سلام خانوما,صبح بخیر,من سه روز از پریودم گذشته, ی علائمی دارم نمیدونم پریودمیشم یا باردار, کسی بوده ک پریود نشه و بی بی هم منفی باشه, یا مثلا بعد ده روز هم منفی باشه, شنیدم کسایی ک دارو میخورن اینجوری میشن ,اره?
0
1399/02/15
سلما 💞💞
منم دقیقا مثل شما هستم ولی گاهی افراد تا9یا10 روز بعدموعد نشون میده
0
1399/02/15
فاطمه یوسفی(مامان گندم)
سلام من دوروز گزشته ولی بیبی منفیه علائمم هم تیر کشیدن ناف و سمت چپ شکمم .
0
1399/02/15
سلما 💞💞
شما داروخوریدن
0
1399/02/15
سلما 💞💞
من کل شکمم درد پریودی دارم بحق این ماه اگه بارد ارنیستم زود پریودبشم وقتم الکی نره
0
1399/02/15
سوال کننده
من ک کلا اوضام ب هم ریختس , هر دفعه ی جورم
0
1399/02/15
سوال کننده
دارو هم دکتر نداده بهم ک بگم واس داروهاس ک اینجوری شدم
0
1399/02/15
سوال کننده
ب دکترمم گفتم میگ تا ده روز صبرکن
0
1399/02/15
سلما 💞💞
منم تااخرنشدم باید امپول بزنم
0
1399/02/15
سوال کننده
انشاالله ک بارداری عزیزم
0
1399/02/15
سلما 💞💞
امپول یاقرص مصرف کردی
0
1399/02/15
سوال کننده
نه هیچی
0
1399/02/15
سلما 💞💞
من بخاطر داروهاست فکرکنم
0
1399/02/15
سلما 💞💞
خیلی قرص امپول خوردم واسه همین بهم ریخته
0
1399/02/15
سوال کننده
شاید, بی بی نزدی؟
0
1399/02/15
سلما 💞💞
خیلی قرص امپول خوردم واسه همین بهم ریخته
0
1399/02/15
سلما 💞💞
روز شنبه زدم منفی بود یک روزقبل موعود
0
1399/02/15
سوال کننده
چ دارویی واسه منظم شدن؟
0
1399/02/15
سوال کننده
من دیروز زدم منفی ی روز بعد موعد ,امروز دیگ نزدم
0
1399/02/15
سلما 💞💞
نه لتروزل کلومفین استرادیول دگزا امپولhng
0
1399/02/15
سوال کننده
اها,واقعا بلاتکلیفی بده
0
1399/02/15
سوال کننده
انشاالله ک هستیم🙂🙃
0
1399/02/15
آریانا ایرانی
بچه ها اونایی که از وقتتون گذشته دل و بزنید به دریا برید سه آزمایش بدین فوقش اگه مثبته که مبارکا اگه منفیه که چشم به هم بزنی روز تخمکگذاری میاد و قوی تر و بهتر اقدام میکنین بالاخره همه یه روزی باردار میشن چه زود چه دیر
0
1399/02/15
سوال کننده
اخه پس چرا دکتر میگ تا ده روز
0
1399/02/15
سوال کننده
میترسم بخوره تو ذوقم
0
1399/02/15
سوال کننده
ازمایش هزینش بدون دفترچه چقد میشه؟
0
1399/02/15
سلما 💞💞
من که روم نمیشه قبلا دوباررفتم ازمایش منفی بوده یه ازمایشگاه بیشترنیست
0
1399/02/15
سلما 💞💞
من تاجمعه نشدم دوفاستون میخورم
0
1399/02/15
سلما 💞💞
50تا60تومن
0
1399/02/15
سلما 💞💞
البته بازبستگی داره
0
1399/02/15
سوال کننده
شما کدوم شهرهستین؟
0
1399/02/15
سلما 💞💞
بوشهر
0
1399/02/15
سلما 💞💞
عسلویه
0
1399/02/15
sara *
سلام تو اقدام بهم ریختن پریودی عادیه من خودم تا سه ماه اول اقدام ده روزم میشد پری نیاد کلا هورمونام بهم ریخته بود وقتی پری دقیق شد احتمال بارداری زیاده
0
1399/02/15
سوال کننده
اها,ی ازمایشگاه سخته, من هم روم نمیشه برم و منفی باشه
0
1399/02/15
sara *
بنظرم تا بی بی مثبت نشده بیخودی تو این اوضاع نرین آزمایش بدین
0
1399/02/15
سوال کننده
من دو سری قبل اقدامم ,فقط ی روز جلو مینداخت
0
1399/02/15
سوال کننده
معذرت میخام بعد اقدام
0
1399/02/15
سوال کننده
اره واس کرونا هم میترسم برم, تا اخر هفته صبر میکنم
0
1399/02/15
sara *
بزار بی بی حداقل ی هاله بندازه بعد برو آزمایش من خودم اینکارو کردم رفتم منفی بود حالم خیلی بد شد
0
1399/02/15
sara *
نهایتش اینک یه هفته میخای صبرکنی
0
1399/02/15
star ka
سلام عزیزم من خودم سر بارداری قبلی ۱۸ روز تاخیر داشتم .. بی بی تا روز ۱۷ منفی بود روز ۱۸ تازه مثبت شد
0
1399/02/15
سوال کننده
خودم هیچی, دلم واس امیدواری همسرم میسوزه, میترسم بیشتر تو ذوق اون بخوره
0
1399/02/15
سوال کننده
منتظر میشم بی بی چیزی نشون بده بعد
0
1399/02/15
سوال کننده
چ جالب, اخه شنیده بودم بعد ده روز دیگ نباید امید داشت
0
1399/02/15
sara *
اگ خاستی هم بری آزمایش بهش نگو ک میخای بری اول برو مطمعن شو بعد ک انشاالله سوپرایزش کنی
0
1399/02/15
سوال کننده
اخه حتما باید با خودش برم 😫 نمیشناسم ازمایشگاه هارو,
0
1399/02/15
سوال کننده
بی بی چک چه مارکی خوبه؟
0
1399/02/15
سلما 💞💞
مدیکور
0
1399/02/15
sara *
خب اینجوری بد ک خدایی نکرده منفی بشه ب قول خودت میخوره تو ذوقت از اطرافیانت بپرس ک کجا آزمایش هست
0
1399/02/15
sara *
من مدیکور همیشه میزدم
0
1399/02/15
سوال کننده
اخه تنها نمیزاره , واس همینه ک میترسم برم الان
0
1399/02/15
سوال کننده
خودشم میگ تا اخر هفته صبرکنیم بعد , میگ اگ بی بی ج داد میریم ازمایش
0
1399/02/15
سوال کننده
منم مدیکور زدم ,
0
1399/02/15
یکتا (مامان نلین ❤️)
سلام اگر ازمایش منفیه باردار نیستید و درصورت پریود نشدن به پزشک مراجعه کنین تا بررسی شه
0
1399/02/15
سوال کننده
نه ازمایش نرفتم, ی روز بعد موعد بی بی زدم منفی شد, دکارم گف تا ده روز صبرکن
0
1399/02/15
راضیه افشار
منم مث شما ۳روز عقب انداختم بی بی منفی
0
1399/02/15
سوال کننده
باید منتظر باشیم بازم, انشاالله ک هستیم 🙂
0
1399/02/15
سوال کننده
شما دارویی مصرف میکردین؟
0
1399/02/15
مهسا ,😉
علایم من فقط یکم سینم دست میزنم دردمیکنه ویه دردخفیف زیرشکم اونم بعضی اوقات ودیگه هیچ...
0
1399/02/15
♤mah gol♤خدایا شکرت.... ......
اره گلم اثرات دارو من ۸روز عقب انداختم
0
1399/02/15
سوال کننده
من نمیدونم چمه, هر سری ی جوری ام, تلقین هم نیس,سریع حالاتم ب هم میریزه, الان ی لاک زدم حالم یکم بد شد دیگ نتونستم کاری کنم, درد زیر دل هم دارم, هردفعه ی طرفم درد میگیره ,یبار راست یبار چپ,یبار فقط وسطش
0
1399/02/15
سوال کننده
نمیدونم شاید ویتامینی چیزی کم شده ,
0
1399/02/15
سوال کننده
اها اخه من دارو مصرف نمیکنم, فقط یدوفولیک,ممکنه یدوفولیک باعث شده باشه؟
0
1399/02/15
راضیه افشار
ن گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



406

