سلام خانوما خوبین .اونایی ک بارداری اولشونه جواب بدین مرسی
اونایی ک تو هفته های من هستن تکون جنین در طول روز هست یا هر چند روزه؟
برای من هر چند روز ی بار اونم در حد چند ثانیه مث نبض میزنه عادیه؟؟
پرسش (1399/01/06):
سوال در مورد تکون خوردن جنین
440
175
1399/01/06
سوال کننده
0
1399/01/06
maede torabie
برامنم همینطوره
0
1399/01/06
samira r.b
ببخشید منم یه سوال دارم از هفته چندم حرکتاشو احساس کردین؟ منم چند روز یبار حس میکنم یه چیزی ولی نمیدونم حرکته یا نبض!حرکت چجوری میشه؟
0
1399/01/06
سوال کننده
فک کنم هفته بارداری بالاتر بره حرکاتش ببشتر و هر روز میشه
1
1399/01/06
سوال کننده
منم تازه حس میکنم زیر شکمم مث نبض چنبار میزنه
حرکتم ک وقتی پهلو ب پهلو میشی جا ب جا میشه فقط فک میکنم
هنوز هفته های ما پایینه دقیق نمیشه حس کرد خیلی بده کاش زود بره بالا و کامل حس شه
حرکتم ک وقتی پهلو ب پهلو میشی جا ب جا میشه فقط فک میکنم
هنوز هفته های ما پایینه دقیق نمیشه حس کرد خیلی بده کاش زود بره بالا و کامل حس شه
0
1399/01/06
سوال کننده
میخام ببینم اگه هر دو سه روزم حس کنم طبیعیه؟؟؟
0
1399/01/06
محدثه ۷۰
من از هفته هیجده تا 24 بود تقریبا نبض احساس میکردم بعد از اون کم کم ی حرکتهایی متوجه میشدم
0
1399/01/06
محدثه ۷۰
آره طبیعیه
0
1399/01/06
محدثه ۷۰
من جفتم قدامیه دیرتر متوجه شدم
0
1399/01/06
محدثه ۷۰
تقریبا از هفته 27 28 بود که حرکاتشو بهتر حس کردم
0
1399/01/06
سوال کننده
اها فدات محدثه جان
جفت منم قدامیه پس از هفته ۲۷ ۲۸ بهتر و کامل و هرروز حس میشه
مرسی دمت گرم
جفت منم قدامیه پس از هفته ۲۷ ۲۸ بهتر و کامل و هرروز حس میشه
مرسی دمت گرم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
برای منم مثه نبضه😊
0
1399/01/06
سوال کننده
هر روز هست؟؟
0
1399/01/06
aida mhd
سلام اصلا نمیشه گف واقعا تو بدن اشخاص واقعا متفاوته
مثلا من بارداری اولمه جفتمم قدامی هستش و اینکه میگفتن دیر میفهمی حرکاتو ازین حرفا که رایجه اما من خودم هم لاغر هستم هم حرکاتو از ۱۶ هفتگی واضح متوجه شدم به بدن اشخاص به لاغری و چاقی ارتباط داره بیشتر و اینکه اگه میخوای بدونی ضربه ها چجوریه به نی نی ت مربوطه ساعتای بیدار بودن یا خواب بودنشه و اینکه چیز شیرین بخوری بی تاثیر نی چنتا لگد میزنه همیشه بد خوردن شیرینیجات
مثلا من بارداری اولمه جفتمم قدامی هستش و اینکه میگفتن دیر میفهمی حرکاتو ازین حرفا که رایجه اما من خودم هم لاغر هستم هم حرکاتو از ۱۶ هفتگی واضح متوجه شدم به بدن اشخاص به لاغری و چاقی ارتباط داره بیشتر و اینکه اگه میخوای بدونی ضربه ها چجوریه به نی نی ت مربوطه ساعتای بیدار بودن یا خواب بودنشه و اینکه چیز شیرین بخوری بی تاثیر نی چنتا لگد میزنه همیشه بد خوردن شیرینیجات
0
1399/01/06
Samaneh Dg
هر روز تکون میخورن ولی بعضی وقتا انقد آرومه ما متوجه نمیشیم. یا ممکنه خواب باشیم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
برای من تازه یکی دو روزه بیشنر احساس میکنم
1
1399/01/06
سوال کننده
اوکی مرسی. من نگران این بودم هر چند روز ی حس کوچیک میکردم طبیعیه
0
1399/01/06
سوال کننده
ای جان بسلامتی عزیزم
1
1399/01/06
Samaneh Dg
بعد من شنیدم پسرا دیرتر تکون میخورن و تنبلن😁
0
1399/01/06
Samaneh Dg
نی نی منم پسمله
0
1399/01/06
Samaneh Dg
مرسی عزیزم☺️
0
1399/01/06
aida mhd
مثلا من خودم هفته ۱۶ که فهمیدم حس میکردم ۳ روز کاملا مشخص بود اما ۲ روز کلا چیزی معلوم نبود نمیفهمیدم نگران شدم اما بد ۲ روز باز به حالت طبیعی برگشت و هرچی روزای بارداری زیاد شد حرکات واضح تر شد حداقل ۵ بار تو روز چیزی حس کنی خوبه و اصلا نگران نباش بعضی جنینا فعالیتشون زیادتره بعضیا نه اما میگن تا ۲۴هفتگی اگه نمیفهمیدم جای نگرانی نیست ❤
0
1399/01/06
aida mhd
خدایی هرچی حرف شنیدما همش الکی بود برا منم پسره 😂😂 اما اصلا به حرفا اعتمادی نیس خواهر
0
1399/01/06
aida mhd
من کلا ویارمم به چیزای شیرینه در صورتی که میگفتن پسر ویارش ترشه 😐
0
1399/01/06
🌈 بانو🌈
والا من از 12هفته حرکاتی مث قلقلک حس میکردم
ک اوما نوشته قلقلک از هفته 16هس، یا حس سووزش در ی نقطه
ولی من حسش کردم از هفته دوازده
الااانم مثلا امروز حسش نکردم، هرر رووز نیس این حس کردنا
ک اوما نوشته قلقلک از هفته 16هس، یا حس سووزش در ی نقطه
ولی من حسش کردم از هفته دوازده
الااانم مثلا امروز حسش نکردم، هرر رووز نیس این حس کردنا
0
1399/01/06
Samaneh Dg
منم از هفته های پایین تر احساس میکردم ولی خیلی ضعیف. الان ولی بیشتره
0
1399/01/06
aida mhd
ایشالا سلامت باشه و به سلامتی بغل بگیریش 😍😍😍❤
1
1399/01/06
🌈 بانو🌈
هر بدنی و هرر بچه ای متفااوته
ب این چیزا نباید توجه کرد
ب این چیزا نباید توجه کرد
1
1399/01/06
asma f
من اون هفته های ابتدایی واقعا دیارم ترش بود از شیرینیجات متنفر بودم ولی هرچی پیش رفت علاقم به شیرینی بیشتر شد
بچم پسره
بچم پسره
1
1399/01/06
سوال کننده
فدات مرسی از راهنماییت❤🌷
0
1399/01/06
aida mhd
دقیقا به افراد مربوطه هرکسی متفاوته👍👍👍👍
1
1399/01/06
Samaneh Dg
ممنون. همچنین شما 😊❤️❤️
0
1399/01/06
asma f
من جفتم قدامیه تقریبا از هفته 20 یه چیزای حس میکردم از هفته 24 دیگه واضح الانم از رو شکمم حرکتش مشخصه
0
1399/01/06
Samaneh Dg
من که کلا میلم به چیزی زیاد نشده
0
1399/01/06
Samaneh Dg
مثه قبلم
1
1399/01/06
Samaneh Dg
فقط منتظر میوه های تابستونی ام
0
1399/01/06
aida mhd
منم منم 😂😂👍 ۳ماه اول ترش میخوردم همش بدش کلا تا الان دارم شیرین میخورم شخصیم هستم که اصلا شیرینجات دوس نداشتم تو کل زندگیم😂😂😂😂 چرخه جالبیه واقعا 🙈
0
1399/01/06
🌈 بانو🌈
شماا هفته بیست و خوورده ای هنوو مث نبض هسین؟ 😐
0
1399/01/06
Samaneh Dg
غذای خاصی هوس نمیکنم
0
1399/01/06
سوال کننده
همه اینجا بچهاشون پسره😂 بسلامتی دنیا بیان بغل بگیرین خانوما . بچه منم پسره
0
1399/01/06
سوال کننده
منم همینطور بودم 😅😅
0
1399/01/06
سوال کننده
دقیقا منم
0
1399/01/06
🌈 بانو🌈
باهاش صحبت کنین تکوون بخوورن.
😊
😊
0
1399/01/06
aida mhd
من یسره دارم توت فرنگی میخورم 😶😶😶
0
1399/01/06
سوال کننده
اره اونم هر چند روز
0
1399/01/06
asma f
وای منم
بخصوص خربزه و هلو
بخصوص خربزه و هلو
0
1399/01/06
🌈 بانو🌈
از هفته 22فکر میکنم حرکااش واصح میشه
0
1399/01/06
asma f
غذا که اصلا چیزی خاصی هوس نمیکنم
1
1399/01/06
Samaneh Dg
که فعلا فقط توت فرنگی هست. اونو میخورم تا بقیشم بیاد🙁
0
1399/01/06
🌈 بانو🌈
یا شاید 24
0
1399/01/06
aida mhd
امسال سال پسره انگا😆😅😅
1
1399/01/06
سوال کننده
پس منم منتظرم میمونم مرسی عزیزم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
خخخ هممون مثه همیم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
😁😁
0
1399/01/06
سوال کننده
انشالله بشه ادم از نگرانی در بیار رااحت
0
1399/01/06
سوال کننده
❤❤😋😍😍😍فقط بسلامتی دنیا بیان
0
1399/01/06
سوال کننده
اره😁😁😁
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
چ سوال خوبی
0
1399/01/06
Samaneh Dg
ان شالله 😊❤️
0
1399/01/06
aida mhd
چاقاله بادومم اومده اونم بخور 😍😅😅 من خفه کردم خودمو با توت فرنگی فعلا
0
1399/01/06
Samaneh Dg
میترسم دل درد شم🙈😁
0
1399/01/06
Samaneh Dg
دلم زرد آلو آلوچه خربزه و... میخواد
0
1399/01/06
Samaneh Dg
🙁🙁
0
1399/01/06
Samaneh Dg
کاش تابستون بود بارداریمون
0
1399/01/06
سوال کننده
دلم خواست کی بیاد میوهاش😢😢😢
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
منم هنوز حس نمیکنم ی وقتایی ی چیزایی هس ولی نمیدونم توهم چیه
0
1399/01/06
Samaneh Dg
یخ زده و کمپوتم قبول ندارم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
گیلاااس🤤
0
1399/01/06
سوال کننده
😅😅😅😅
0
1399/01/06
سوال کننده
منم همینم عزیزم هفته بالاتر بره بیشتر حس میشه
0
1399/01/06
سوال کننده
تا موقع زایمان کلی از میوه ها میاد
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
خدا کنه..اخه واسه من ی جفتم خلفی هس یکی قدامی
0
1399/01/06
Samaneh Dg
من شمالی ام بجای آلوچه خیار میخورم با نمک سبز. به خودم تلقین میکنم آلوچس😁🙈
حبیبه جان چاقی؟
0
1399/01/06
f zare
سلام
0
1399/01/06
سوال کننده
😅😅😅منم شمالیم عاشق آلوچه ولی هنو نیومده
0
1399/01/06
f zare
ربطی نداره من خودم۲۲هفته یه ذره خس کردم کم کم زیادشد
0
1399/01/06
سوال کننده
تا ۲۴ دیگ کامل میشه
0
1399/01/06
R M
سلام دقیقا سوال منم همینه...چقد باید حس بشه توی طول روز
0
1399/01/06
Samaneh Dg
کجایی هستی؟ خیار بخور با نمک سبز😁
منم جفتم قدامیه
0
1399/01/06
f zare
تازه لاغرم هستم
0
1399/01/06
سوال کننده
منم دقیقا اینطوریم خداروشکر همه میگن بالاتر بره بیشتر میشه
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ن والا چاق نیستم ولی خب دروغ چرا شکم داشتم از قبل
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
وای خدا دلار😋😋😋😋😋😋
0
1399/01/06
سوال کننده
استان گلستان😁 شما
میگن بارداری.اول آدم دیر متوجه میشه
0
1399/01/06
Haniye 🤱👫
وااای فکر میکردم فقط من شکمو شدم هوس میوه تابستونی کردم اینجا همه بدتر از من😂
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
توکل ب خدا..الان تو حس میکنی؟؟
0
1399/01/06
Samaneh Dg
اوخی حبیبه😁
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
من فکر میکردم چون دوقلو هستن بیشتر و زودتر حس کنم
0
1399/01/06
f zare
هفتت بره بالاتر همچی یهولگدبزنه به مثانت یابیدارت کنه بالگداش
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
😍😍😍😎😎😎
آره من حس می کنم
0
1399/01/06
سوال کننده
😂😂😂😂دهنم اب افتاد دیگ انقد منتظرم بیاد میوهاش
0
1399/01/06
Samaneh Dg
من بندر انزلی
0
1399/01/06
سوال کننده
😍😍😍انشالله ادم اون موقع نگرانی نداره
0
1399/01/06
سوال کننده
خوشبختم گلم🌷🌷
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
خدارو شکر😍😍
0
1399/01/06
Samaneh Dg
منم همینطور🥰
0
1399/01/06
Samaneh Dg
تازه من تهوعم تازه خوب شده
0
1399/01/06
Samaneh Dg
ولی بازم هفته ای یه بارو حالم بد میشه
ان شاءالله تو هم زودتر حرکات نی نی رو حس کنی
0
1399/01/06
Samaneh Dg
خیلی هم تپش قلب میگیرم. مخصوصا اگه بعد از ظهر بخوابم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
شما هم هستین؟
0
1399/01/06
سوال کننده
منم ۲.۳ هفته تموم میشه فعلا
0
1399/01/06
سوال کننده
دقیقااااااا میخاد از جاش کنده بشه بیشتر موقه نمیخابم میترسم😢
0
1399/01/06
Haniye 🤱👫
منم تپش قلب دارم بچه ها فک میکردم تیروئیدمه
0
1399/01/06
سوال کننده
طبیعیه بنظرم من چند جا دیگم از بچها شنیدم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
اره اگه بیش از حد نباشه طبیعیه
0
1399/01/06
Samaneh Dg
ولی من نمیفهمم چرا با خواب بعد از ظهر حالم بد میشه
0
1399/01/06
سوال کننده
اره همون موقعی ک بیدار میشم بعدش خوب میشه
0
1399/01/06
Samaneh Dg
تا جایی که سعی دارن نمیخوابم
0
1399/01/06
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
فدای شما
0
1399/01/06
سوال کننده
من بدنمم سست میشه دست و پام میخوابه و قلبمتند تند میزنه بعد حدود نیم ساعت بیدار میشم خوب میشع
0
1399/01/06
Samaneh Dg
منم همینجورم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
پس نرماله
0
1399/01/06
Haniye 🤱👫
شاید بخاطر مکملی هست که میخوری چون دکترم میگفت مکمل معده رو اذیت میکنه
0
1399/01/06
سوال کننده
چون دو تاهستن کوچیک ترن شاید دیرتر حس کنی. ولی تو این هفته هستیم اصن نباید نگران بشیم تا ۲۸ هفته
0
1399/01/06
maman m
منم چن روزی هس ی تکونایی حس میکنم😑
0
1399/01/06
Samaneh Dg
گفتی مکمل. یادم رفت بخورم برم بخورم😁
0
1399/01/06
f zare
منم تپش قلب دارم بعضی وقتادکترگفت بخاطرپمپاژ دوبرابری قلب توی بارداریه
0
1399/01/06
سوال کننده
بمنم ویتامین پرگناکر داده
0
1399/01/06
سوال کننده
ویتامین د ۳ و قرصن آهن
0
1399/01/06
سوال کننده
قرص دیگه ام میخورین شما؟؟ دکترم تا ۲۰ فروردین نیس
0
1399/01/06
f zare
چراهفته من هنوز۲۹زده اینجا☹
0
1399/01/06
سوال کننده
😍😍حس خوبیه خداروشکر
0
1399/01/06
Samaneh Dg
مولتی ویتامین میخورم من
0
1399/01/06
سوال کننده
چند هفته ای درسش کن
0
1399/01/06
f zare
امروزشدم۳۰هفته
0
1399/01/06
Samaneh Dg
ااا حتما دیگه 🤔🤔
0
1399/01/06
maman m
خداروشکر 😘😍
0
1399/01/06
f zare
بالای خوداومازده ۲۹هفته و۱روز
0
1399/01/06
f zare
ارع ولی دکتربه من گفت محض اطمینان یه اکوقلب بروکه رفتم مشکلی نبودتنهادلیلش همون که دکترم گفت بود
0
1399/01/06
سوال کننده
اون بالایی رو میزنه کلا
0
1399/01/06
Samaneh Dg
اکو قلب واسه خودت یا جنین؟
0
1399/01/06
f zare
خودم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
خب خداروشکر
0
1399/01/06
Samaneh Dg
کاش زودتر این کرونا مسخره از بین بره
0
1399/01/06
Samaneh Dg
ذوق سیسمونی دارم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
میترسم اینترنتی خرید کنم
0
1399/01/06
سوال کننده
انشالله توکل ب خدا زودتر بره
0
1399/01/06
سوال کننده
منم
هنو وقت داریم از بین بره باخیال راحت بری
هنو وقت داریم از بین بره باخیال راحت بری
0
1399/01/06
Samaneh Dg
اخه میگن ماه آخر نمیشه کاری کرد
0
1399/01/06
Samaneh Dg
بچه منم فک کنم اخر تیر بیاد
0
1399/01/06
Samaneh Dg
میخوام سز شم ا
0
1399/01/06
Samaneh Dg
از طبیعی میترسم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
🙈🙈
0
1399/01/06
Samaneh Dg
تو سونوم زده 8 مرداد
0
1399/01/06
سوال کننده
منم زده ۱۸ مرداد.
0
1399/01/06
سوال کننده
بسلامتی دنیا بیان😍😍😍😍😍
0
1399/01/06
سوال کننده
😢😢منم ببینیم تااون موقع خدا چی میخاد
0
1399/01/06
Samaneh Dg
حالا مادرم میگه ماها زود زایمان هستیم به دکترت بگو بدونه یه وقت زودتر دردت نگیره
0
1399/01/06
Samaneh Dg
خیلی ترسیدم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
😥
0
1399/01/06
Samaneh Dg
اگه دردمون بیاد دیگه سز نمیکنن؟
0
1399/01/06
سوال کننده
اگه دهانه رحم باز بشه بچه راحت بیاد و دردت بگیره نه دیگ سز نمیشی
0
1399/01/06
Samaneh Dg
من خیلی ترسو ام. وگرنه طبیعی هم خیلی خوبی ها داره. مخصوصا بعدش
0
1399/01/06
Samaneh Dg
وای خدا من😥😥
0
1399/01/06
Samaneh Dg
پس من از ماه آخر از جام تکون نمیخورم
0
1399/01/06
سوال کننده
اره ماه اخر اگ میخای سز بشی باید استراحت کنی بیشتر
0
1399/01/06
سوال کننده
دقیقا
ی روش بیحسی اپیدورال هم هست برای تسکین درد زایمان طبیعی از کمر
ی روش بیحسی اپیدورال هم هست برای تسکین درد زایمان طبیعی از کمر
0
1399/01/06
Samaneh Dg
باشه
0
1399/01/06
Samaneh Dg
من وقتی میترسم اصلا وحشی میشم بلانسبت
0
1399/01/06
Samaneh Dg
نمیشه کنترلم کرد
0
1399/01/06
Samaneh Dg
فرار میکنم
0
1399/01/06
Samaneh Dg
🙈🙈🙈
0
1399/01/06
سوال کننده
😅😅😅
0
1399/01/06
سوال کننده
من در اون حد نمیترسم
0
1399/01/06
سوال کننده
حالا ببینیم چی میشه تااون موقع انشالله سز بشیمولی خب اگ طبیعیم بود خدا بهمون ی صبر بده😢😑
0
1399/01/06
Samaneh Dg
حتی از آمپولم خیلی میترسیدم. اوایل شوهرم منو به زور میبرد دکتر. کلی قول ازش میگرفتم که نباید آمپول بزنم. بعد که دیگه چاره ای نبود میرفت با پرستارا حرف میزد برام آروم بزنن. یه دفعه که خود دکتر اومد بالا سرم تا نترسم. کلا آبرو ریزی میکنم🙁
0
1399/01/06
Samaneh Dg
اگه طبیعی بودی همین اپیدورالو انجام بده
0
1399/01/06
سوال کننده
وای ننه😂😂 تو حتما باید سز بشی
0
1399/01/06
سوال کننده
حتما👌👌
0
1399/01/06
Samaneh Dg
اره تونایی جسمی به کنار، من روحی خیلی داغانم😁😁
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام دوستان با تجربه بیان
- سلام عزیزا من امروز تاپیک زدم که بچم تکون نخورده
- سلام دوستان عزیز شبتون بخیر
- ضربه های جنین نزدیک واژن
- کسایی که بتامتازون زدن تکون جنین کم شده؟
- 😭😭😭توروخدا جواب بدین
- تکان خوردن زیاد جنین
- بچم خیلی پایین تکون میخوره
- خانوما بیایید تو روخدا بگید من چه غلطی بکنم
- داغی دورناف وکم شدن تکون های جنین





