سلام خانوما روز نوزدهم دوره اندازه فولیکل معمولا چنده؟؟؟
اینم بگم ک من پریودام نامنظمه
پرسش (1399/02/14):
اندازه فولیکل در روز های دوره
519
45
1399/02/14
سوال کننده
0
1399/02/14
یکتا (مامان نلین ❤️)
نوزدهم دیگه باید فولی شما ازاد شده باشه
0
1399/02/14
سلما 💞💞
بستگی به دورهات داره
0
1399/02/14
سوال کننده
من رفتم سونو فولی ۷ بود
0
1399/02/14
سوال کننده
الان گیج شدم ک کلا کوچیکه فولیا ...یا نه به دوره ربط داره
0
1399/02/14
سوال کننده
من دوفاستون میخورم ک منظم شه
0
1399/02/14
سلما 💞💞
چندم دوره. رفتی سونو
0
1399/02/14
سوال کننده
میگم دیگه نوزده دوره
0
1399/02/14
سلما 💞💞
فولی 7خوب نیست
0
1399/02/14
سلما 💞💞
نه 7بدردنمیخوره
0
1399/02/14
سوال کننده
خب ب روز دوره ربط نداره کلا؟؟؟
0
1399/02/14
سلما 💞💞
نگاه کن منم اذر رفتم دکتر فولی11 و9و7وچندتا4داشتم دکترگفت این بدردنمیخوره بالغ نمیشه به اون حدی برسه بارور بشه و تودورهای بالای 36روز باید پریودی درست کرد
0
1399/02/14
maryam goli
آره اوایل کوچیک تره ولی پری ناتمنظم روز نوزده دیگه در حد ۱۵ .۱۶ باید باشه
0
1399/02/14
maryam goli
منم یه بار روز هفده سونو دادم ۱۵ بود روز ۲۱ آزاد شد.دوره م ۳۵ روزه بود
0
1399/02/14
سوال کننده
من الان نمیدونم چیکا کنم !!!
دکتر خودم هیچی نداد بهم
گف ۳ ماه دیگه بیا
اون ک گفت وزنت و باید کم کنی
با این وزن فک نکنم باردار شی
البته تیروئیدم کم کاره
دکتر خودم هیچی نداد بهم
گف ۳ ماه دیگه بیا
اون ک گفت وزنت و باید کم کنی
با این وزن فک نکنم باردار شی
البته تیروئیدم کم کاره
0
1399/02/14
سوال کننده
ب نظرتون دکترمو عوض کنم
یا بذارم روال طبیعیشو طی کنه
یا بذارم روال طبیعیشو طی کنه
0
1399/02/14
سلما 💞💞
دارونداده چون فایده نداره
0
1399/02/14
سوال کننده
آهان
باشه
گیج شدم کلا🙄
باشه
گیج شدم کلا🙄
0
1399/02/14
سلما 💞💞
گیج نشو منم همنیجورم
0
1399/02/14
سوال کننده
هوم...میگن خیلی تاثیر گذاره...
حالا من فقط ی ماه اقدام کردم ...
اما چون پربودام نامنظمه میترسم خیلی طولانی شه
حالا من فقط ی ماه اقدام کردم ...
اما چون پربودام نامنظمه میترسم خیلی طولانی شه
0
1399/02/14
سلما 💞💞
من 14ماه شده
0
1399/02/14
سلما 💞💞
قربون خدابرم تانخوادنمیشه
0
1399/02/14
fa_ _sn
تا روز چهاردهم معمولا اگه پریودتون منظم باشه ازاد میشه, یعنی رز نوزدهم دیگه فولی نیست
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
مگه چقد اضافه وزن داری عزیزم؟
0
1399/02/14
سوال کننده
۷.۸ کیلو
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
زیاد نیس ک پس من چیبگم🤕
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من قدم 163هست وزنم70
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
منم مثل شما کم کاری تیروئید دارم
0
1399/02/14
سوال کننده
چمیدونم ....دکترم میگه با این وزن حامله نمیشی
0
1399/02/14
سوال کننده
قرص میخوری؟؟
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
اگه ورزش شروع کنی حتما میشی،خیلیارو دیدم تنبلی تخمدان داشتن با دارو حامله نشدن ولی 2ماه ک شروع کردن ب ورزش بدون دارو باردار شدن
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
روزی یدونه جز جمعه ها
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
حالا شما ک تنبلی نداری فقط اضافه وزنه
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من الان روزی 1ونیم ساعت ورزش میکنم تا مرداد ک اقدام کنم
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
حالا مگه همه مادرای باردار مانکن بودن قبل از اقدام ک حامله شدن😂
0
1399/02/14
نهال ن
ورزش کن من دوستم خیلی چاق بود تنبلی تخمدان داشت خیلی دیر باردار میشه دو ماه باشگاه رفت بدون هیچ دارویی باردارشد
0
1399/02/14
سوال کننده
والا
0
1399/02/14
سوال کننده
خیر سرم میخواستم بعد عید برم باشگاه
الان ک هم باشگاها تعطیله هم انقد هوا بارونیه همش ک نمیشه رفت پیاده روی
الان ک هم باشگاها تعطیله هم انقد هوا بارونیه همش ک نمیشه رفت پیاده روی
0
1399/02/14
سوال کننده
من روزی نصف میخورم
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من روزی 1ساعت پیاده روی تو پذیرایی خونمون میکنم نیم ساعتم حلقه میزنم نزدیک3کیلو کم کردم فعلا،همینجوری پیش برم خیلی خوب کم میکنم
0
1399/02/14
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خداروشکر پس واسه شما بهتره وضعیتش
0
1399/02/14
حورا جانان💏👼👼
معمولا فاصله وسط دو دوره فولیکول آزاد میشه میخای تبدیل به کیست نشه یا زودتر اقدام به بارداری کنی باید دارو مصرف کنی احتمالا دوره نامنطمت هم که بخاطر تنبلی تخمدان باشه برطرف میشه
0
1399/02/14
سوال کننده
چ دارویی؟؟؟
0
1399/02/15
پزشک اوما
سلام بسته به طول سیکل دارد اگر ۲۸ روزه باشه که الان آزاد شده ، اگر نامنظم است دقیق مشخص نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




