عزیزم سز چ اختیاری باشه چ اجباری معمولا تو 39 هفته انجام میشه
من 38 هفته و 1 روز سز شدم
سلام عزیزم من قراربود زایمان اولم۱۶ آذر باشه..خودم خواستم یک آذر سزارین کنم وانجام دادن
37 پر باشه و نی نی اوکی باشخ، دکترت وقت داشته باشه انجام میدن برات
دکتر اوما گفت 38 هفته و چهار پنج روز بهترین تایمشه
کلا 38 پر بشه دیگه هر روزی دکترت بگه وقت بزاره واست اوکیه
من میخواستم طبیعی بیارم دهانه رحمم ضخیم و بسته بود دکترم گفت کلی اذیت میشی ونمیاد میدونم همین فردا بیا سزارینت کنم ۲
۳۹ هفته و۵ روز طبق ان تی و ۴۰ هفته طبقی پریود. اگه ازاول سز بودم که ۳۹ هفتهوچندروز میاوردن
سلام من37 هفته و4 روز سزارین شدم
شماکه زودترسزارین شدین دردداشتین رفتین یاخودتون رفتین ۳۷ هفته و ۴ روزعزیز
سلام دوستان من دکتر واسم تاریخ ۸ ام تیر گذاشته واسه سزارین اما دیروز باهام تماس گرفتن ک دکتر باید بره سمینار نمیتونه توی این تاریخ عملت کنه وای هنوز هم تاریخ جدید بهم نداده خیلی استرس دارم ،سزارینم اختیاری هست نمیدونم باید چیکار کنم یک هفته تا زایمانم مونده بنظرتون چی میشه؟😔😢