتش میده مطمعن باش
0
1399/05/03
سوال کننده
فدات😘
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنونم گلم مبارک شماهم باشه 😍
0
1399/05/03
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مرسی گلم فدات🥰♥️
0
1399/05/03
Mozhgan 🙋🤩🤩
مبارک عزیزم
0
1399/05/03
Mozhgan 🙋🤩🤩
برا منم دعا کن
0
1399/05/03
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
مبارک باشه عزیزم.بارداری خوبی داشته باشی
0
1399/05/03
نسترن م
دیگه پررنگ تر از این عزیزم😍 مبارک باشه انشاءالله بارداری خوبی داشته باشی
0
1399/05/03
sanaz hmz
مبارکه عزیزم
1
1399/05/03
سوال کننده
چشم انشالله شمام بزودی دامنت سبز شه.شماهم واسع من دعا کنین زایمان راحتی داشته باشم
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون فداتشم همچنین
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون انشاللع.و همچنین شماهم بارداری خوبی داشته باشی
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون عزیزکم
0
1399/05/03
سوال کننده
خانوما چه ازمایشایی باید برم
0
1399/05/03
سمیه **
مبارک باشه عزیزم
0
1399/05/03
سمیه **
خانومابرنامه اوماتوگوشی اپل ام نصب میشه
0
1399/05/03
سمیه **
الان فعلانمیخادچیزی تابری دکتراول سونوبدی بعدش ارمایش خون وادرار میدی الان فقط اسیدفولیک بایدبخوری
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
سلام مبارکه چند وقت اقدام بودی
0
1399/05/03
فاطیما احمدی
وای سلام مبارکه😍😍😍
0
1399/05/03
فاطیما احمدی
انشالله که بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
بچه ها من الان بی بی بزنم نشوون میده؟؟؟؟؟؟ 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
مگ باردار نیستی
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
7ماهمه
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون فدات
0
1399/05/03
سوال کننده
باشه گلم
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
خو پس بیبی برا چی بزنی
0
1399/05/03
سوال کننده
چهارماه
0
1399/05/03
فاطیما احمدی
نه نشون نمیده گلی
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون عزیزم قسمت خودت بزودی
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
خانوما دعا کنید برام اشکم در اومده دیگ اعصاب نمونده برام چرا لچم نمیشه
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
آخه من عکس بی بیمو ندارم اینجور بی بی میخام دلم میخاد عکسشو داشته باشم
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون انشالله
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
خخخ ای جان
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
حییییف شد
😑😑😑😑😑😑
😑😑😑😑😑😑
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
خوش ب احوالت
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
6ماه اقدامی؟؟؟
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
ن ۷
0
1399/05/03
فاطیما احمدی
چون هورمون hcgتو بدنت تموم شده فقط تو ماه اول که بخوای بفهمی نشون میده
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
من امروز سی وره ی حشر رو بمدت 41 روز میخام شرو کنم بخونم
توهم بخون
توهم بخون
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
سوره ی
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
🥺🤕
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
پووووف
0
1399/05/03
سوال کننده
الهی بگردم.انشالله زودی قسمتت شه.خدا خیلی مهربونه به وقتش میده
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
من دلم میگه تو اینو بخون جواب میگیری
0
1399/05/03
سوال کننده
چرا.شمام به وقتش خدا میده بهت نگران نباش
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
برام دعا کنید خاهشا همیشه من فکر میکردم ک ادم خوش بختیم و زکد بچه دار میشم ولی نشد ک نشد
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
ان شالله
0
1399/05/03
سوال کننده
من؟
0
1399/05/03
سوال کننده
حالا مگه فرقی داره پررنگ یا کمرنگ؟بی بی خودت چه شکلی بود مگ؟
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
نرفتم سونو واژن هنوز الان ۵ سیکلم باید برم نکنه مشکلی دارم سوهرم ازمایش اسپرم داد سالمخ
0
1399/05/03
سوال کننده
این چه حرفیه.هنو شیش ماهه که
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
شیش ماه کم نیست ک
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
نه نفس
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
بی بی خودم 2 روز قبل موعد زدم اونم بد45 دقه خط انداخت
اونم گفتم خط تبخیره انداختم تبخیر
اونم گفتم خط تبخیره انداختم تبخیر
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
دور
0
1399/05/03
سوال کننده
میدونم اما به نسبت اونایی که یک سال تا دوسه سال اقدام هستن خییلی کمه.دکترا میگن تا یکسال طبیعیه باردار نشی
0
1399/05/03
سوال کننده
جدی چه جالب.منکه شنیدم بعد پنج دقیقه غلطا
0
1399/05/03
باران ❤️❤️❤️
نه بابا مال من درس بود
0
1399/05/03
پرپر خانم
مبارک باشه عزیزم
برا منم دعا کن
ایشالا سالم باشید بانو
برا منم دعا کن
ایشالا سالم باشید بانو
0
1399/05/03
فاطمه قاسمی
مبارک باشه عزیزم
واسه منم دعا کن
حسرت یه بیبی مثبت رو دلم موند
واسه منم دعا کن
حسرت یه بیبی مثبت رو دلم موند
0
1399/05/03
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم.حتما دعا میکنم واسه همه منتظرا مخصوصا شما.انشالله زودی بی بی مثبت ببینی نگران نباش
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون گلم.چشم خدا به وقتش میده عزیزم مطمعن باش😘
0
1399/05/03
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
سلام عزیزم مبارکه😍
0
1399/05/03
سوال کننده
سلام گلم ممنون عزیزم
0
1399/05/03
❤💏❤ maryam 👶🤰
سلام عزیزم ،😍😍😍مبارکه انشاالله بسلامتی به دنیا بیاد 😘😘
0
1399/05/03
سوال کننده
سلام عزیزم.مبارک شماهم باشه😍😍ممنون همچنین
0
1399/05/03
سلما 💞💞
زینب مبارک باشه اخرش گفتی نمیخام نمخام کروناست ولی باردارشدی😀😀
0
1399/05/03
سوال کننده
سلامت باشی.وااای سلماجون چه حافظه دقیقی داری😂😂اره میگفتم نمیخام اما شد😂😍انشالله زودی قسمتت
0
1399/05/03
سلما 💞💞
قربونت عزیزم
0
1399/05/03
رهام والایی
مثبت با بتای تپل مپل احتما داره دوقلو باشهه
0
1399/05/03
zohreh .m
چه قدر متنی که گذاشته بودید قشنگه
با تمام وجودم براتون دعا میکنم که هر چه سریعتر جانتون رو به سلامت در آغوش بگیرید
با تمام وجودم براتون دعا میکنم که هر چه سریعتر جانتون رو به سلامت در آغوش بگیرید
0
1399/05/03
zohreh .m
یه گروه دعای دائمی بچه دار شدن هست که من عضوش هستم
دفعه قبل که باردار شدم هنوز چهل روز نشده ازش جواب گرفتم
اگر خواستید بگید تا لینکش رو بذارم براتون
دفعه قبل که باردار شدم هنوز چهل روز نشده ازش جواب گرفتم
اگر خواستید بگید تا لینکش رو بذارم براتون
0
1399/05/03
zohreh .m
عزیزم به خدا عدد بتا و رنگ بیبی چک اصلا ربطی به دوقلو شدن نداره
0
1399/05/03
zohreh .m
زینب جان عزیزم، مبارکت باشه
ان شاءالله به سلامتی و دل خوش
ان شاءالله به سلامتی و دل خوش
0
1399/05/03
zohreh .m
یه گروه چله دائمی بچه دار شدن توی واتس آپ هست که من بار قبل که باردار شدم هنوز چهل شب نشده بود که جواب گرفتم
اگر خواستین بگین تا لینکش رو براتون بفرستم
خیلی ها ازش جواب گرفتن
اگر خواستین بگین تا لینکش رو براتون بفرستم
خیلی ها ازش جواب گرفتن
0
1399/05/03
...👑zahra👑 ...
وای چه لحظه خوبیه 😍
0
1399/05/03
سوال کننده
ای جان خداکنه.هرچی خدا بخاد
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون قسمت خودت انشالله عزیزم
0
1399/05/03
سوال کننده
خیییلی😍باورم نمیشه
0
1399/05/04
zohreh .m
ممنونم عزیزم
ان شاءالله
ان شاءالله
0
1399/05/04
zohreh .m
من که از فردا یه سری داروی گیاهی و عطاری رو شروع میکنم
چون تازه زایمان داشتم باید رحمم رو قوی کنم
چون تازه زایمان داشتم باید رحمم رو قوی کنم
0
1399/05/04
فاطیما خانوم
برا منم بفرست
0
1399/05/04
فاطیما خانوم
مبارکه عشقم🤩🤩🤩
0
1399/05/04
zohreh .m
چشم
0
1399/05/04
zohreh .m
آخر هر شب دعا رو برای یادآوری میذاره
1
1399/05/04
zohreh .m
*✨بـــــ﷽ــــہ نام خــــــــدا✨*
*🌿🌸دعای مجرب برای بچه دار شدن*
*۞روزی مـــ3ـــرتبہ🕊آیه شریف🕊*
•┈•🤰🏻🌟👶🏻🍼👶🏻🌟🤰🏻•┈•
*رَبِّ لا تَذَرْنِي فَرْداً وَ أَنْتَ خَيْرُ الْوارِثِينَ وَ اجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ وَلِيّاً يَبَرُّ بِي فِي حَيَاتِي وَ يَسْتَغْفِرُ لِي بَعْدَ وَفَاتِي وَ اجْعَلْهُ*
*خَلْقاً سَوِيّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّيْطَانِ فِيهِ شِرْكاً وَ لَا نَصِيباً اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْتَغْفِرُكَ وَ أَتُوبُ إِلَيْكَ إِنَّكَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ*
•┈•🤰🏻🌟👶🏻🍼👶🏻🌟🤰🏻•┈•
*🔰تــــــرجمــــه دعای بچه دار شدن🔰*
*. ترجمۀ دعا:«بار الها مرا تنها مگذار و تو بهترين وارثانى، پروردگارا مرا فرزند از جانب خود عطا فرما تا در حيات من ولىّ من باشد و پس از مرگم برايم آمرزش طلبد، و خداوندا او را از هر جهت كامل و سالم گردان، و شيطان را در انعقاد نطفهاش دخالتى مده، بار الها من از تو پوزش مىطلبم و بسوى تو بازمىگردم چرا كه تو خود آمرزنده و مهربانى».*
•┈••┈••┈••┈••┈••┈••┈•
*🌿🌸دعای مجرب برای بچه دار شدن*
*۞روزی مـــ3ـــرتبہ🕊آیه شریف🕊*
•┈•🤰🏻🌟👶🏻🍼👶🏻🌟🤰🏻•┈•
*رَبِّ لا تَذَرْنِي فَرْداً وَ أَنْتَ خَيْرُ الْوارِثِينَ وَ اجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ وَلِيّاً يَبَرُّ بِي فِي حَيَاتِي وَ يَسْتَغْفِرُ لِي بَعْدَ وَفَاتِي وَ اجْعَلْهُ*
*خَلْقاً سَوِيّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّيْطَانِ فِيهِ شِرْكاً وَ لَا نَصِيباً اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْتَغْفِرُكَ وَ أَتُوبُ إِلَيْكَ إِنَّكَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ*
•┈•🤰🏻🌟👶🏻🍼👶🏻🌟🤰🏻•┈•
*🔰تــــــرجمــــه دعای بچه دار شدن🔰*
*. ترجمۀ دعا:«بار الها مرا تنها مگذار و تو بهترين وارثانى، پروردگارا مرا فرزند از جانب خود عطا فرما تا در حيات من ولىّ من باشد و پس از مرگم برايم آمرزش طلبد، و خداوندا او را از هر جهت كامل و سالم گردان، و شيطان را در انعقاد نطفهاش دخالتى مده، بار الها من از تو پوزش مىطلبم و بسوى تو بازمىگردم چرا كه تو خود آمرزنده و مهربانى».*
•┈••┈••┈••┈••┈••┈••┈•
0
1399/05/04
zohreh .m
این متن دعا هست👆
0
1399/05/04
سوال کننده
فدات شم.قسمت خودت بزودی
0
1399/05/04
star ka
مبارکه گلم
0
1399/05/04
سوال کننده
فدات شم
0
1399/05/04
فاطیما خانوم
مرسی عشقم خدا ایشالا بهت هر چی میخوای بده
0
1399/05/04
فاطیما خانوم
انشالله قشمت همه منتظرا دورت بگردم مامان قشنگ
0
1399/05/04
سوال کننده
انشالله😍جووون خدانکنه عزیزم
0
1399/05/04
zohreh .m
😍😘😘😘
0
1399/05/22
فاطمه ....
سلام مبارکه گلم چند وقت اقدام بودی ک باردار شدی
0
1399/05/22
سوال کننده
سلام عزیزدلم.پنج ماه اقدام
0
1399/05/22
سوال کننده
قسمت خودت انشالله به زودی
0
1399/05/22
فاطمه ....
اها مبارکه عزیزم به سلامتی باشه واسه ماهم دعا کن
0
1399/05/22
فاطمه ....
قربونت مرسی عزیزم
0
1399/05/22
سوال کننده
چشم حتما.انشالله باردار میشی
0
1399/05/22
سوال کننده
فدات😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1272

