چندبار بشور با اب خالی خوب میشه
مشکلی برای بیناییش خدایی نکرده پیش نمیاد که
نه عزیزم نگران نباش..منم تو چشم پسرم پاشید اما خوب شد..اگه دیدی داره قرمز تر میشه و سوزشش کم نمیشه ببرش دکتر
ولی به احتمال زیاد خوب میشه
خدارو شکر زیاد قرمز نیس ولی خیلی گریه کرد ک میسوزه و خوابش برد
شمام پسرت همسن پسره منه و مثل من اقدامی..انشالله زودی جواب بگیری و دومیو باردار بشی..پسرتم انشالله همیشه تنش سالم باشه
نه گلم بیدار بشه انشالله خوب شده..فقط ازش بپرس اگه دیدی سوزشش بیشتر میشه و کمتر نمیشه ببرش دکتر
سلام منم خواهر زادم اینجوری شد بردیم دکتر
با آب خوب بشورش ، کم کم قرمزی هم میره
منم یه بار دخترم اینکارو کرد
خواست رو خودش بپاشه
همشو پاشید تو چشمش
وای که چقدر گریه کرد
شستم خداروشکر یکم بهتر شد
عزیزم پسرمنم همینکارو یه بار باخودش کرد بردمش دکتر چشم بهش قطره چشمی دادخوب شد
سلام با آب شست و شو دهید. مشکلی ندارد اگر سوزش داشت باید قطره چشمی استریل بریزید