با سلام ؛ خانم دکتر من پارسال شهریور سونوگرافی واژینال ۱۳ سیکل چکاپ رفتم ضخامت رحمم ۶ بود ؛ ولی دکتر چیزی نیست ؛ الآنم نزدیک چند ماه واسع بارداری پیش دکتر دیگه میرم ؛ خودش تو مطبش دستگاه سونوگرافی داره ؛ من تخمکم کوچیک هست ولی دکتر راجع به کم بودن ضخامت رحمم چیزی نگفت ؛ ایا احتمال داره از پارسال تا حالا بالاتر رفته باشه ؛ یا اینکه چون دکترم سونوگرافی خودش تو مطبش داره زیاد دقیق نیست؛ من قبلنا هم وسط سیکل ی وقتایی لکه بینی هم داشتم
0
1398/12/27
سوال کننده
لطفاً راهنماییم کنید الآنم وضعیت این طوری هست نمیتونم برم دکتر
0
1398/12/27
یا زهرا سلام الله علیها .
برا 13 سيکل خوبه که
0
1398/12/27
سوال کننده
جدی ؟؟ من در اصل تخمک گذاریم ۱۴ تا ۱۶ سیکلع ؛ چون سیکلم ۲۸ تا ۳۱ روزه هست
0
1398/12/27
سوال کننده
این دکتری هم که میرم اصلا تا حالا چیزی راجع به ضخامت رحمم نگفت گفت همه چیز خوبه فقط فولیکول ریز دارم که باید دارو و آمپول بزنم تا رشد کنن
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
حداقل باید ۸ باشه اونطور من شنیدم عزیزم
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
صد درصد سونوگرافی مجهز بری بهتره
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
من اون ماهی ک باردار شدم ۱۲ سیکلم رفتم ضخامتم ۱۰ بود
0
1398/12/27
سوال کننده
منم شنیدم بالای ۷ خوبه ؛ ولی سری اول هم رفتم سونوگرافی مجهز؛ دکتر قبلی دید چیزی نگفته بود؛ الآنم چندماهه پیش این دکتر میرم اینم نگفت کمه؛ سونو قبلیم رو دید و خودشون هم سونو میکنه نمیگه کمه؛ نمیدپنم والا خودم موندم
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
شاید مشکلی نداره و اصل فولیکولت هستش
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
مشکلت چیه ک باردار نشدی تا الان؟
0
1398/12/27
سوال کننده
اینکه آره فعلا فولی خوب ندارم ؛ عزیز نهایت ۱۸ یا ۱۹ میشه
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
خوب خوبه که
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
منم ی فولی ۱۸ داشتم باردار شدم
0
1398/12/27
سوال کننده
عزیزم اول که شوهرم واریکوسل داشت عمل کرد خدا رو شکر بعد سه ماه خوب شذ؛ بعدش که بازم اقدام داشتین دیدم باردار نشدم رفتم دکتر گفت فولی ریز دارم روز ۱۴ سیکل فولی ۱۰؛۱۱ داشتم که الان پنج ماه هست دارو مصرف میکنم و تو این پنج ماه دوماهش در کنار دارو لتروزول آمپول اچ ام جی هم میزنم ؛
0
1398/12/27
سوال کننده
دو ماه ی بار ۱۸ داشتم آمپول اچ سی جی هم زدم ولی نشدم؛ ی بار دیگه هم ۱۹ داشتم با اینکه آمپول اچ سی جی زدم اصلا فولی ازاد نشد و باردار نشدم ؛ سری سوم هم دارو خوردم روز ۱۲ سیکل سونو فولی ۱۷ داشتم ؛ که بازم فرداش آمپول زدم باز باردار نشدم ؛ الآنم دو ماه درکنار دارو آمپول رشد تخمک میزنم ولی فولی دوتا شده ولی سایز ؛ ۱۵؛۱۶ هست که بازم نشدم
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
انشاالله خیلیییی زود نتیجه می گیری
فقط اصلا به هیچ وجه استرس نداشته باش
من همامپول زدم هم انواع قرصهای هورمونی
۵ ماه کلا گذاشتم همه چیو کنار فقط مولتی ویتامین خوردم و قرص ویتامین E و فولیک اسید و در کمال تعجب باردار شدم
فقط اصلا به هیچ وجه استرس نداشته باش
من همامپول زدم هم انواع قرصهای هورمونی
۵ ماه کلا گذاشتم همه چیو کنار فقط مولتی ویتامین خوردم و قرص ویتامین E و فولیک اسید و در کمال تعجب باردار شدم
0
1398/12/27
سوال کننده
نمیدونم والا اینسزی بعد این بیماری میرم حالا یا اردیبهشت یا خرداد که رفتم بهش میگم که راجع ضخامت رحمم چی میگه ؛ حالا بازم همه چی دست خداست
0
1398/12/27
سوال کننده
عزیزم خیلی استرس ندارم ولی خوب بهش فکر میکنم نمیشه
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
انشاالله ب زودی هفته بارداریت رو می بینم جلو اسمت
0
1398/12/27
سوال کننده
مزسی عزیزم الانم ی شب درمیون ویتامین ای میخورم و اسیدفولیک که هرشب میخورم ؛ دو ماهی هم دکتر نمیرم طبیعی خودم اقدام میکنم ببینم خدا چی میخاد
0
1398/12/27
سوال کننده
منظورم دوماه آینده خودم میخام طبیعی اقذام کنم تو این وضعیت نمیرم
0
1398/12/27
سوال کننده
شما گفتی که چند ماه دارو نخوردی باردار شدی؛ باز چطور میدونستی فولیکول چند داشتی و ضخامتت چند بود ؟؟ دارو نخوردی ولی سونو وسط سیکل میرفتی ؟؟
0
1398/12/27
مریم شاهین
ماله من۱۰
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
فکر کنم یه ۶ ماهی دارو خوردم
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
ضخامتم ۸ بود اونموقع
فولیکولم با قرص ۱۸ ی بارم ۲۰ بود
فولیکولم با قرص ۱۸ ی بارم ۲۰ بود
0
1398/12/27
فاطمه 👩👧❤
سری آخر ک پیش دکتر علوی رفتم برام سونو نوشت ک روز ۱۲ رفتم دادم
0
1398/12/27
سلما 💞💞
نه اصلاخوب نیست
0
1398/12/27
سلما 💞💞
سودی ازمن میشنوی سونو مطب نرو من یکبار رفتم چیزی دکتر سونومیگه باچیزی دکتر تومطب میگه خیلی فرق داره دکترسونورشته ش خونده سونو تومطب فقط بدرد چک کردن مادرباردارمیخوره
0
1398/12/27
سوال کننده
آها البته من سایز الان رو نمیدونم من یک سال و نیم پیش ۶ بود ؛ الآنم حدودا ۷ ماهه ی دکتر خوب میرم ولی چیزی نگفته ضخامتم کمه ؛ ولی اینسری ازش میپرسم حالا دو ماه دیگه میرم
0
1398/12/27
سلما 💞💞
بعد ضخامت هرماه تغیرمیکنه تایکسال ثابت نیست اگه کم باشه استردیول میدن
0
1398/12/27
سوال کننده
خوب عزیز من وقتی پیش این دکتر واسع بارداری میرم نمیتونم باز سونوی اینو رد کنم جای دیگه برم که
0
1398/12/27
سوال کننده
آره میدونم عزیز ؛ حالا اینسری رفتم پیش دکترم میگم ببینه ؛ یا اینکه بنویسه برم ی سونو گرافی بیرون انجام بدم تخصصی تر
0
1398/12/27
سلما 💞💞
منم جایی میرفتم میگفت خودم سونو کنم میگفتم نه میرم بیرون چون یکبارانجام دادم بعدرفتم سونو مخصوص چیزی دکترسونوبادکترمیگفت فرق داشت
0
1398/12/27
سوال کننده
چون عزیز من ماهی دوبار میرم پیشش سونو فولیکول چک میکنه ؛ همون اولم دقیق گفت مثل سونو بیرون ؛ فیبروم ریز داشتم هم گفت ؛ بازم میگم دکتر خیلی خوبی هست ؛ ولی واسع ضخامت رحم ازش میپرسم اگه چیزی نگفت میرم سونو بیزون
0
1398/12/27
معصومه ❤
منم ۱۳ دوره ضخامت رحمم ۶ بود بزرگترین فولیکولمم ۱۳ بود.
0
1398/12/27
معصومه ❤
دکتر بهم متفورمین داد ولی من نخوردم گفتم بدون دارو اول اقدام کنم. که خداروشکر باردار شدم
0
1398/12/27
سوال کننده
عزیز بعد چند وقت باردار شدی؟؟ منم دقیقا همینطوری بود پارسال شهریور؛ ولی بعدش شوهرم مشکل دار شد باردار نشدم بعد شوهرم خوب شد رفتم دکتر دیدم منم فولی ریز دارم و دارو میخوردم
0
1398/12/27
سوال کننده
الهی عزیزم خدا رو شکر
0
1398/12/27
معصومه ❤
من ۳ماه اقدام کردم.
0
1398/12/27
سوال کننده
خوب بود عزیز مبارکه گلم
0
1398/12/27
معصومه ❤
ایشالا بزودی خدا دامن شمارو هم سبز کنه
0
1398/12/27
سوال کننده
انشالا عزیبم ؛ شما هم دکتر رفتی نگفت ضخامت کمه یا نه ؟؟ چیزی نگفت؟؟
0
1398/12/27
سوال کننده

0
1398/12/27
سوال کننده

0
1398/12/27
سوال کننده
عزیز من تو نت خوندم؛ نوشته تو ۱۱ تا ۱۷ سیکل بین ۶ تا ۱۰ باید باشه
0
1398/12/27
معصومه ❤
گفت کمه هم ضخامت رحم هم فولی واسه همین متفورمین داد.
0
1398/12/27
سوال کننده
ضخامت رحم
0
1398/12/27
سوال کننده
اه جدی ؟ مگه متفورمین تاثیر داره منم الان ۵ ماه تا ۶ ماه متفورمین میخورم ؛ ضخامت بالا میبرع
0
1398/12/27
سوال کننده
؟؟
0
1398/12/27
معصومه ❤
نمیدونم دقیقن واسه ضخامته یا فولیکول
0
1398/12/27
سوال کننده
من پارسال پیش دکتر خوبی نرفته بودم واسه چکاپ؛ گفت همه چی خوبه ؛ خیلی خنگ بود اصلا فولی هم تشخیص نداد راجع به ضخامتم چیزی نگفت
0
1398/12/27
معصومه ❤
فک نکنم ۶ خیلی کم باشه. زیاد بهش فکر نکن
0
1398/12/27
سوال کننده
متفورمین واسه تنبلی میدن و باعث کاهش وزن میشه و بیشتر واسه فولیکول خوب و آزادسازی میذن؛ فکر نکنم واسه ضخامت باشه
0
1398/12/27
سوال کننده
آره میدونم ولی نمیخام اینم دلیلی بشه واسع دیر باردار شدنم؛ حالا بازم الان دقیق نمیدونم سایزش کمه؛ یا زیادتر شده یا خدای ناکرده کمتر یا که تغییری نکرده
0
1398/12/27
معصومه ❤
ایشالا که بهتر شده.
0
1398/12/27
سوال کننده
حالا ماه های بعد میرم پناه بر خدا مرسی از کمکت گلم
0
1398/12/28
pari m
من باردار شدم پنج بود
0
1398/12/28
pari m
متفورمین برا تنظیم قاعدگیه .دوفاستون برا ضخامته
0
1398/12/28
سوال کننده
عزیز من پریودم تنظیمه واسع تنبلی میدن گلم ؛ چون فولی بالغ ندارم بدون دارو؛ من سیکلم ۲۷ تا نهایت ۳۰ روزه هست ؛
0
1398/12/28
سوال کننده
ی بار به دکترم گفتم لکه بینی دارم بهم ی دوره دوفاستون داد
0
1398/12/28
سوال کننده
دوفاستون هم واسه ضخامتع هم واسه تنظیم
0
1398/12/28
سوال کننده
پس خدا روشکر
0
1398/12/28
سوال کننده
البته یک سال بعد اینکه گفتم سونو ضخامت دادم دکتر رفتم واسه بارداری بهم داد ؛ یعنی قبل این سونو هیچ قرصی نخوزدم
0
1398/12/28
پزشک اوما
سلام ضخامت ۶ برای روز ۱۳ سیکل خوبه ، اما خوب باید هر زمان سونو انجام میشه ضخامت هم چک شود ، یکبار اواسط سیکل برای اندازه فولیکول و ضخامت سونو واژینال بده که دقیق تر هم هست
0
1398/12/28
سوال کننده
باشه مرسی دکتر جان ؛ من پیش دکتر خودم میرم سونو گرافی واژینال داره همش فولیکول چک میکنه و کیست و فیبروم ؛ راجع به ضخامت تا حالا نپرسیدم ؛ چون میگفت همه چی خوبه چون اینکه فولی کوچیک دارم ؛ حالا سری بعد که رفتم میپرسم چنده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



559

