سلام
از هفته ۱۵ بارداری به خاطر دردهام دکتر آمپول فمولایف تجویز کرده هر هفته میزدم...تا الان ۶ تا زدم
الان دیگه پیدا نمیکنم همون داروخونه ایی که ازش میگرفتم تموم کرده و مشخص نیست کی میاره
آیا قطع یک دفه ای آمپول ضرر داره؟
ینی صبر کنم تا داروخونه دوباره این آمپول رو بیاره مشکلی پیش میاد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



540
1398/10/25




