بابت مصرف روغن ها نظری ندارم و به شخصه ترجیح میزدم در دوران بارداری مصرف نشه.بهتره شامپو ضد ریزش بگیری و تا ۴ ماه صبر کنی.در سه ماهه ی سوم شدیدا رشد مو خوب میشه و همه چی بهتر از قبل میشه
تو آزمایشات کم خونی و کم کاری تیروئید نداشتی؟
نه هیچی نداشتم همه چیم خوب بوده
امروز دیگه خیلی بد ریزش دارم
نمیدونم والا.
من خودم یکمی ریزش دارم ولی هم کمخونم هم تیروئیدم یکمی کم کاره
منم تا وسطای سه ماهه دوم ریزش موهام شدید بود یهو متوقف شد جوری ک هر چی دس میکشیدم تو موهام یه دونه مو هم نمیومد تو دستم... از خیلیام شنیدم ک مث من بودن احتمالن شمام اینطوری ای
خب داروی ترکیبی به موهات بزن ضرر نداره که
منم موهام میریزه و خیلی خشکه مدام هم پوسه میده😟😟
بنظر من یه دکتر پوست و مو برو
نباید انقدر ریزش مو داشته باشی
عزیزم زرده تخم مرغی و با کره محلی و با پودر چهل گیاه با عرق شلتوک برنج قاطی کن. به سرت بزن بعد یک ساعت برو حمام بشور، هفته ای دو بار بزن. البته سه ماهی طول میکشه جواب بده، ولی جوابدهیش قطعیه، کره محلی نداشتی هم نمیخواد، اراده کنی بزنی تاثیرش و میبینی ولی اثرش تو بلند مدته
عزیزم حواست باشه بعضی شامپوهای ضد ریزش مو حاوی موادی هست که ممکنه به جنین اسیب بزنه. حتما با پزشک مشورت کن
سلام ریزش مو در بارداری طبیعی است و بعد از زایمان مشکل برطرف میشه ، میتونید از هفته ۱۳ بارداری مولتی ویتامین را شروع کنید ، ترکیبات گفته شده بهتره در بارداری استفاده نشود