من از پریود حساب کردم
با حساب سونو ان تی درست در اومد
یسریا از میگن باید از سونو حساب شه
یسریا میگن پریود
عزیزم خب معلومه ک باید سونو رو در نظر بگیری
سونو بر اساس رشد جنین سن بارداریو مشخص میکنه
ولی اوما بر اساس اولین روز اخرین پریودیت
خودت بگو اصلا مگه تو روزای پریچدیت نزدیکی داشتی ک باردار بشی؟!!!!
تو سونوی ان تی دیگ کاملا سن جنین مشخص میشه
برا من اوما 23 بهمن زده بود
سونو تشکیل قلب 20 بهمن
ولی ان تی و آنومالی 19 بهمن تاریخ زایمانمو زدن
معلومه که سونو دقیق تره به نظرم همه باید تاریخ اوما شونو تغییر بدن بعد از سونو رفتن
سن جنین براساس سونو حساب میشه
سونو غربالگری هم براساس سونو باید بری ۱۲ هفته ام بری بهتره
دوستان مرسی از جوابهاتون😍پس براساس سونو میرم اخه چون شنیده بودم ممکنه مثلا یه سونوگرافیه دیگه بری سن جنین رو یه چیز دیگه بگه برای همین پرسیدم
سن جنین براساس سونو حساب میشه.
ولی دکتر من هم برای اینکه بهم بگه چند هفته باردارم اولین روز از آخرین پریودم رو پرسید مال من ۳ آبان بود و من ۵ اذر پیش دکتر بودم گفت تو هفته پنجمی. وقتی با تعجب و اعتراض نگاهش کردم که نمیشه که...گفت من کارمه میدونم این طور حساب می کنیم. عرفی اره دو هفته گذشته. !!!
به هرحال من دلیل اینکه دکترها و اوما اولین روز آخرین پریود رو مبنا می گیرن نفهمیدم.
شاید احتمال اشتباه کمتر میشه ..بخاطر متفاوت بودن دوره های پریود افراد مختلف؟!!!
سلام فعلا براساس سونو پیش بروید سن دقیق بارداری در سونو ان تی مشخص میشود ، که اغلب با سن پریودی یکی است یا نزدیک بهم هست
منم متوجه نشدم چرا از پریود پس بعضیا حساب میکنن
دوست عزیز منم این شرایط رو دارم
برای شما سن جنین بعدا درست شد؟