سلام پوشک پمپرز خوبه قیمتش چجوریه کسی استفاده کرده ؟
2
1399/05/03
فاطمه بانو
یکم زود نیس برا پوشک خریدن؟😐
0
1399/05/03
سوال کننده
اخه قیمتا بالا میره روز ب روز
0
1399/05/03
فاطمه بانو
تاریخش نمیگذره؟
0
1399/05/03
سوال کننده
حداقل یکی دوبسته بخری اگ بچه حساسیت نشون داد ک بلز مارکشو عوض میکنی
0
1399/05/03
سوال کننده
نمیدونم فک نکنم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
چمیدونم والاااااا
0
1399/05/03
فاطمه بانو
من ب کهنه معتقدم😂😂😂
0
1399/05/03
فاطمه بانو
باید کلیمونو بفروشیم مای بی بی اینا بخریم
0
1399/05/03
سوال کننده
میگم اگ برنده وخوبه برم بگیرم اگ باعث حساسیت نمیشه
0
1399/05/03
سوال کننده
خخخ من دلم برنمیداره بشورم ولی کهنه ک ازقدیم گفتن خوبه
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
اون بستگی ب بدن بچه خودت داره
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
معلومه بچه اولته کلی ذوق داری
0
1399/05/03
سوال کننده
اره اوله
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
معلومه🤣
0
1399/05/03
فاطمه بانو
خواهرم همچی استفاده میکنه برا بچش😐ازهرچی ک از قیافش خوشش بیاد
بچش ب هیچیم حساسیت نشون نداد
بستگی ب بچت داره
تو از هرمارکی مثلا دوتا یا یکی بگیر😐
بچش ب هیچیم حساسیت نشون نداد
بستگی ب بچت داره
تو از هرمارکی مثلا دوتا یا یکی بگیر😐
0
1399/05/03
سوال کننده
چ کنم دیگ ذوقه
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
بهترین مارک بخر ب تاریخشم نگاه کن ولی اینو بگم ک بچه بزرگ میشه سایزش هی میاره بالا چی میخاهی بخری
0
1399/05/03
فاطمه بانو
ن پارچه ک ن😂😂😂ایسسسس بدم اومدددد
همون پوشک ببند تو کهنه پلاستیکی
همون پوشک ببند تو کهنه پلاستیکی
0
1399/05/03
فاطمه بانو
دقیقا
0
1399/05/03
سوال کننده
اها خخخ
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
میگم چند ماه اقدام بودی برا منم دعا کنبچه اولم بیاد
0
1399/05/03
فاطمه بانو
سقط نداشتی؟
0
1399/05/03
سوال کننده
۷ ماه ایشاالله بزودی دامنت سبز میشه عزیزم فقط باید بیخیال باشی
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
بیخیال باش رو سیسمونی بابات تینا برات میخرن
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
مشکلی داشتی
0
1399/05/03
فاطمه بانو
انشالله نی نی بیاد تو شکمت بزودیییی و صحیح و سالم بدنیا بیاد😍
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
ن هیچی
0
1399/05/03
سوال کننده
چرا دوتا
0
1399/05/03
fatemeh ش
بخر بزار. فوقش حساسیت داشته باشه میری مغازه تعویض میکنی
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
مرسی عزیزم فاطمه جان دعا کن میخام برم ۱۱ ام این ماه سونو ببینم مشکلی ندارم
2
1399/05/03
فاطمه بانو
بسم الله این چ رسم چرتیه
چرا پدر دختر پوشک بخره؟توروخدا نکنین اینکارارو
چرا پدر دختر پوشک بخره؟توروخدا نکنین اینکارارو
0
1399/05/03
سوال کننده
بابام فوت شده شوهرم وضعش خوبه خودمون میخریم
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
واقعا
0
1399/05/03
فاطمه بانو
خداروشکر ک سقط نداشتی
0
1399/05/03
فاطمه بانو
منم دوتا😑
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
الهی چ خوب
0
1399/05/03
سوال کننده
ن تمام ازمایشاتم سالم بود
0
1399/05/03
فاطمه بانو
انشالله سالمی عزیزم نگران نباش
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
خخخخ یدونه میخره دیگ
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
ممنون عزیزم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
روحش شاد😑خدا ب شوهرت بیشتر بده
0
1399/05/03
سوال کننده
من ازدواج دومم هس شوهرم فوت شد اون دوتا سقط واس اون بوداونم مشکل نداش ولی قسمت نبوده
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
چی میکردید مگچند ماهگی سقط کردید
0
1399/05/03
فاطمه بانو
فقط احتکار نکن گرون میشه ما پول نداریم😂😂😂گرونه
0
1399/05/03
سوال کننده
ن بابا احتکار چیه خخ
0
1399/05/03
سوال کننده
ممنون همچنین خودتون
2
1399/05/03
فاطمه بانو
همونم نباس بخره انقد بدم میاد
یکی دیگ بچه میخواد بابای دختر بیاد تا چند سالگیشو بخره کفرم درمیاد
یکی دیگ بچه میخواد بابای دختر بیاد تا چند سالگیشو بخره کفرم درمیاد
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
خدا بیامرزه شوهرت حتما قسمت نبودع
0
1399/05/03
فاطمه بانو
ولی طرف شوهرم رسم دارن تا یسالی پوشکم میخرن با شیرخشک🤨
0
1399/05/03
فاطمه بانو
چندسالته؟روحش شاد
0
1399/05/03
سوال کننده
اره منظور اصن مشکلی نبود اونام تازه بودن مثلا ۶ هفته واینا
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
دییگ رسمه بعدم نمیشه ک وقتی همه میخرن من ب بابام بگم نخر خودش ناراحت میشع
0
1399/05/03
سوال کننده
۲۲..ممنون
0
1399/05/03
فاطمه بانو
هیچی استراحت
اولیو خودم سقط کردم
دومی خودش سقط شد ب دست دکتر ناشیه سونو گرافیست و دکتر زنان نادون
اولیو خودم سقط کردم
دومی خودش سقط شد ب دست دکتر ناشیه سونو گرافیست و دکتر زنان نادون
1
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
واقعا چ بد یعنی اینکه پدر مادر زن بخرن
0
1399/05/03
فاطمه بانو
شما شروع کننده باشین گمتر بخرین
0
1399/05/03
سوال کننده
منم مامانم برام میخره ولی گفتم کم بخره بقیشو خودمون میخریم
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
ان شالله این یکی ب سلامتی ب دنیا بیاد
0
1399/05/03
فاطمه بانو
وای چند سالت بود ک اون شوهرت فوت شدد
اوف قلبم درد گرفت😔
اوف قلبم درد گرفت😔
0
1399/05/03
فاطمه بانو
دقیقاااا
0
1399/05/03
سوال کننده
۲۰
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
من ک مستاجرم نمیخام بخرن پولشو بدن همون
0
1399/05/03
فاطمه بانو
انشالله
0
1399/05/03
فاطمه بانو
اوف نمیدونم چی بگم تمام تنم میلرزه😭
0
1399/05/03
سوال کننده
اره والا تواین خرجا باید شوهرا بفکر باشن کار میکنن بخرن کم کم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
ببخشید ناراحت شدی اگ شرمنده عزیزم
0
1399/05/03
سوال کننده
سرنوشته دیگ نمیشه جنگ با خدا رف
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
دلیلش میتونه چی باشه بچه ها من بچم نمیشه شوهرم ازمیش داده سالمه خودم کیست ندارم و ازمایشام خوبه فقط سونو نشدم پریودام بعد اقدام ۲ یا ۳ روز عقب جلو میشه و لگنم درد میکنخ همیشع از اون موقع ک اقدامم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
ناموسا این مردا مفت میخورن میخوابنا
جهاز ک مفت میاد
زن ک مفت میاد
سیسمونیم مقت میاد
جهاز ک مفت میاد
زن ک مفت میاد
سیسمونیم مقت میاد
0
1399/05/03
سوال کننده
ن خداروشکر ازاین زندگی وشوهرم راضیم دیگ سرنوشت منم این بوده
0
1399/05/03
سوال کننده
سعی نمیکنم ناشکری کنم
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
خخخخ اره والا
0
1399/05/03
فاطمه بانو
انشاللخ روز ب روز زندگیت بهتر شه عزیزم
0
1399/05/03
سوال کننده
اون عقب .جلو ها نشونه خوبیه منم همینطوری شدم رحم اماده میکنه خودشو واس بچه
0
1399/05/03
سوال کننده
ی سونو بده واس تخمک
0
1399/05/03
فاطمه بانو
اعصابم خورد شد برم شوهرمو بزنم بیام😐
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
میرم ان شالله ۵ سیکلم تا ۱۳ موندع حالا
0
1399/05/03
فاطمه بانو
نی نی دختره یا پسرهههه
0
1399/05/03
سوال کننده
فدات مرسی
0
1399/05/03
سوال کننده
پسره
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
میترسم تنبلی نداشته باشم میشه ب نظدتون
0
1399/05/03
سوال کننده
بنده خدارو خخخ
0
1399/05/03
فاطمه بانو
اوخش😍صحیح و سالم بدنیا بیاد انشالله
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
چند هفته مشخص میشه بچه چیه
0
1399/05/03
سوال کننده
نترس بمن گف فولیکول غالب نداری متفورمین و قرص ال دی داد ۱ ماهم بیشتر نخوردمشون بعد روز درمیون اقدام بودم
0
1399/05/03
سوال کننده
😘😘😘
0
1399/05/03
فاطمه بانو
یبار دعوا افتادیم😂😂😂گفتم پاشو رو مبلم نشین پدرم خرید
میخواستم زنگ بزنم پدرم بیاد مبلو ببره😂😂😂
اعصابم خورد میشه خب
پرو هم هستن اخه
دوست شوهرم هردفعه میاد خونمون شوهرمو جوگیر میکنه😂
میخواستم زنگ بزنم پدرم بیاد مبلو ببره😂😂😂
اعصابم خورد میشه خب
پرو هم هستن اخه
دوست شوهرم هردفعه میاد خونمون شوهرمو جوگیر میکنه😂
0
1399/05/03
سوال کننده
بستگی داره واسه من از ۱۲ هفته معلوم شد ۳ بارم رفتم گفتن پسره
0
1399/05/03
فاطمه بانو
اوهوم پسر زود مشخص میشه دودولش😁
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
پریودتم مثل من بود
0
1399/05/03
فاطمه بانو
توچند سالته😁
0
1399/05/03
فاطمه بانو
چ رعد و برقی میزنه😑😭
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
چ زود
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
۱۹
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
من گفتم حتما ۲۰ نشون میدع
0
1399/05/03
سوال کننده
من از مهرماه پارسال ک اقدام کردم پریودیام نامنطم شد عقب جلو شد .تو اسفند دوبار پریود شدم ی بار ۳ ردز اومد یبارم ۷ روز بعد ک اقدام داشتم حامله شدم
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
خخخخ فاطمه بانو تو خیلی باحالی
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
وا کجایید مگ
0
1399/05/03
فاطمه بانو
سنت پایینه وقت داری عزیزم
انشالله خدا برات سقط نیاره و نی نیت صحیح و سالم بدنیا بیاد
انشالله خدا برات سقط نیاره و نی نیت صحیح و سالم بدنیا بیاد
0
1399/05/03
سوال کننده
فقط برات مهم نباشه که کی حامله میشی اینطوری نطفه زودتر میگیره
0
1399/05/03
فاطمه بانو
چاکریم😁😁😁😁
0
1399/05/03
فاطمه بانو
جویبار😐
0
1399/05/03
سوال کننده
شما چن سالتونه اقدامی؟؟
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
سمیه جان من که دو سال پیش دوستم پمبرز میخرید تازه میخاست پوشک گرونشع اون میخرید ۱۵۰ تومن ؛ مثلا پوشک دیگه رو ۳۰ تا ۴۰ این ۱۵۰ بود قیمتش وخیلی هم ازش راضی بود
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
فدات
0
1399/05/03
فاطمه بانو
من ۲۳ ام
۲۲مرداد میشم ۲۴
فعلا ک دو تا سقط داشتم
الانم نباس اقدام میکردم ولی شد دیگ
تا ببینیم خدا چی میخواد
۲۲مرداد میشم ۲۴
فعلا ک دو تا سقط داشتم
الانم نباس اقدام میکردم ولی شد دیگ
تا ببینیم خدا چی میخواد
0
1399/05/03
سوال کننده
منم تعریفشو شنیده بودم گفتن قیمتش بالاس ولی خب برا بچته دیگ اگ توان مالی خوب باشه بخری
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
ان شالله
0
1399/05/03
سوال کننده
باید ببینم تو شهر خودمون هس چجوریه
0
1399/05/03
فاطمه بانو
شما کجایی
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نفس جان ببین منم پریودم منظمع مثلا یگی دو روز عقب جلو بیوفتم ؛ ولی تنبلی از نوع تخمک گذاری دارم یا تخمک بالغ بدون دارو ندارم یا اگه هم داشته باشم بدون آمپول آزاد سازی آزاد نمیشه
0
1399/05/03
سوال کننده
انشاالله ک بیای خبر بارداریتو بدی
0
1399/05/03
سوال کننده
نیشابور
1
1399/05/03
فاطمه بانو
اوف خدا ازدهنت بشنوه
0
1399/05/03
فاطمه بانو
دوره☹
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
وا خدا من شما بچه ندارین تنبلی چقدر طول میکشع خوب بشه و باردار شم
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
آره ولی ما همین مولفیکس هم بزور بتونیم بگیرک با اجازه خونه و اینا ؛ البته ایشالا باردار بشیم بقیع درست میکنیم کمتز بیشتر
0
1399/05/03
سوال کننده
منم یسره تو اوما بیبی چک مثبت میدیدم دلم میخاست ناامید بودم ولی میگفتن فقط نباید بهش فکر کنی منم همون روزای کرونا بود فکرم درگیر کرونا بعد فهمیدم باردارم
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نه گلم دکترم ساری هست خودم محمودآباد زندگی میکنم
0
1399/05/03
سوال کننده
خخخ اره ولی شهر خوبیه
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نه گلم ندارم نمیدنم دیگه کار خداست الان تنبلی خیلی زیاد شده
0
1399/05/03
فاطمه بانو
خب تو خوبی یکم نزدیکی😂من امل درست میخوندم همش میومدیم محمود اباد😁امروزم رد شدیم ی سلامی دادیم ب محموداباد😂
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
ان شالله ک میشع
0
1399/05/03
سوال کننده
شما ک پریود میشی و منطمه نگران نباش اصن اگه هم ۱ درصد تنبلی باشه با دارو رفع میشه
0
1399/05/03
فاطمه بانو
اوهوم نیومدم تاحالا دوسدارم بیام
0
1399/05/03
😍zahra😍 😍😌
ان شالله من قبل اقدام یک روزم عقب و جلو نمیشدم
0
1399/05/03
سوال کننده
انشاالله میای درخدمتیم
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
آره گلم من خودم بچه بابلم بابام اینا روستای بابل بندپی هستن
0
1399/05/03
سوال کننده
خب نشونه خوبیه رحمت اماده داره میکنه خودشو ب اسپرم واکنش نشون میده منم همین بودم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
رفتیم یدور زدیم😐 وقتی برگشتیم از دماغم دراومد همچیو بشور ضدعفونی کن
از کفش تا لباس
حموم برو
شام بپز
طرف بشوز
تا ازحموم بیام شوهرم اشپرخونمو بهم ریخت😭
از کفش تا لباس
حموم برو
شام بپز
طرف بشوز
تا ازحموم بیام شوهرم اشپرخونمو بهم ریخت😭
0
1399/05/03
فاطمه بانو
سرقولت بمون😂
0
1399/05/03
سوال کننده
چشم
0
1399/05/03
سوال کننده
میخای شماره بدم هر وقت اومدی
0
1399/05/03
فاطمه بانو
دومبه دومبه😍منم خودم سارویم جویبارم شوهر کردم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
😂😂😂😂اوهه
اول شما بیاین😍درخدمت هستیم
اول شما بیاین😍درخدمت هستیم
0
1399/05/03
سوال کننده
فدای مهربونیات
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
ته فدا ؛ ولی متولد زامسزم بابام از وقتی ازدواج کرد به مدت بیست سال اونجا بودن برای کارش ؛؛خخ همه جای ایران سرای من است
0
1399/05/03
فاطمه بانو
ب شوهرم میگم دوست نیشابودی پیدا کردم تواوما😐میگ تو خودتو خفه کردی با اون اومات
بیتربیتتتتته چقد
بیتربیتتتتته چقد
0
1399/05/03
سوال کننده
الان با این اوضاع ساحل شلوغه مسافرم میاد یا ن
0
1399/05/03
سوال کننده
خخخ من ک شوهرم سر درنمیاره ازاین جور چیزا ن تل داره ن اینیستا اونقد راحتم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
منم بابام سارویه
مادرم کرد
امل درس خوندم۵سال اونجا بودم😂
۲سالم جویبارم
خدا بخیر کنه
مادرم کرد
امل درس خوندم۵سال اونجا بودم😂
۲سالم جویبارم
خدا بخیر کنه
0
1399/05/03
فاطمه بانو
وای نگوووو چالوس ک افتضاح بود
پر بودن
بابلسرو محموابادم فرقی با قبل کرونا نداشت
رشتم همین😐
پر بودن
بابلسرو محموابادم فرقی با قبل کرونا نداشت
رشتم همین😐
0
1399/05/03
فاطمه بانو
شوهرم فقط نصبه روگوشیش😐اوتم بخاطر شغلش چک میکمه
0
1399/05/03
سوال کننده
چ بی فکر ..من برا سیسمونی خاستم برم مشهد گفتم نه یکم فرهنگ داشته باشم ازهمینجا میخرم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
😂😂😂😂انلاین سقارش بده
ما ک فقط توماشین بودیم
قلعه رود خان پیاده شدیم پامونو کردیم تواب ناهارخوردیم برگشتیم😐همچیم بردم ازخونه
ما ک فقط توماشین بودیم
قلعه رود خان پیاده شدیم پامونو کردیم تواب ناهارخوردیم برگشتیم😐همچیم بردم ازخونه
0
1399/05/03
فاطمه بانو
بعد ۶ماه ازخونه رفتمبیرون
البته بجز چندبار دکتر برا سقطو اینا
البته بجز چندبار دکتر برا سقطو اینا
0
1399/05/03
سوال کننده
جرئت نمیکنم اگ بعدا نیارن چی
0
1399/05/03
فاطمه بانو
درب منزل بگو میخوام
0
1399/05/03
فاطمه بانو
تو شهرت اینجوری شفارش بده
0
1399/05/03
سوال کننده
انشاالله کرونا لعنتی تموم شه ی شمال بیایم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
با این وضعت اصلا نرو بیرون
0
1399/05/03
سوال کننده
ن بیرون نرفتم
0
1399/05/03
فاطمه بانو
بالای سر😍
0
1399/05/03
فاطمه بانو
برا سیسمونیو میگم
0
1399/05/03
سوال کننده
فدات😘
1
1399/05/03
سوال کننده
میدونم میگم نمیرم فقط واس دکتر وسونو رفتم
0
1399/05/03
❤️panah❤Rasta❤ 😍
فاطمه شیده نصر هم مرکز ناباروری داره ؟؟
0
1399/05/03
فاطمه بانو
اره
موسسه مریم فک کنم اسمشه
بزنگی مطبش بهت میگ
موسسه مریم فک کنم اسمشه
بزنگی مطبش بهت میگ
0
1399/05/04
مامانِ زینب گلی
سلام عزیزم
بستگی به بچه داره بعضی بچه ها ممکنه به بهترین مارک پوشک هم حساسیت نشون بدن
به نظرم از الان خیلی پوشک نخر چون ممکنه به بچت نسازه
البته این نظر شخصیمه هر جور خودت میدونی عزیزم😊😘
پوشک پمپرز هم چون خارجیه شدیدا گرونه
بستگی به بچه داره بعضی بچه ها ممکنه به بهترین مارک پوشک هم حساسیت نشون بدن
به نظرم از الان خیلی پوشک نخر چون ممکنه به بچت نسازه
البته این نظر شخصیمه هر جور خودت میدونی عزیزم😊😘
پوشک پمپرز هم چون خارجیه شدیدا گرونه
0
1399/05/04
مامانِ زینب گلی

بسته ی ۳۳ تاییش ۲۱۵ تومن😶
0
1399/05/04
مامانِ زینب گلی
تو حساب کن کمتر از یه هفته باید یه بسته ی جدید بخری
خیلی میشه واقعا😁😁😁😁
خیلی میشه واقعا😁😁😁😁
0
1399/05/04
fatemeh a.m
من۲۲عددیشدیدم نزدیک۷۰بودکه
0
1399/05/04
زهره میری 👨👩👦(ب امید تو ای امید نا امیدان)
عزیزم من برای خرید ک رفتم گفتم ی پوشک میخوام حساسیت زا نباشه پمپرز بهت پیشنهاد ک فک کنم قیمتش از بقیه مارکا گرونتر باشه منم زیاد نخریدم امتحان کنم ببینم چ جوریه
0
1399/05/04
مامان آراد 👩👦
پمپرز ۲۰ تاییش ۳۴۰ تومن
به صرفه نیست هرچی ام ادم پول داشته باشه
من بارلی میزنم راضی ام
به صرفه نیست هرچی ام ادم پول داشته باشه
من بارلی میزنم راضی ام
0
1399/05/04
ماری ج
مولفیکس بگیر
0
1399/05/04
سوال کننده
مرسی دوستان
1
1399/05/05
niloooo🌷 🌷
پمپرز قیمتش بالاست ولی کیفیتش عالیه،محصول آلمانه و نشانگر تعویض داره من فقط ماه اول برای دخترم استفاده کردم الان مولفیکس، مای بی بی،بی بی کینگ استفاده میکنم که نسبت به پمپرز خیلی به صرفه تره مثلا جذب مای بی بی خیلی عالیه ولی به لطافت پمپرز نیست.مولفیکس لطیف تره ولی پشتش یکم کوتاهه و بی بی کینگ جذبش کمتره ولی پشتش کش داره که باعث میشه نم پس نده..بارلی و پرمیسم امتحان کردم ولی این ۳ تا که گفتم خیلی بهترن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



776

