سلام سلام سلا
تجربه داشتید که ۴ روز قبل موعد بی بی چک منفی باشه
ولی سر موعد مثبت بشه ؟؟
پرسش (1400/05/15):
بی بی چک منفی ۴ روز قبل موعد
608
43
1400/05/15
سوال کننده
0
1400/05/15
نجمه عرفانیان
سلام هانا جان خوبی؟
چیشد بی بی زدی دوباره؟
چیشد بی بی زدی دوباره؟
0
1400/05/15
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون شما خوبی نه دیگ نزدم
دیشی ی مارک روژاان قلمی زدم همون اول سایه دیدم افتاد بعدش ی هاله محووو خیلییی خیببی محو انداخت
دیشی ی مارک روژاان قلمی زدم همون اول سایه دیدم افتاد بعدش ی هاله محووو خیلییی خیببی محو انداخت
0
1400/05/15
سوال کننده
۴ روز دیگه ب موعدم مونده
0
1400/05/15
سوال کننده
دل تو دلم نیس
0
1400/05/15
سوال کننده
داشتم فکر میکردم اینای که سالها منتظرن واقعا چقدر اذیتن
از صمیم قلبم هر لحظه دارم دعاشون میکنم
از صمیم قلبم هر لحظه دارم دعاشون میکنم
0
1400/05/15
معصومه جلالی
خواهر من از یک هفته به موعد یک روز درمیون بی بی گذاشت
همش منفی بود بجز یک روز به موعد مثبت شد
روز موعد هم بتا داد۷۵ بود
همش منفی بود بجز یک روز به موعد مثبت شد
روز موعد هم بتا داد۷۵ بود
2
1400/05/15
سوال کننده
ممنون از پاسخگویی تون
1
1400/05/15
باران .
از هرکی یه جوریه بستگی به لقاحت داره
1
1400/05/15
باران .
دوستم ۴روز به موعدش دوتا خط پررنگ شد ولی یکی دیکه دوستام ٧روز بعد از موعد
1
1400/05/15
باران .
خود من الان سونو دادم هیج مشکلی نداشتم الان ۵روزه پری نشدم بی بی هامم منفی میشه فقط یه بار حاله انداخت که بچه های اوما گفتن تبخیره
0
1400/05/15
Mahsa Joon
سلام خوبین
1
1400/05/15
Mahsa Joon
بنظرم صبرکن بعد ازموعدت بی بی بزن عجله نکن
1
1400/05/15
Mahsa Joon
منم اینماه نزدیک پنجتا بی بی زدم و دوتا بتا دادم منفی بودن فقط بخاطرعلائم انقد عجله داشم همش الکی بود
1
1400/05/15
Mahsa Joon
چون تازه اقدامیم هول شدیم فک میکنیم زود میگیره وقتی برامون عادی شد باورکن بدون استرس باردار میشیم
1
1400/05/15
Mahsa Joon
الان انقد دارم زنجبیل ودارچین میخورم فقط میخام این پری بیاد خستم کرد
0
1400/05/15
Mahsa Joon
معدمم داره آسیب میبینه ازبس خوردم
1
1400/05/15
فرشته م
عزیزم من ۱۰ روز بعد موعد مثبت شد عجله نکن❤
1
1400/05/15
فرشته م
عزیزم به منم همه میگفتن توهم بارداری داری و نمیگیره و فلان ،من ماه اول اقدامم گرفت
0
1400/05/15
fatima 🌹🌹
اره من چند روز قبل موعد زدم منفی بود دیگه بیخیال شدم گفتم منفی دیگه باردار نیستم شروع کردم روزه گرفتم در عین بی خیالی ۳روز بعد موعد زدم دیدم عه مثبته
0
1400/05/15
سوال کننده
اره همه بی بی ها تبخیر بشن هاله میندازن
0
1400/05/15
سوال کننده
چشم دیگ ب خودم قول دادم تو فکرش نرم
0
1400/05/15
سوال کننده
منم علائم دیوانم کرد زودتر از قبل کمر درد شدید دارم گاهی حس پریودی الان یه هفته ایطورم
0
1400/05/15
سوال کننده
ان شاالله که برا شما زودتر بگیره
من دوتا بارداری داشتم اولی سقط دومی دخترم
جفتش همون ماه اول باردارشدم
علائمم مثل علائم پریودی بود ولی خییلی زودتر علائم اومد
من دوتا بارداری داشتم اولی سقط دومی دخترم
جفتش همون ماه اول باردارشدم
علائمم مثل علائم پریودی بود ولی خییلی زودتر علائم اومد
0
1400/05/15
سوال کننده
ان شالله باردار باشی
اگرم پری نیومد دکتر برو خودت با اینا اذیت نکن
اگرم پری نیومد دکتر برو خودت با اینا اذیت نکن
0
1400/05/15
سوال کننده
یعنی مثل من روزها قبل پریودتون بی بی چک گذاشته بودید و منفی شد ؟
شما هم کلا علائم پریودی داشتید قبل موعود پری؟
شما هم کلا علائم پریودی داشتید قبل موعود پری؟
0
1400/05/15
سوال کننده
خدا روشکر ان شااالله برا همه منتظرا زود بگیره
منم سر دوتا بارداری قبلیم زود گرفت
همون ماه اول
دیگ این یکی اگر بگیره خدا خواسته میشه
تنبلیم اومد که اورژانسی بخورم
الان هی میگم
حامله باشم واکنش شوهرم چی میشه
منم سر دوتا بارداری قبلیم زود گرفت
همون ماه اول
دیگ این یکی اگر بگیره خدا خواسته میشه
تنبلیم اومد که اورژانسی بخورم
الان هی میگم
حامله باشم واکنش شوهرم چی میشه
0
1400/05/15
سوال کننده
خدا روشکر ان شاالله ب سلامتی بیاد بغلتون نی نی
منم دیگ زدم بیخیالی
هرجی شد بعدا نتیجه همی جا میگم
منم دیگ زدم بیخیالی
هرجی شد بعدا نتیجه همی جا میگم
1
1400/05/15
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
هانا جان امروز تو فکرت بودم
گفتم نمیدونم پریود شدی
بی بی چک چی شد
حالا چهار روز دیگه خبرخون کن
بی خبرمون نزار
ان شالله که هر چه صلاح و مصلحت هست
گفتم نمیدونم پریود شدی
بی بی چک چی شد
حالا چهار روز دیگه خبرخون کن
بی خبرمون نزار
ان شالله که هر چه صلاح و مصلحت هست
0
1400/05/15
سوال کننده
سلام گلم فدات
چشم حتما نتیجه میگم
جلو خودم گرفتم بی بی نزم
ان شاالله خداوند متعال شما رو هم حاجت روا کنه
چشم حتما نتیجه میگم
جلو خودم گرفتم بی بی نزم
ان شاالله خداوند متعال شما رو هم حاجت روا کنه
0
1400/05/15
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
قربونت عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




