سلام این بی بی منه ببینید مثبته؟ الان ۸روز از موعدم میگذره
اگه مثبته چیکار کنم؟ چیا بخورم؟ چیا نخورم؟ تروخدا بگید دلشوره گرفتم
هنوز زیر دلم درد کم دارم مثل قبل پریودی
پرسش (1398/11/08):
خانوما تروخدا یه دقه بیاید
1074
91
1398/11/08
سوال کننده
0
1398/11/08
👶فرشته ❤
سلام پس کو عکس😍
0
1398/11/08
سوال کننده

این عکس صبح هست
0
1398/11/08
سوال کننده

این مال دیشبه
0
1398/11/08
MAHI💃💚🍭
بله مثبته مبارکههه😍
0
1398/11/08
سوال کننده
وای اصلا بهورم نمیشه خداروشکر
0
1398/11/08
👶فرشته ❤
وای به سلامتی گلم مبارکه انشالله به سلامتی بغل بگیریش عزیزم😍😍😍😍😍🌷🌷🌷🌷
0
1398/11/08
maman mahed 👼
به سلامتی مثبته
بارداری راحتی داشته باشین.
چیز خاصی نیست
هرچیو که دلت میخواد در حد اعتدال بخور
فعلا دارچینو و چیزای گرم این اوایل نخور
تا بچه جاش محکم میشه زیاد سرپا نباش.خم نشوبیشتر استراحت کن.کمتر پیاده روی کن
بارداری راحتی داشته باشین.
چیز خاصی نیست
هرچیو که دلت میخواد در حد اعتدال بخور
فعلا دارچینو و چیزای گرم این اوایل نخور
تا بچه جاش محکم میشه زیاد سرپا نباش.خم نشوبیشتر استراحت کن.کمتر پیاده روی کن
0
1398/11/08
👶فرشته ❤
چند وقت اقدام بودین؟
0
1398/11/08
سوال کننده
الهی فداتشم .انشالله روزی خودت
0
1398/11/08
سوال کننده
۴ماه
0
1398/11/08
👶فرشته ❤
ممنونم گلم انشااله قسمت همه ی چشم انتظارا😊😍
0
1398/11/08
👶فرشته ❤
دوستمون درست میگه همه چی در حد اعتدال بخور فقط این روزا استراحت کن بیشترتا جای بچه سفت بشه
0
1398/11/08
سوال کننده
سرکار که باید برم. کارم نجاریه باشوهرم نمیتونم نرم. اما چیای سنگین بلند نمیکنم دیگه مثل الوار
0
1398/11/08
سوال کننده
میگم انجیر، خرما، موز خوبه یا بده؟
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
نجاری که خیلی سخته. نرو دیگه
0
1398/11/08
سوال کننده
نمیشه .کار مردم میمونه. این فندق هم از الان دیگه خرجاش شروع میشه
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
خوبه ولی زیاده روی نکن. موز هرروز نخور هرازگاهی یکی.
خرماهم کم بخور دوسه تا درروز و هرروزم نخور
خرماهم کم بخور دوسه تا درروز و هرروزم نخور
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
انجیر هم همینطور
0
1398/11/08
سوال کننده
خوب بهم بگید چیا بده نخورم؟ اخه بچه اولمه اصلا نمیدونم
0
1398/11/08
سوال کننده
انقد دلشوره و استرس دارم که حد نداره
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
نگا همه چی بخور ولی کم. فقط زرشک . زعفرون اصصلا نخور
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
حلوای دواگرم اصلا نخور
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
زیره خیلی کم تو غذا بریزی عب نداره ولی جوشونده یوقتی درست نکن. هیچی
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
راجونه اصلا نخور. همون رازیانه. سیاهدونه و گلپر اصلا نخور تو غذاهم نریز
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
آویشن نخور ولی حالا یه ذره تو غذا بریزی عب نداره
0
1398/11/08
سوال کننده
بچه ها من اصلا هیچ علاعمی ندارم نه تهوع نه هیچی. فقط ۴هفته پیش چند روز پشت هم سر درد میگرفتم که هرروزشم قرص خوردم .خطر نداره؟
0
1398/11/08
مهدیه طاهری
الهی امین
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
اب هویج نخور فعلا. ولی خود هویج حالا یکم تو یالاد یا خورشت باشه عب نداره.
اب هویجم فعلا نخوراینم اگه خیلی دلت کشید حالا ربار یه نصف استکان بخوری عب نداره
اب هویجم فعلا نخوراینم اگه خیلی دلت کشید حالا ربار یه نصف استکان بخوری عب نداره
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
قرص چرا خوردی دیگه هیچ دارویی نخور. نه گیاهی نه صنعتی
0
1398/11/08
لعیا gh
مبارکه
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
علائمم مهم نیست برا هرکسی فرق میکنه. یکی داره یکی نداره حساس نشو
0
1398/11/08
مهدیه طاهری
ااا زرشک چرا ؟؟؟ من دیروز زشک خوردم که
0
1398/11/08
مهدیه طاهری
سلام به همه خانوما
0
1398/11/08
سوال کننده
اصلا نمیدونستم باردارم. اخه هنوز موعدم نشده بود. بعدم ینی التن خطذ داره
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
چندتا دونه عب نداره ولی دیگه نخور
0
1398/11/08
سوال کننده
ممنونم مرسی
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
عب نداره حالا حواست باشه دیگه
0
1398/11/08
سوال کننده
خانوما ینی الان واقعا مثبته ؟ ینی بی بی الکی نزده؟ خیلی میترسم
0
1398/11/08
مهدیه طاهری
مبارک باشه عزیزم ♥️♥️
0
1398/11/08
سوال کننده
ممنونم
0
1398/11/08
سوال کننده
انشالله همه ی چشم انتظارا دامنشون سبز و دلشون خوش بشه بحق فاطمه زهرا
0
1398/11/08
مهدیه طاهری
نه من قبلا که قصد بارداری نداشتم هر وقت پری دیر میشد بیبی میزدم اصلا مثبت نمیشد
خطا نداره برو آز یک ساعته جواب میده
خطا نداره برو آز یک ساعته جواب میده
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
میوه و سبزی و غذاها همه چی بخور ولی زیاده روی نکن. مثلا گردو. خیلی خوبه ولی خب بشینی یهو نیم کیلو گردو بخوری سقط میشه. اصلا هرچیزی. زیاده روی نکن ولی همه چی بخور
0
1398/11/08
maman mahed 👼
نگران اونش نباش
میاد سراغت
انشالله که تو اذیت نشی
میاد سراغت
انشالله که تو اذیت نشی
0
1398/11/08
مهدیه طاهری
منم هنوز تو شوکم رفتم سرکار برگشتم الان اصلا نمیتونم تمرکز کنم دیروز جواب از گروه تم
0
1398/11/08
لی لی 🐣 💝
مارو باش با کی رفتیم 13بدر😂😂
0
1398/11/08
مهدیه طاهری
از گرفتم
0
1398/11/08
مهدیه طاهری
😆😆
0
1398/11/08
مهرنوش❤مامان ارغوان❤ ص
عزیزززم مبارکت باشه
انشالله بارداری سالمی داشته باشی و نی نی بیاد بغلت😍😍😍😍
انشالله بارداری سالمی داشته باشی و نی نی بیاد بغلت😍😍😍😍
0
1398/11/08
نارسیس 👼
مباااااارکه
0
1398/11/08
مهرنوش❤مامان ارغوان❤ ص
چ بی بی خوشگلی عزیزم
0
1398/11/08
سوال کننده
خوب چیکار کنم چند ماهه هر ماه کارم شده بود بی بی زدن
0
1398/11/08
سوال کننده
عزیزی ممنون
0
1398/11/08
مهرنوش❤مامان ارغوان❤ ص
طبیعی شدی؟
0
1398/11/08
سوال کننده
فداتشم مرسب
0
1398/11/08
مهدیه طاهری
دیگه باور کن عزیزم
چشم دلت روشن
چشم دلت روشن
0
1398/11/08
maman mahed 👼
من که تا هفته ۸ هیچ علائمی نداشتم
انقد گفتم تا خودمو چش زدم
الان هیچی از گلوم پایین نمیره.
هر روز یه چیزی میاد سراغم
از اسید معده از آب زیاد دهان
معده درد
نفخ و دلپیچه
بی اشتهایی
انقد گفتم تا خودمو چش زدم
الان هیچی از گلوم پایین نمیره.
هر روز یه چیزی میاد سراغم
از اسید معده از آب زیاد دهان
معده درد
نفخ و دلپیچه
بی اشتهایی
0
1398/11/08
سوال کننده
اره. چند ماهه قرهر بود بعد پریود برم سونو بدم بعد امپول بزنم اما هر ماه یه اتفاقی میفتاد نمیشد برم. این ماه اصلا فکرشم نمیکردم بشه. برا همین انگار احمقا تا تونسم قرص خوردم
0
1398/11/08
maman mahed 👼
خداروشکر عزیزم
کارت به اونا نرسید
خدا انشالله آرزوی همه رو برآورده کنه.دامن همه رو سبز کنه
کارت به اونا نرسید
خدا انشالله آرزوی همه رو برآورده کنه.دامن همه رو سبز کنه
0
1398/11/08
مهرنوش❤مامان ارغوان❤ ص
دور از جونت
چ بهتر که نرفتی و ب اونجا ها نرسیدی
خدا دل هممون رو شاد کنه انشالله
تو هم تا میتونی مواظب کنجدت باش
الان اندازه کنجده😍😍😍😍😍😍😍
چ بهتر که نرفتی و ب اونجا ها نرسیدی
خدا دل هممون رو شاد کنه انشالله
تو هم تا میتونی مواظب کنجدت باش
الان اندازه کنجده😍😍😍😍😍😍😍
0
1398/11/08
سوال کننده
الهی امین .خدا همه رو به مراد دل برسونه
0
1398/11/08
سوال کننده
چشم .ممنونم
0
1398/11/08
حورا جانان💏👼👼
بله مثبته 😍
0
1398/11/08
f m
سلام بارداریتون مبارک، ان شاالله بارداری راحتی داشته باشی.
انجیر و موز و خرما گرمه سعی کن اوایل بارداری نخوری
مخصوصا انجیر
انجیر و موز و خرما گرمه سعی کن اوایل بارداری نخوری
مخصوصا انجیر
0
1398/11/08
لیلا ر
مبارک عزیزم
0
1398/11/08
Nazi ❤🥰)
مبارکه باشه عزیزم
0
1398/11/08
سوال کننده
ممنونم. چشم
0
1398/11/08
سوال کننده
از همتون ممنونم
0
1398/11/08
سوال کننده
به نظرتون کی برم برا سونو گرافی بهتره؟ که نخوام هی هزینه الکی کنم. چه وقتی برم که صدای قلبش مشخص باسه؟
0
1398/11/08
ایران آزاد
واااای چقدر قشنگ خانوم نجار 💪
0
1398/11/08
سوال کننده
وقتی عزیزم مجبور باشی همه کاری رو یاد میگیری. البته اول به اجبار بود اما الان واقعا دوستش دارم کارمو
0
1398/11/08
سوال کننده
خانوما قلب بچه کی تشکیل میسه؟ کی برم سونو؟
0
1398/11/08
f m
بذار 8 هفته که تموم شد بعد برو که صدا قلبشو بشنوی
زودتر نرو
زودتر نرو
0
1398/11/08
maman mahed 👼
پایان ۸ هفتگی برو
0
1398/11/08
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
مبارک باشه
0
1398/11/08
سوال کننده
ممنونم عزیرم.انشالله روزی شما
0
1398/11/08
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
قرص فولیک اسید ۱میلی گرم میخوری؟
0
1398/11/08
سوال کننده
دکتر از قبل به ید و فولیک داد با ویتامین دی1000
0
1398/11/08
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خب خداروشکر
0
1398/11/08
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1398/11/08
نیلوفر خانم
منم امروز بی بی زدم ولی منفی بود😔😔😔
حتی آمپول پروژسترون هم ۹ روز پیش دوتا زدم پریود نشدم هنو...دلم شکست خدایا شکرت😔😔😔نمیدونم چرا اقلا پریود نمیشم که بعدش اقدام کنم...هیچ مشکلی هم ندارم
حتی آمپول پروژسترون هم ۹ روز پیش دوتا زدم پریود نشدم هنو...دلم شکست خدایا شکرت😔😔😔نمیدونم چرا اقلا پریود نمیشم که بعدش اقدام کنم...هیچ مشکلی هم ندارم
0
1398/11/08
سوال کننده
چندروز از پریودیت گذشته؟
0
1398/11/08
الی 😍 T_k
فولیک اسید چقدر تو رشد فولیکول ماثره
0
1398/11/08
الی 😍 T_k
قرص کلسیم دی هم داده 800 فکر کنم چون زده کلسیم 500 و ویتامین دی ای 300
0
1398/11/08
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام فولیک اسید فقط برای جلوگیری از بیماری های نخاعی تو جنین مفید هستش
0
1398/11/08
سوال کننده
به من دکتر یدوفولیک داد با ویتامین d
0
1398/11/08
نیلوفر خانم
سه هفته شده دیگه...البته پریودیمم نامنظمع...ایقد گریع کردم میخام بمیرم دیگه😔😔😔😭😭😭
0
1398/11/08
سوال کننده
دختر خوب یکم صبر کن . بی بی چک بزن باز اگه نشد ازمایش بده
0
1398/11/09
نیلوفر خانم
گلم میگم سه هفته عقب زده حتما تست زدم همه کار کردم ده روز پیش هم سونو دادم خبری نبود امروزم تست زدم..دیگه هیچ امیدی ندارم به جهنم دیگع...ایقد گریه میکنم اعصاب شوهرمم خراب کردم...دیگه فقط میگم بچه نخواستم اقلا پریود شم تموم شه بره
0
1398/11/09
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




