تا وقتی ک فکرت اینه نمیشه لابد
مثبت اندیش باش جانم
در هر ماه درصد کمی احتمال بارداری هس
ایشالا ک واس شما مثبت باشه
اقدامتو داشته باش فولیکولای خوبی داری
عزیزم فولیکول رشدمیکنه بایدکیفیت هم داشته باشه.ومهم ترازاون ذهن خودته به خودت بگومیشه اصلاهم بهش فکرنکن خدابخادمیشه
عزیزمنم زیرنظردکتربودم تنبلی تخمدان داشتم بعدکه آمپول زدم وداروخوردم ماه بعدش سه تافولیکول داشتم ۱۸#۱۹#۲۱باورت میشه نگرفت حتی بهم میگفت دوقلوگیرت میاددقیقادوماه بعدش باردارشدم
به نظرم اصلابه هیچی فکرنکن دقیقاهمون موقع که انتظارشونداری می بینی باردارهستی
انشالله که برای توهمین باراول بگیره