سلام
من جفتم قدامی هس و هفته ۲۰ هستم
از ۱۷ هفته تکون خوردناش و حرکاتش فهمیدم و هروز صبح ک بیدار میشدم قشنگ تکون میخورد و متوجه میشدم . اما دیشب تکون نخورده تاالان
چیز شیرین هم خوردم ولی تکون نمیخوره چیکار کنم
پرسش (1399/03/07):
نی نی م تکون نخورده از دیشب تاالان چیکار کنم😔
866
83
1399/03/07
سوال کننده
0
1399/03/07
mohades h
سلام
یه وقتایی خسته ن😅
در حد وول کوچولو یا ضربه کوچولو هم حس نکردی؟
یه وقتایی خسته ن😅
در حد وول کوچولو یا ضربه کوچولو هم حس نکردی؟
0
1399/03/07
سوال کننده
نه همونم حس نکردم
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
سللم عزیزم
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
ا
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
خوبی
0
1399/03/07
سوال کننده
هرچی باهاش حرف میزنم . اروم میزنم رو شکمم اصلا هیچکاری نمیکنه
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
چون جفتت قدامیه بعضی اوقات حسش نمیکنی شاید چرخیده و اینکه بعضی اوقات خسته میشن
0
1399/03/07
سوال کننده
سلام فاطیما جان ممنون تو خوبی
0
1399/03/07
سوال کننده
واقعا؟؟؟
0
1399/03/07
نوشین مامان
بعضی وقتا سر ب سرمون میزارن فسقلیا. 😂 نگرانی برو صدا قلبش بشنو
0
1399/03/07
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
برا منم همین جوریه. ی روز خیلی تکون میخوره ی روزم مثلاداز صب ساکته تا بعد از ظهر
0
1399/03/07
سوال کننده
کجا برم بشنوم مطب دکترم بسته س الان
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
بعد تا هفته 24 حرکتاش بیشتر میشه
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
نگران نباش
0
1399/03/07
سوال کننده
دیشب فیلم میم مثل مادر دیدم خیلی گریه کردم ممکنه بخاطر اون باشه؟
0
1399/03/07
سوال کننده
🙁🙁
0
1399/03/07
fati to
سلام عزیزم اگه میتونی برو بهداشت
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
ببین بچها هم تو شکم مادرشون خسته میشن میخوابن دیگه همش که در حال ازیت کردن نیستن
0
1399/03/07
سوال کننده
مراکز بهداشت بازن من تاحالا نرفتم
0
1399/03/07
fati to
اونجا صدای قلبشو میشنون
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
اگه نگرانی برو صدا قلبشو بشنو
0
1399/03/07
fati to
اره عزیزم بازن
0
1399/03/07
سوال کننده
اره الان ب شوهرم میگم بریم مرسی بچه ها خدا کنه باز باشن
0
1399/03/07
fati to
سعی کن زودتر بری
0
1399/03/07
mohades h
اره بازن
برو چک کن خیالت راحت شه
نی نی منم یکی دوبار اینجوری شد, خیلی نگران بودم و از فرداش باز شیطنتاش شروع شد😀
برو چک کن خیالت راحت شه
نی نی منم یکی دوبار اینجوری شد, خیلی نگران بودم و از فرداش باز شیطنتاش شروع شد😀
0
1399/03/07
mohades h
ولی یه وقتایی خیلی خستن
یا ساعت خواب و بیداریشون تغییر میکنه
یا ساعت خواب و بیداریشون تغییر میکنه
0
1399/03/07
fati to
منم ی بار اینجوری میشم ولی شب یا عصر تکون میخوره به پهلو دراز بکشی تکون میخوره ان شاءالله
0
1399/03/07
سوال کننده
مرسی بچه ها برام دعا کنین
0
1399/03/07
mohades h
فاطیما بارداری؟
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
نه گلم
0
1399/03/07
fati to
ان شاءالله عزیزم استرس به خودت راه نده
0
1399/03/07
mohades h
باشه عزیزم
خیالت راحت
حالش خوب خوبه, لالا کرده
خیالت راحت
حالش خوب خوبه, لالا کرده
0
1399/03/07
mohades h
برا من زده 11 بارداری😕
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
🙁🙁🙁
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
براخودم که زده 1 ماه اقدام
0
1399/03/07
mohades h
البته این پی اما زده 1 ماه اقدام
ولی پیاما بالا زده 11 بارداری
ولی پیاما بالا زده 11 بارداری
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
شاید هنگ کرده🙁😐
1
1399/03/07
m sun
سلام منم تو هفته پیش اینجوری بودم خیلی ترسیدم. مامان بهم دوتا قاشق پر عسل داد بعدشم دوسه تا خامه با بدبختی خوردم دراز کشیدم بچم شروع کرد به تکون خودن
0
1399/03/07
mohades h

0
1399/03/07
فاطیما احمدی
🙁🙁🙁
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
خدایا کاش بودم، 😂 😂
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
دلم خواست
0
1399/03/07
mohades h
چقد خوشحال شدم دیدم زده بارداری
0
1399/03/07
مریم حسینی
سلام
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
نه خواهر ما ازاین شانسا نداریم
0
1399/03/07
مریم حسینی
من هی غر میزنم نخاستم اینجور😂😂
0
1399/03/07
mohades h
ان شاالله به زودی به واقعیت تبدیل شه
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
مرسی پناه برخدا
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
با دعاهای شما
0
1399/03/07
زینب ج
سلام حوصله ندارم یه تاپیک بزنم ببخشید اینجا میگم
0
1399/03/07
زینب ج
میگم اگه من موتور سوار بشم خطرناکه؟شوهرم موتور داره هرجا میرم باهم میریم ولی بعضی وقتا میگم بد نباشه
0
1399/03/07
فاطمه ....
یه لیوان اب خنک بخور و ب پهلو دراز بکش
0
1399/03/07
mohades h
سلام
خوب نیس عزیزم
خوب نیس عزیزم
0
1399/03/07
رها ایمانی
خوب عزیزم موتور ایمنیش خیلی پایین چه طور جرات میکنی سوار موتور بشی
0
1399/03/07
mohades h
مخصوصا ماهها اول تا وقتی بچه جاش سفت بشه
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
سلام تو کدوم زینبی همون که تایپک زدی که میخوای بیبی بزنی🙁
0
1399/03/07
فاطیما احمدی
موتور خوب نیس گلم سوار نشو
0
1399/03/07
زینب ج
نه اون زینب نیستم😅نمیدونم اون بنده خدا کیه
0
1399/03/07
زینب ج
سعی میکنم سوار نشم پس از این به بعد
0
1399/03/07
زینب ج
هربار سوار میشدم یکم پهلوم درد میگرفت ولی چند روزه سوار نشدم بهترم
0
1399/03/07
maman m
ماها اول خوب نیست زیاد ،ولی من الان گاها سوارمیشم ولی شوهرم دیه خیلی یواش میرونه
0
1399/03/07
samira mn
سلام عزیزم اروم انگشتتو رو قسمت های مختلف شکمت بذار نبضش و حس کردی راحت میشی
من وقتی نگران میشدم نبضشو پیدا میکردم خیالم راحت میشد
من وقتی نگران میشدم نبضشو پیدا میکردم خیالم راحت میشد
0
1399/03/07
maman mahed 👼
تا این هفتم حسش کردی باز خوبه
الان حرکاتش مهم نیست
از هفته ۲۴ به بعد حرکاتش مهمه
اصلا بعضیا از ۲۴ به بعد متوجه حرکتش میشن
نگرانی راه ندیدن به خودتون واسه هر چیز کوچیکی
الان حرکاتش مهم نیست
از هفته ۲۴ به بعد حرکاتش مهمه
اصلا بعضیا از ۲۴ به بعد متوجه حرکتش میشن
نگرانی راه ندیدن به خودتون واسه هر چیز کوچیکی
2
1399/03/07
سوال کننده
دوستان نی نی م تکون خورد مرسی از همتون
0
1399/03/07
negin ❤
من تا ۲۱حس نکرد
1
1399/03/07
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
خدارو شکر
1
1399/03/07
فاطیما احمدی
خداروشکر
1
1399/03/07
mohades h
خداروشکر
تایم لالاش تغییر کرده😀
تایم لالاش تغییر کرده😀
1
1399/03/07
zahra behjati👣
دقیقاً تو هفته شما منم یه بار اینجوری شدم داشتم سکته میکردم گریه میکردما 😂 رفتم سونو گفت بچه دمر خوابیده داره سکسکه میکنه انقد بهم خندیدن 😂😂😂
1
1399/03/07
mitra ۶۷
نگران نباش برای منم همین بود. از هفته ۲۴ واضح میشه.منم قدامی بودم
0
1399/03/08
پزشک اوما
سلام کلا حرکات جنین از هفته ۲۸ هفته به بعد برای ما اهمیت دارد ، نگران نباشید در طول روز احساس خواهید کرد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




