سلام دوستان من ۷ فروردین موعدم که نشدم روز ۱۰ ام بی بی چک دادم که زیاد بهش توجه نکردم و برش داشتم و بعد روز بعدش که نگاش کردم دیدم یه هاله انداخته رو ۱۲ هم بی بی چک دادم کمتر از ده دقیقه هاله داشت یکم حالت تهوع دارم زیر دلم سفت شده سینه ام یکم حساس شده میل جنسیم کم شده و اینکه کم اشتها هم شدم نمیدونم بهونظرتون اگه ۲۰ فروردین برم ازمایش بدم دیگ قطعی معلومه ؟؟؟
0
1399/01/15
سوال کننده

0
1399/01/15
سوال کننده
اینم عکس بیبی چک اخرم
0
1399/01/15
sara *
سلام عزیزم صبح ناشتا بی بی چک بزن اگ زیر دودقیقه مثبت شد بارداری
0
1399/01/15
ستاره بانو ...
سلام عزیزم ب نظرم مثبته
0
1399/01/15
ستاره بانو ...
ولی صبم یکی بزن
0
1399/01/15
ستاره بانو ...
مبارک باشه
0
1399/01/15
nargesi 👨👩👧
سلام گلم بی بی منم مث تو کمرنگ بود فرداش با ادرار صبح باز زدم بازم مثبت شد
0
1399/01/15
آریانا ایرانی
عزیزم مال منم همینه دیروز موعدم بود بیا برای هم دعا کنیم ... البته بی بی چک الکی هاله نمیندازه
0
1399/01/15
sara ❤
من یه دوباراینطوری شد ولی بعدش پریود شدم .انشاالله شماباردارباشی
0
1399/01/15
sara ❤
نتیجه بی بی چک بعداز چند دقیقه میگن دیگه خطامیده همون چنددقیقه اول مهمه
1
1399/01/15
سیده سمیه جعفری
مثبت عزیزم مثبت نباشه اصلا خط نمیندازه من خودم هربارکه زدم اصلاخط نمی افتادبعدش خب پریودمیشدم مال شما خطش پررنگ هست قشنگ معلومه مبارک باشه من که میگم آزمایش بدی دیگه خیالت راحته شنبه بروآزمایش بده
0
1399/01/15
fatemeh ش
یه با دیگ بزن بابد زیر 15دقیقه خط بندازه. ایشالا ک بارداری
0
1399/01/15
fatemeh ش
فردا میتونی بری آز بدی
0
1399/01/15
سوال کننده
ناشتا زدم اینو
0
1399/01/15
سوال کننده
مرسی عزیزم چشم نازار من
0
1399/01/15
سوال کننده
به سلامتی گلگم
0
1399/01/15
سوال کننده
اره والا پناه برخدا خدا هیچ کس ناامید نکنه
0
1399/01/15
سوال کننده
ایشالا
0
1399/01/15
سوال کننده
اها اوکیه میدونم
0
1399/01/15
سوال کننده
اها درسته مرسی عزیزم امید خدا ازتون خواهش میکنم واسم دعا کنید
0
1399/01/15
سوال کننده
ایشالا
0
1399/01/15
سوال کننده
خواستم برم از بدم اما ترسیدم گفتم بزارم ۲۰ ام برم یکم بهتر شه حال هوا
0
1399/01/15
bahar jshooi
شما ۸ روز از موعدت گذشته اول صبح بزن زیر ۱۰مین هاله هم انداخت هستی من یکروز قبل از موعدم هاله انداخت زیر ۱۰مین روز موعدمم رفتم آز دادگ
0
1399/01/15
سوال کننده
الان بیبی چک دادم منفی شد 😔😔😔😔😔😔😔
0
1399/01/15
گشین شریف
سلام ببخشید من ترشحم خیلی زیاد شده حتی موقع نزدیکی انقد لیز میشه واژنم اصلا هیچ حسی ندارم وارضام نمیشم نوک سینه هامم یه کم حساس شده
0
1399/01/15
mina kat
فردا بزن.بعضی اوقات اینطوری میشه
0
1399/01/15
سوال کننده
واقعا ابنطوری امکان داره اخه بعضب ها میگن چون نزدیکی پریودی مثبت میشه وکرنه منفیه
0
1399/01/15
سوال کننده
توروخدا امکانش هس اینطوری شه باور کنید از صب تا حالا حالم گرفتس به نظرتون برم ازمایش نشان مبده من دقیق ۸ روز از پرودیم میگذد۶
1
1399/01/15
ارکیده رحمانی
مطمن باش مثبت.تبریک میگم عزیزم
1
1399/01/15
Narges m.......
مبارکه عزیزم انشالله که بارداری.بیبی الکی خط نمیندازه،از ادرار صبحگاهی استفاده کن
1
1399/01/15
❤mahur❤ ❤mahak❤
بنظرم باید پررنگتر میبود.از موعدت خیلی گذشته
1
1399/01/15
سودا عزیززاده
برای من کمرنگ تر ار اینبود ولی مثبت بود مراقب خودت باش. برو آزمایش بده شنبه به امید خدا مثبته
0
1399/01/15
mina kat
ربطی نداره
1
1399/01/15
عاطفه ..
مبارک گلم
0
1399/01/15
سوال کننده
مطمئنی گلمممم
0
1399/01/15
سوال کننده
مرسی گلم خدا از دلت بشنوه
0
1399/01/15
سوال کننده
امبد خدا
0
1399/01/15
سوال کننده
مرسی قشنگم
0
1399/01/15
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا بدهید
0
1399/01/15
سوال کننده
سلام خسته نباسید بعنی من باردارم درسته ؟؟؟❤
اما امروز صبح که بیبی دادم منفی شد چرا
اما امروز صبح که بیبی دادم منفی شد چرا
0
1399/01/16
پزشک اوما
تیتر بتا مطمعن هست
1
1399/01/16
سوال کننده
اها بله ممنونم از شما
0
1399/01/16
سودا عزیززاده
عزیزم هورمون بارداری تو خونت کمه برای همین کمرنگه یا اینکه نمیبینی خط بیافته. آزمایش خون بده
0
1399/01/16
سوال کننده
مرسی عزیزم ایشالا خدا از دهنت بشنوه خیر ببینی
0
1399/01/16
سودا عزیززاده
😘
0
1399/01/17
سوال کننده
❤🌹
0
1399/01/17
سیده سمیه جعفری
سلام عزیزم آزمایش دادی
0
1399/01/17
سوال کننده
سلام عزیزم ن ترسیدم منفی باشه ندادم
0
1399/01/17
سوال کننده
🙁😔
0
1399/01/17
mozh z@
🖐
0
1399/01/17
زینب فاطمی نیا
سلام آز دادین؟؟جوابش چی شد؟؟
بنظرم بی بی چک الکی هاله نمیندازه
بنظرم بی بی چک الکی هاله نمیندازه
0
1399/01/17
سوال کننده
سلام
0
1399/01/17
سوال کننده
سلام عزیزدلم از ندادم یکم ترسیدم راستش ولی بازم بی بی چک که روز ۱۵ ام دادم اصلا اصلا واقعا بهش توجه نکردم ولی بارم هاله داشت و امروز که بیبی دادم منفی شد نمدونمم شاید باز دقت نکردم به نظرتون باردارم
زیر دلم یخورده ای سفت شده . میل جنسیم کم شده .اشتها کم شده .بی حالم . عصبی شدم . گاه گاهی هم زیر دلم سینه ام تیر میکشه
زیر دلم یخورده ای سفت شده . میل جنسیم کم شده .اشتها کم شده .بی حالم . عصبی شدم . گاه گاهی هم زیر دلم سینه ام تیر میکشه
0
1399/01/17
سوال کننده
گاه گاهی هم حالت تهوع دارم اون شب هم از ساعت ۲ شب تا ۴ صب حالت تهوع داشتم
0
1399/01/18
سودا عزیززاده
عزیزم برو آزمایش. یوقتا لازمه تو اول بارداری یسری ویتامینا بخوری و با دکتر مشورت کنی.مهمه حتما برو
0
1399/01/18
سوال کننده
اره دیگ بتونم امروز میرم💞
0
1399/01/19
سیده سمیه جعفری
سلام خوبی رفتی آزمایش دادی
0
1399/01/19
سوال کننده
سلام قربونت برم اره منفی بود
0
1399/01/19
سیده سمیه جعفری
دورازجونت عزیزم ایشالله دفعه بعد زعفرون دم کن بانبات بخورکه زودترپریودشی
0
1399/01/19
سیده سمیه جعفری
من خودمم اوایل ازدواجم تادوماه پریودنشدم آزمایش دادم منفی بودمنم چیزهای سنگین بلندکردم گرمی خوردم تابزور پریودشدم سابقه هم نداشت دیربشه
0
1399/01/19
سوال کننده
اره ایشالا خدا مراد دلت بده 🥰
0
1399/01/19
سوال کننده
قرص پروژسترون خوردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1340

