سلام من الان 5ساله اقدامم pcoهستم ورحمم تک شاخه پریودهام منظمه ولی الان مدتی هست پریودهام به موقع میاد ولی خونریزی هام خیلی کمه و من هرماه علایم های بارداری از دوهفته قبل از پریود داشتم اما این ماه هیچ علایمی نداشتم سیکلم 30روزه است روز 25ام زیر دلم تیر کشید روز بعدش کله بینی داشتم قطع شد والان از دیروز تاحالا ترشحات صورتی دارم هرچه هم گرمی میخورم پری نمیاد بنظرتون چکارکنم علتش چیه
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
خب شاید لانه گزینی چرا گرمی میخوری عزیزم
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
صبر کن فعلا
0
1399/03/23
سوال کننده
فک نکنم باردار باشم
0
1399/03/23
سوال کننده
این قدر گول خوردم که نا امیدم
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
انشالله که خیره ولی فعلا صبر کن گرمی نخور
0
1399/03/23
سوال کننده
میخواستم پیاز درمانی رو شروع کنم😔
0
1399/03/23
سوال کننده

ببین ایطوری هست اصلا زیادم نمیشه
0
1399/03/23
سوال کننده
من سندروم قاعدگی دارم همیشه روز پری تموم میشد الان برعکس علایم ها سراغم نیومدن تا الان همش خوابم میاد سینه هام دردگرفته معلوم نیست چه بلای دیگه مونده سرم بیاره
0
1399/03/23
سلما 💞💞
سلام سال اقدام هستی نرفتی دکتر
0
1399/03/23
سوال کننده
والا سال اول رفتم گفتن pcoهستی دارو هرچی که فکر کنی خوردم فقط امپول نزدم دکتر گفت باید عکس رنگی بگیری انجام دادم گفتن رحمت تک شاخه رفتم یزد پیش دکتر افلاتونیان گفت علت باردار نشدنت از تنبلی تخمدانه وشوهرت هم اسپرمش کم تحرک شده چون قبلا نرمال بود دارو خورد شوهرم دیگه کرونا اومد نرفتیم ازمایش بدیم
0
1399/03/23
سلما 💞💞
کرونا زندگی ملت تعطیل کرده
0
1399/03/23
سوال کننده
حالامن چکارکنم
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
عزیزم صبر باید بکنی.ببینی پریود میشی یا نه
0
1399/03/23
سوال کننده
فردا تست میزنم ولی میدونم که خبری نیست😢
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
الان چند سیکلتی
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه اگه لانه گزینی باشه واسه تست زود.من ۴ردز قبل موعدم لک لانه گزینی داشتم روز موعدم زدم هاله زد
0
1399/03/23
سوال کننده
32سیکلم
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
اع.من فک کردم ۲۶ ۲۷ سیکلتی
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
انشالله که خیره
0
1399/03/23
سوال کننده
فکرکنم از تنبلی تخمدانم باشه
0
1399/03/23
سوال کننده
بسلامتی ایشالله سالم بیاد بقلت
0
1399/03/23
هیما 🧿🧿🧿🧿
قبل موعد چی؟تست زده بودی؟
0
1399/03/23
سوال کننده
نه دیگه از تست بدم میاد اینقدر زدم منفی دراومده نزدیکش هم نمیشم 😅
0
1399/03/23
سوال کننده
اصلا فکرشم نکردم این ماه باردار بشم چون اصلا ترشحات نداشتم کلا این ماه رو خشک بودم
0
1399/03/23
سوال کننده
شما علایم بارداری داشتی
0
1399/03/23
رهام والایی
خدا بزرگه
0
1399/03/23
مینو ❤
سلام عزیزم
منم مثل تو pco هستم
کلی درمان کردم حتی یبار هم لاپاراسکپی کردم ولی باز برگشت
داروهای پزشک موقت برام جواب میداد
ولی یه روز یه بنده خدایی بهم گفت سیاه دانه بخور
از اون روز به بعد ، هر روز بعد از هر وعده غذایی اندازه یک قاشق غذاخوری سیاه دانه نیم کوب خوردم
بعد از تقریبا 5 ماه باردار شدم
فقط سیاه دانه باید تازه مصرف بشه ، همون لحظه که میکوبی باید بخوری وگرنه خاصیت نداره
منم مثل تو pco هستم
کلی درمان کردم حتی یبار هم لاپاراسکپی کردم ولی باز برگشت
داروهای پزشک موقت برام جواب میداد
ولی یه روز یه بنده خدایی بهم گفت سیاه دانه بخور
از اون روز به بعد ، هر روز بعد از هر وعده غذایی اندازه یک قاشق غذاخوری سیاه دانه نیم کوب خوردم
بعد از تقریبا 5 ماه باردار شدم
فقط سیاه دانه باید تازه مصرف بشه ، همون لحظه که میکوبی باید بخوری وگرنه خاصیت نداره
0
1399/03/23
مینو ❤
ورزش هم خیلی تاثیر داره ، سعی کن بیشتر میوه و سبزیجات تازه مصرف کنی و فست فود هم نخور
رحم و شکمت رو گرم نگه دار
اشتباه ما اینه که ظرف میشوریم لباسمون خیس میشه بعد همیجوری میگیم ولش خودش خشک میشه... این چیزا رو رعایت کن ایشالا جواب میگیری
رحم و شکمت رو گرم نگه دار
اشتباه ما اینه که ظرف میشوریم لباسمون خیس میشه بعد همیجوری میگیم ولش خودش خشک میشه... این چیزا رو رعایت کن ایشالا جواب میگیری
0
1399/03/23
سوال کننده
اره تعریفشو شنیدم اتفاقا این ماه یه هفته قبل از پری سیاه دونه یا عسل خوردم میگفتن بخوری پری شدید میشه اما نشد
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
سقط شد گلم.قضیه پارسال
0
1399/03/23
❤mahur❤ ❤mahak❤
اره قبل لک لانه گزینی منفی بود .بعد روز موعد مثبت شد
0
1399/03/23
سوال کننده
متاسفم ایشالله یکی دیگه خدا نصیبت کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



364

