سلام خانما وقتتون بخیر
من امروز بی بی چک زدم یه روز قبل موعدم بود مثبت شد آزمایشم دادم عددش ۱۲۷ بود
ولی سوالم اینه من از دیروز تب و لرز کردم
به نظرتون چی بخورم تبم پایین بیاد تا ۴ش دسترسی به دکتر ندارم
پرسش (1398/11/21):
تب در اول بارداری
697
27
1398/11/21
سوال کننده
0
1398/11/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
تب خوب نیست برو دکتری چیزی
0
1398/11/21
سوال کننده

اینم بی بی چکم
0
1398/11/21
سوال کننده
دکتر نیس الان
0
1398/11/21
سوال کننده
فردا هم تعطیلب
0
1398/11/21
🌸مریم 🌸
اره تب خوب نیس حتما برو دکترر
0
1398/11/21
سوال کننده
ای وااای من
0
1398/11/21
🌸مریم 🌸
نگران نباش منم تو بارداری تب کردم رفتم دکتر
0
1398/11/21
hadil hadil
عزیزم استامینوفن ساده بخور
مایعات زیاد بخور
آب پرتقال
سیب
عرق کاسنی
وقتی هم دکتر بود
حتما برو دکتر
مایعات زیاد بخور
آب پرتقال
سیب
عرق کاسنی
وقتی هم دکتر بود
حتما برو دکتر
0
1398/11/21
مامان ترنم ..
منم اوایل بارداری تب و لرز کردم
0
1398/11/21
مامان ترنم ..
دکترم گفت واکنش بدنت بوده.
0
1398/11/21
مامان ترنم ..
عزیزم کاسنی خوب نیست واسش.
0
1398/11/21
آرام 🤵♀️
کاسنی طبیعتش سرده عزیزم
0
1398/11/21
سوال کننده
جدا؟؟؟مشکلی پیش نیومد واستون که؟؟؟
0
1398/11/21
سوال کننده
من خیلی میترسم بس که میگن خطرناکه
0
1398/11/21
سوال کننده
الان دارم حاصر میشم برم بیمارستان ببینم چی میگن اونا
0
1398/11/21
مامان ترنم ..
نه عزیزم حتی نمیدونستم باردارم کلداکس و کلداستاپ هم خوردم.
0
1398/11/21
مامان ترنم ..
ولی دکتر گفت احتمالا اصلا سرماخوردگی نبوده چون هرمون های بدنت داشته تغییر میکرده بدنت واکنش نسون داده
0
1398/11/21
مامان ترنم ..
حتی تبم روی 39 هم رفت
0
1398/11/21
مامان ترنم ..
بنظذم نیاز نیس تند تند پاشویه کن خودت و حوصله خنک بزار رو بدنت تبت مبخوابه.
0
1398/11/21
مامان ترنم ..
بازم هرطور خودت راحتی
0
1398/11/21
لیلا رنجبر
فک نکنم مشکلی باشه چون منم اوایل بارداری خیلی شدید تب می کردم ولی تا الان که خداروشکر بچه سالم بوده .
0
1398/11/21
سوال کننده
خداروشکر
0
1398/11/21
سوال کننده
مرسی خانما
0
1398/11/21
سوال کننده
رفتم دکتر یه سرم و امپول داد و دو تا قرص بهم داد
0
1398/11/21
سوال کننده
لطف کردی عزیزم ممنونم
0
1398/11/22
پزشک اوما
سلام فعلا استامینفون ساده بخورید اگر تب بالاست که به بیمارستان مراجعه کنید ، بارداری شما مبارک
0
1398/11/22
سوال کننده
سلام ممنونم دکتر جان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




