سلام . سایز صفر خوبه عزیزم
منم مولفیکس سایز یک خریدم چون مناسب وزن ۲ تا ۵ کیلو
یعنی یک هم یه بسته ببرم؟؟؟
رو بستس نوشته برا چن کیلو وزن خوبه
حالا که شما مونده تا زایمانتون
سلام عزیزم من مولفیکس یک بردم ولی موقع زایمان چون ندیده بودن پوشک کجاست از داروخانه مای بیبی صفر خریدن راستش اندازش شد بعدش من تا یک ماه و نیم مای بیبی زدم و بعدش مولفیکس اخه وقتی دنیا اومده بود مولفیکس میزدم واسش بزرگ بود و شلوارش خیس میشد
بهترین مارک پمپرز سایز 1تا 5کیلو
سایز یک خوبه مخصوص ۲ تا ۵ کیلوئه دیگه من الانم سایزیک میخرم
سایز صفرنخصوص نارس هاس روشم نوشته
مارک مای بی بی هم میخرم خوبه
من یک بردم ولی خیلی بزرگ بود تا چهل ویک هفته بودم
واسه منم دقیقا همینطور شد
مولفیکس نوزادی باید بگیری عزیزم.بگو،خودشون میدن بهت.بسته ش زرد رنگه.یه بسته م کافیه...