دوبار ببی چک استفاده کردم نبودم
قبل از اونم ۱۸ دی ماه شدم
قرص متفورمین دکتر گفت بخو هر روز دارم میخورم
قبلاهم همینطوری بود یا تازگیا اینطور شدی
از تابستان پارسال اینجوری شدم
شاید چون تو اقدامی اینطوری شدی
از روز ۱۴ پریودی روز دوتا پروژسترون خوردم
ب آبجی منم داده بود دکترش رفت پیش یکی دیگه اون گفت نخور ی قرص دیگه داده بود
نمیدونم
ولی گفته بود متفورمین نخور
ی دکتر دیگه برو ببین شاید بهتر شدی
فعلا تو این اوضاع کورنا میترسم بیرون برم
عزیزم فعلا ک کرونا موندگاره
ماسک و دستکش بپوش و رعایت کن برو
سلام دو هفته بعد از تزریق آمپول پروژسترون فرصت دارید تا پریود شوید بعد از این زمان مجدد آزمایش خون بارداری بده اگر منفی بود مجدد آمپول تزریق میشن