سلام بچه ها تروخدا میشه بگین؟
من تا چند روز پیش ک بدونم باردارم قلیون میکشیدم.
حتی یبارم چند روز پیش کشیدم.
حالا خیلی نگرانمو عذاب وجدان دارم ک چه بلایی سره نینیم میاد؟
کسی بوده دوران بارداریش قلیون کشیده باشه؟؟؟
پرسش (1398/09/05):
اگر خانوم باردار ندونه ک بارداره و قلیون بکشه چه بلایی سره جنین میاد؟
17445
211
1398/09/05
سوال کننده
0
1398/09/05
سوال کننده
خیلی میترسم😭😭😭
0
1398/09/05
فاطمه جان
عزیزم انشالله این ماه خدا بهت ی دوقلو بده 😍😍😍
0
1398/09/05
سوال کننده
کلی عذاب وجدان دارم مخصوصا اینکه اون یبار اخر میدونستم ولی باز یکم کشیدم😭
0
1398/09/05
سوال کننده
جونم
0
1398/09/05
سوال کننده
فیلم ببینن اجی
0
1398/09/05
لنا 🎀
اشتباه کردی
0
1398/09/05
سوال کننده
انشششالله ب حق ۵ تن این ماه باردار میشی😍😍
0
1398/09/05
فاطمه جان
شوهر منم سیگارمیکش ولی از وقتی حامله شدم میره تو حیاط میکش
0
1398/09/05
سوال کننده
میدونم😭
دلم میخاست😂میگفتم حتما ویار کردم😂😂😂🙈🙈🙈میخاستم خودمو قانع کنم مثلا
دلم میخاست😂میگفتم حتما ویار کردم😂😂😂🙈🙈🙈میخاستم خودمو قانع کنم مثلا
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
انشالله دعام کنین توروخدا
0
1398/09/05
فاطمه جان
شوهرت باید بخاطر بچش این فداکاریو بکنه ... ترسم نداره باید بگی...مجبوره مگ بیرونم نکش
1
1398/09/05
محدثه 😊
چیزی نمیشه
قلیون رو جنین اثر خاصی نداره
من از پزشک پرسیدم
گفت قلیون فقط ریه رو تحت تاثیر میزاره
ک حالا نی نی شما ک هنوز ب مرحله تکامل نرسیده نگرانش باشی
قلیون رو جنین اثر خاصی نداره
من از پزشک پرسیدم
گفت قلیون فقط ریه رو تحت تاثیر میزاره
ک حالا نی نی شما ک هنوز ب مرحله تکامل نرسیده نگرانش باشی
0
1398/09/05
سوال کننده
ینی منم بهش بگم بره تو بالکن بکشه؟؟
اخه بدبختی اینجاس ما ۵ شنبه جمعه میریم خونه مادر شوهرم
بعد پدر شوهرمم سیگاریه🤦♀️😭
اخه بدبختی اینجاس ما ۵ شنبه جمعه میریم خونه مادر شوهرم
بعد پدر شوهرمم سیگاریه🤦♀️😭
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
بهش بگو خب بگو سامی واسه من ضررداره
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
عسل دعام کن اجی
0
1398/09/05
سوال کننده
واقعنی پرسیدین😍💃😍💃😍💃
0
1398/09/05
محدثه 😊
دیگ نامردی نکن 🤣
0
1398/09/05
سوال کننده
میترسمبگم بره پیشه دوستاش بکشه اخه😩
0
1398/09/05
فاطمه جان
خب سعی کن خودتو تو اشپزخونه اینا سر گرم کنی...ی بهشون بگی ک بخاطر نینی نمیتونی زیاد پیششون بری
0
1398/09/05
سوال کننده
چشم دورت بگردن نگران نباش مث من بزن ب بیخیالی ایششالله ب زودی میشی😍
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
توکشیدنی پس پیشش نشین
0
1398/09/05
محدثه 😊
اره چون منم باردار بودم نمیدونستم
کشیده بودم
از دکترم پرسیدم اینجوری گفت
کشیده بودم
از دکترم پرسیدم اینجوری گفت
0
1398/09/05
سوال کننده
چشم🙈🙈
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
خدانکنه عزیزم مث اولا استرس ندارم ولی خیلی دلم میخواد
0
1398/09/05
سوال کننده
بابا تو ک خونمونو دیدی کوچولوعه برم کجا بشینم؟تو اتاقم برم حوصلم سر میره🤦♀️
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
خخخخ پس چرا راهکارمیخوای
0
1398/09/05
سوال کننده
الهییییی شکرررر😍😍😍
من ب دکترم گفتم بیشور انقد بهم استرس داد همون لحظه فک میکردم جنینم عقب مونده میشه
من ب دکترم گفتم بیشور انقد بهم استرس داد همون لحظه فک میکردم جنینم عقب مونده میشه
1
1398/09/05
سوال کننده
مطمئن باش ب زودی بهت میده
0
1398/09/05
محدثه 😊
اگر بتونی بگی یکم کمش کنه ک خیلی خوبه
ولی نتونستی هم خودتو اذیت نکن
بلانسبت شوهرت
مردا ب چس بندن ب گوز پیوند 😂
نمیشه زیاد دورشون کرد
یکی از فامیلای ما هر شب قلیون میکشید مرده
زنش حامله بود
خدایی بچشون سالمه
ولی میگفت تایم قلیون اون رو
من دور میشدم ازش
میرفتم اتاق آشپزخونه اون کله پذیرایی
ولی نتونستی هم خودتو اذیت نکن
بلانسبت شوهرت
مردا ب چس بندن ب گوز پیوند 😂
نمیشه زیاد دورشون کرد
یکی از فامیلای ما هر شب قلیون میکشید مرده
زنش حامله بود
خدایی بچشون سالمه
ولی میگفت تایم قلیون اون رو
من دور میشدم ازش
میرفتم اتاق آشپزخونه اون کله پذیرایی
0
1398/09/05
سوال کننده
نمیدونم شاید میخام خودمو گول بزنم
0
1398/09/05
نسترن امیری
هیچی نمیشه نگران نباش
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
سونورفتی
0
1398/09/05
محدثه 😊
یسری دکترا خیلی گیرن
یسری بیخیال
ولی تاکید همشون اینه طی بارداری کشیده نشه
یسری بیخیال
ولی تاکید همشون اینه طی بارداری کشیده نشه
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
😂😂😂
0
1398/09/05
سوال کننده
اره واقعا منم برا همین میترسم ک مردا ب گوز بندن😂😂😂😂
شوهر منم روزی ۲ تا میکشه😩😩😩
من خودمم پا ب پاش میکشیدم الان دیگ حامله شدم نمیکشم
شوهر منم روزی ۲ تا میکشه😩😩😩
من خودمم پا ب پاش میکشیدم الان دیگ حامله شدم نمیکشم
0
1398/09/05
سوال کننده
خدا کنه 💃💃💃
0
1398/09/05
سوال کننده
ن هنوز مبترسمبرم بگه تشکیل نشده.
هفته اینده میرم ک شده باشه ۸ هفته
هفته اینده میرم ک شده باشه ۸ هفته
0
1398/09/05
اوینا ،
وای خدا سر درد نمیگیری ؟!!من که از کوچه خیابون رد بشم بوی سیگار یا قلیون بهم بزنه دو سه روزی از سر درد تختم
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
اره
0
1398/09/05
farzaneh abdoliiii
سلام هیچی نمیشه اصلا استرس نگیر
0
1398/09/05
سوال کننده
مال من همش استرس میده خالم میگفت بچه خودشون ک نیست بگن در ارامش باشه و دور از استرس اصن براشون مهم نیس همش استرس میدن😂
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
منم سردردمیگیرم تازه من نفسمم میگیره
0
1398/09/05
سوال کننده
ن بابا نمیگرممیگم ک من خودمم پا بپاش میکشیدم
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
عوض کن
0
1398/09/05
سوال کننده
😍😍😍ایشششالله❤
شماممیکشیدی؟؟
شماممیکشیدی؟؟
0
1398/09/05
سوال کننده
من ن😂
1
1398/09/05
farzaneh abdoliiii
اره .شوهرمم ک هر وقت خونه باشه میکشه
1
1398/09/05
سوال کننده
اخه میگن خیلی دکتر خوبیه
خداییم با اولین نسخه حامله شدم
خداییم با اولین نسخه حامله شدم
2
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
عسل چن دقیقه پیش به مصی اس دادم میخوام یه چیزی بهت بگم فک کرده بی بی زدم مثبت شه زنگ زده میگه میخوای خبرخوب بدی
0
1398/09/05
farzaneh abdoliiii
دو تا خواهر شوهرم تو حاملگیاشون هم میکشیدن
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
پس حرف نزن
0
1398/09/05
سوال کننده
دقیقا مث شوهر من🤦♀️
خب الهی شکر یکیو مث خودم پیدا کردم ک بهم ارامش بده مرسی ک بودیو ج دادی😘💃😘💃😘💃😘😍😘😍😍
خب الهی شکر یکیو مث خودم پیدا کردم ک بهم ارامش بده مرسی ک بودیو ج دادی😘💃😘💃😘💃😘😍😘😍😍
0
1398/09/05
سوال کننده
الهیییی .
ایششالله ب زودی بهش خبرای خوب میدی.
فاطمه ماه پیش چندمه سیکلت پری شدی؟؟
ایششالله ب زودی بهش خبرای خوب میدی.
فاطمه ماه پیش چندمه سیکلت پری شدی؟؟
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
۲۰
0
1398/09/05
سوال کننده
بچشون ب دنیا اومد سالم بودن؟؟😍
0
1398/09/05
سوال کننده
عععع خب میخای بیبی بزن شاید ایشششالله حامله شدی.
سینه هات سفت نشده؟؟
سینه هات سفت نشده؟؟
0
1398/09/05
اوینا ،
بچه ببخشی یه چیز بگم ناراحت نشین بعضی هاتون میگین ایشالله اگه تو نت سرچ کنین ایشالله خودش یه نوع کفره کلمه درستو دعایش همون انشالله هست بازم ببخشی فقط محض اطلاعات عمومی گفتم
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
نه بابا چرا انقد الکی استرس میگیری.خیلیارو من دیدم مادر معتاد بود ولی بچه سالم دنیا آورده .با این حرفا الکی استرس نگیر
0
1398/09/05
سوال کننده
ممنون از اطلاع رسانیت عزیزم❤😍🌹🌹🌹🌹🌹
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
نه فقط چن روزه نفخ دارم دلمم همش میخوادمصطفی روبوبکشم نمیدونم تلقینه یاواقعیت
0
1398/09/05
سوال کننده
😍💃😍💃😍💃😍💃مرسی ک ارامش میدین❤🌹❤🌹
0
1398/09/05
سوال کننده
حالا من جدیدا سامیو ک عمیق بو میکنم حاله تهوع میگیرم خدا کنه بهش ویار بد نگیرم😂😂😂😂
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
قربونت از همه چی لذت ببر من خودم گاهی ۲پک میکشم هیچیم نمیشه 😊
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍

0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
نه من دوس دارم همش بوبکشم
0
1398/09/05
سوال کننده
خدا نکنه عزیز مهربون😘😍😘😍😍😘😍😘
الهی شکر💃💃
الهی شکر💃💃
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
جدیدام خیلی گشنم میشه
0
1398/09/05
سوال کننده
همون بهتره بگیم اگر خدا خاست.
این راحت تره😂
این راحت تره😂
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
دقیقا😊😊😊
0
1398/09/05
سوال کننده
شاید حامله ایی😍😍😍
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
😂😂😂
0
1398/09/05
سوال کننده
😍😍😍😍
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
شماها کرمانشاهی هستید؟
0
1398/09/05
سوال کننده
من کرمانشاهیم
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
توکل به خدا عزیزم
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
دیروز
0
1398/09/05
سوال کننده
شما چی
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
عمه مصی اومده بود
0
1398/09/05
سوال کننده
خب اگ بیبی داری بزن
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
منم کرمانشاهیم😊
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
اینجوری میکنه این چرا نمیتونه حامله بشه ببرینش دکتر
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
گفتم پیرخرفت توحرف نزنی نمیگن لالی
0
1398/09/05
سوال کننده
عهههه😍😍😍😍خوشبختم عزیزه دلم❤❤❤😍😍
کجا میشینی؟؟
کجا میشینی؟؟
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
اره دارم حالا بازم صبر کنم ببینم
0
1398/09/05
سوال کننده
واقعا گفتی؟؟؟😳😳😳
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
تو دلم
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
منم همینطور .کارمندان.شما کجایی؟
0
1398/09/05
سوال کننده
خب بزن فوقش اگ منفی شد و تا ۶ روز دیگ نشدی بازم بگیر بزن
0
1398/09/05
سوال کننده
نزدیکیم پس😍
منم فرهنگیان
منم فرهنگیان
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
باشه فرداصبح میزنم
0
1398/09/05
سوال کننده
اگ باشی الانم بزنی مثبت میشه
0
1398/09/05
سوال کننده
چون من دیدی ک ۶ ونیم غروب بود زدم
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
تازه رفتم دستشویی
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
خیلیم خوب😊
0
1398/09/05
سوال کننده
شما سونو برا نینی رفتی؟؟
0
1398/09/05
سوال کننده
خبوقتی جیشت گرفت برو بزن
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
سرم دردمیکنه
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
من رفتم
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
باشه
0
1398/09/05
سوال کننده
برو گلم بخاب بهترمیشی
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
😘😘😘
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اااااااا عسل تو همونی که خواستیم باهم بریم دکتر😂😂😂😂😂😂😂
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
خداروشکر که باردار شدی خیلی برات خوشحال شدم عزیزم🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍
0
1398/09/05
سوال کننده
ععععع اره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
0
1398/09/05
سوال کننده
مرسیییییی مرسیییی قربونت بششششم😍😍😍😍😍😍😍😘😍😘😍😘💃💃💃😍😍😍
0
1398/09/05
سوال کننده
😘❤😘❤😘
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اره رفتم ۲۰آبان رفتم اون موقع اوما زده بود ۷هفته۷روز.رفتم جنین و قلبشو😍بهم نشون دادن.تاریخ زد ۶هفته و۶روزشه.ولی من فعلا دست نزدم به تاریخ اوما تا nt برم بعد
0
1398/09/05
🕊 🕊hosein 🕊mama🕊
عسل جون من نمیخوام استرس بدم محض اطلاع فقط❤
دود قلیون یا سیگار یا هر دودی میتونه غلظت اکسیژن رو تو خون شما بیاره پایین ،پس به نی نی هم اکسیژن کمتری میرسه،ضربان قلبش ممکنه افت کنه
توی سه ماهه دوم و سوم بدن جنین داره شکل میگیره و خیلی مهمه که همه چیو رعایت کنی، از همه لحاظ
مراقب خودتو نی نی باش❤
دود قلیون یا سیگار یا هر دودی میتونه غلظت اکسیژن رو تو خون شما بیاره پایین ،پس به نی نی هم اکسیژن کمتری میرسه،ضربان قلبش ممکنه افت کنه
توی سه ماهه دوم و سوم بدن جنین داره شکل میگیره و خیلی مهمه که همه چیو رعایت کنی، از همه لحاظ
مراقب خودتو نی نی باش❤
0
1398/09/05
ندا (مامان رستا)
یکی دوبار اشکالی نداره سعی کن تا اخر بارداریت نکشی منم قبلا میکشیدم ولی الان بوشم حالم بد میکنه
0
1398/09/05
سوال کننده
ای جاااان الهی شکر😍💃😍💃
پیش کی رفتی سونو؟
پیش کی رفتی سونو؟
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
مرسی عزیزم والله رفتم نفت چی مسکن.ولی دیگه میرم پیش شفیعی خیلیا تعریفش کردن
0
1398/09/05
سوال کننده
مرسی عزیزه دلم ممنونم ک گفتی.
چشم گلم حتما بازم مرسییی❤🌹❤❤🌹
چشم گلم حتما بازم مرسییی❤🌹❤❤🌹
0
1398/09/05
سوال کننده
چشممرسی😍😍
0
1398/09/05
سوال کننده
شفیعی کجاس؟ من هنوز نرفتم سونو والا میترسم😂
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
فعلا نرو زوده بزار ۸ هفته کامل بشه بعد برو
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
شفیعیم مسکنه ولی میگن خیلی شلوغه برا وقت گرفتن سخته
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
عسل کدوم بیمارستانو در نظر داری؟من خودم میخوام برم امام حسین که نزدیکم هست خیلیم تعریفشو شنیدم
0
1398/09/05
سوال کننده
اره منم همینو ب شوهرمگفتم ک بزاریم هفته دیگ برم.
دکتر گفت اخر همین هفته برم ولی گوش ندادم😑🤣
دکتر گفت اخر همین هفته برم ولی گوش ندادم😑🤣
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اره منم دکتر بهم ۶هفته برو ولی نرفتم زود بری الکی استرس میگیری
0
1398/09/05
سوال کننده
من یکیو تعریفشو خیلی شندیم مصدقه کنار زاگرس.
اسمش بابکه فامیلشو نمیدونم😂حالا میگم برم پیش اون
اسمش بابکه فامیلشو نمیدونم😂حالا میگم برم پیش اون
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
دکترتو میخوای همون کشاورز بزاری؟
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
نشنیدم ولی شفیعی اینترنتم بزنی دربارش گفتن بهمونم نزدیکه الکی راهتو دور نکن
0
1398/09/05
سوال کننده
والا سارا خودم چون معتضدی ب دنیا اومدم میگم برم همونجا.
ولی سامانمیگه بیمارستان زاگرس نزدیک تره اگ دردت بگیره ببریمت اونجا
ولی سامانمیگه بیمارستان زاگرس نزدیک تره اگ دردت بگیره ببریمت اونجا
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
من خواهرشوهرام هردوشون نفت چی میرفتن خیلی راضی بودن.ولی خب من میرم شفیعی
0
1398/09/05
سوال کننده
اره بابا خوب کردی
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
منم متضدی دنیا اومدم دوره بهمون.خیلیم نرمال نیست ادمو اذیت میکنن.زاگرس منظورت همون حضرت معصومه اس؟
0
1398/09/05
سوال کننده
اره حالا امروزم باز داشتم فک میکردم عوضش کنم برم پیش نانکلی چون خیلی تعریفشو شنیدم
ب نظر تو کدوم بهتره؟؟
ب نظر تو کدوم بهتره؟؟
0
1398/09/05
سوال کننده
راس میگی😍اقا تو برو اگ خوب بود بگو منم برم😂
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
ببین نانکلی میگن خودش ویزیت نمیکنه بعدشم چندتا چندتا میفرسته به نظر من نانکلی نرو
0
1398/09/05
سوال کننده
کجای مسکنه؟
همون روز ب ادم وقت میده با میندازه روزای بعد؟
همون روز ب ادم وقت میده با میندازه روزای بعد؟
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
باشه بهت خبر میدم حتما
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اره دستگاهاشم جدیده.همون آخر مسکن سمت طلا فروشاس
0
1398/09/05
سوال کننده
اره خیلیم دوره.
خخخ اره مامانممیگفت سر تو ک ب دنیا اومدی خیلی بد اخلاقی میکردن
خخخ اره مامانممیگفت سر تو ک ب دنیا اومدی خیلی بد اخلاقی میکردن
0
1398/09/05
سوال کننده
اره همون
0
1398/09/05
سوال کننده
خیلی خوبی مرسی😍
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اگه میخوای حضرت معصومه زایمان کنی برو زیر نظر دارابی نیا.دکتر خواهرشوهرم بود ازش راضیه خودشم میاد بالا سرت تو بیمارستان برا زایمانت
0
1398/09/05
سوال کننده
ی روز اگ تونستیمیای باهم بریم چونمن بلد نیستم
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اره بابا بی ادبن البته همه جا همینجوریه .ولی امام حسین خیلی تعریفشو میکنن
0
1398/09/05
سوال کننده
دارابی نیا کجاس؟نشنیدم تاحالا اسمشو
قشنگ رسیدگی میکنه؟
قشنگ رسیدگی میکنه؟
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
باشه هروقت خواستی بیا بریم شوهرتم الکی نبری چون نمیزارن بره داخل الکی وقتشو میگیری .شوهر منو نزاشتن بیاد داخل انقد ناراحت شد😂😂😂😂
0
1398/09/05
سوال کننده
اخه فک کنم امام حسین برا دفترچه های نیرو مسلحه.
من تامین اجتماعیم
من تامین اجتماعیم
0
1398/09/05
سوال کننده
ععععع اقا چ ضد خالیه😂😂
مرسی عشقم😍
مرسی عشقم😍
0
1398/09/05
سوال کننده
بزن ک باهم هماهنگکنیم
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
همون پارکینگه.اره بابا خیلی راضی بود.من ۲تا خواهر شوهر دارم که هردوشون همزمان باردار میشن.اون یکی پیش چوبساز میرفته بهش آمپول داده بود بزنه داخل نافش دقیق یادم نیست چه بود ۲بارشو زد بعد یه ویزیت رفت پیش دارابی نیا بهش گفته بود کدوم احمقی این آمپولو برات نوشته اگه ادامه میدادی هردوتون جونتونو از دست میدادین
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
من اصلا دفترچه ندارم😂😂😂😂😂دولتیه همه رو راه میندازن فقط هزینه ها فرق میکنه
0
1398/09/05
سوال کننده
ای وای یا حسین😲😲😲خدا بهش رحمکرده
0
1398/09/05
سوال کننده
ععع😂
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اره بابا بیچاره زایمان زودرسم گرفت خیلی خدا بهش رحم کرد انقد خونریزی داشت
0
1398/09/05
سوال کننده
بنده خسیسم😂😂😂میخام یجا برم ک رایگان باشه😂😂😂
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اره .من اونجا فامیل داریم هوامو داره از پرسنل و ابنا خیلی تعریف میکرد انشاللع که قسمت بشه اونجا زایمان کنم
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
باشه عزیزم
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
خخخخخخ همون حضرت معصومه ام کم کم ۱میلیون میخوای.من اونجام شاهد زایمان بودم ازشون بدم میاد خیلی استرس زا بود ولی امید خدا تو زایمان راحتی داشته باشی
0
1398/09/05
سوال کننده
🙀🙀🙀
0
1398/09/05
s2a2 $làmí
سلام منم میکشدیم شذید.چون عادتام نا منظم بو وقتی فهمیدم حامله ام هشت هفتم بود.ولی خداروشکر تا الان ک بچه مشکلی نداره.سر زایمان اولمم همین بود.نگران نباش فقط دیگه نکش چن روزی سخته ولی عادت میکنی
0
1398/09/05
سوال کننده
انشششالله عزیزه دلم😍😍بعدا ازش بپرس ببین زایمان طبیعی با دفترچه بیمه هزینشچقد میشه
0
1398/09/05
سوال کننده
ذخیره کردی پاکش کنم؟؟
0
1398/09/05
سوال کننده
عععع😳😳من فک میکردم رایگانه😂😂😂
0
1398/09/05
سوال کننده
مرسی عزیز دلممم همچین خودت😍😍😍
0
1398/09/05
سوال کننده
اره خدایی خیلی سخته🤦♀️🤦♀️
دقیقا منم همینجوری بودم عادتام نامنظم بود..
مرسییی عزیزم❤🌹❤😘😘
دقیقا منم همینجوری بودم عادتام نامنظم بود..
مرسییی عزیزم❤🌹❤😘😘
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
برات میپرسم .من دکترمو میخوام انتخاب میکنم که بیمارستانی که میخوام برم اونجا باشه .پس توام برا دکتر دقت کن ببین کجا میری .اگه معصومه میری حتما برو دارابی نیا خیلی دکتر خوبیه.شاید اصلا باهم رفتیم یه جا راحتریم تنهام نیستیم😊
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اره عزیزم
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
نه بابا رایگان کجا بود😂😂😂😂تازه اگه برا ما با این تورم بیشترم نشه خوبه🤨🤨
0
1398/09/05
سوال کننده
اره حتما من اصن این چیزارو نمیدونستم خوب شد گفتی😂😍
ای جاااانم ارهههه چ خوب میشه😍😍😍😍
ای جاااانم ارهههه چ خوب میشه😍😍😍😍
0
1398/09/05
سوال کننده
😘😘😘
0
1398/09/05
سوال کننده
ایییی😂🙀😂🙀😂🙀🙀
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
باهات هماهنگ میکنم.من الان برم حاضر شم شوهری بیاد دنبالم بریم دوری بزنیم.مواظب خودتو فندوقت باش🥰🥰🥰🥰
0
1398/09/05
سوال کننده
باشه فدات شم مرسی.
به به برین کلی خوشبگذره بهتون🌹
چشششششمتوام کلی مواظب خودتو نینی باش😘❤😘❤😘
به به برین کلی خوشبگذره بهتون🌹
چشششششمتوام کلی مواظب خودتو نینی باش😘❤😘❤😘
0
1398/09/05
محدثه (●__●)
عزیزم نترس انشالله چیزی نیس منم گاهی میکشم ک جدیدا دیگ همونم نمیکشم...اما برا عذاب وجدانت بگم ک ی خانوم از آشناهای خیلی دور ما معتاد بد بود و هس ب طوری ک ازسر بچه اول تا این بچه چهارمش معتاده بچهاشم سالمن...من اونو تایید نمیکنم ب هیچ عنوان ها فقط بخاطر عذاب وجدانت میگم...انشالله هیچی نیس گلم اما دیگ نکش شوهرتم ک میخاد بکشه بگو ناراحت نشی عشقم من نگران کوچولومونم تو بکش من مثلا پنجره رو باز میکنمم
0
1398/09/05
سوال کننده
مرسی عزیزه دلم🌹❤🌹❤🌹😘😘😘واقعا ممنونم ازت❤😘🌹
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
عسل
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
زدم منفی بود😔😔😔
0
1398/09/05
somayeh2 samyari
عزیزم مشگلی نداره ک
0
1398/09/05
somayeh2 samyari
خیلیها رو من میشناسم تو ۹ ماه کشیدن 😆
0
1398/09/05
roya a
مگه میشه تاثیر نذاره؟ تو رو خدا توجیه نکنین. وقتی سیگار مضره چ جوری قلیون مضر نیس
0
1398/09/05
سوال کننده
فاطمه من ۳۲ سیکلم زدم منفی بود.
۵ روز بعد ک زدم مثبت شد
۵ روز بعد ک زدم مثبت شد
0
1398/09/05
سوال کننده
بعد بچه سالم بوده؟؟
0
1398/09/05
fatemeh ❤👧❤
باشه عزیزم
0
1398/09/05
سوال کننده
ایشون گفتن ک دیگ نکشم و بخاطر کشیدانای قبلم عذاب وجدان نداشته باشم.
چشم عزیزم نظر شمام اینه ک خطرناکه چشم نمیکشم ممنونم🌹❤
چشم عزیزم نظر شمام اینه ک خطرناکه چشم نمیکشم ممنونم🌹❤
0
1398/09/05
سوال کننده
افرین😘
0
1398/09/05
هیدیکا ....
سلام عزیزم منم نمیدونستم وکشیدن اوایل فک کنم ۶هفته اینا بودم هر روز میکشیدم ولی شکر خدا تا الان هم غربالگری خوب بوده هم انومالی ولی دیگه نکش چون نمیزاره بچه رشد داشته بشه وبده
0
1398/09/05
amene 💖mirzaiy💖
عسل خواهر من شوهرش قلیون میکشید تازه خودشم هر چند وقت یک بار تو بارداریش یه دود میگرفت بچشم الان سالمه سالمه پس نگران نباش دیگه خودت نکش
0
1398/09/05
سوال کننده
سلام گلی خدارو شکر😍😍😍حتما😍چشممرسی😘❤❤
0
1398/09/05
سوال کننده
خداروووو شکر😍💃مرسی عزیزم😘❤
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
سلام
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
چی خداروشکر؟من کنجکاو شدم😂😂😂😂
0
1398/09/05
سوال کننده
سلام ب روی ماهت خوشگذشت؟؟😍
0
1398/09/05
سوال کننده
اینکه مث من تاهفته ۶ قلیون میکشیده و نینی سالم بوده💃💃💃😍😍
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
مرسی عزیزم اره خوب بود دلت نخواد یهو هوس کلپچ کردم ۲ساعت دنبال کله پزی بودیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂
0
1398/09/05
سارا مامان فربد و آراس 😍
اهاااااااا من که میخوام رو هیچی حساس نباشم چون از هرچه بترسی سرت میاد
0
1398/09/05
سوال کننده
نوشه جونت من اصن کلپچ دوس ندارمممم😂
خوش باشی عشقم😍😍
خوش باشی عشقم😍😍
0
1398/09/05
سوال کننده
اره واقعا افرین کاره خوبی میکنی
0
1398/09/06
f m
هیچی عزیزم نگران نباش، منم باردار بودم نمیدونستم قلیون کشیدم. الهی شکر جوجم هم سالمه
0
1398/09/06
سوال کننده
الهی شکر عزیز دلم❤😘❤😘
0
1398/09/06
f m
فدات شم. حساس نشو، ایشالا که خوبه همه چی
0
1398/09/06
محدثه 😊
عزیزم توجیه نکردم
از خودمم حرف نزدم
عین چیزی بوده ک از پزشک پرسیدم و جواب داده
بعد گفتمم همون ۱ بار ایراد نداشته
قرار باشه هرشب بکشه بله مشکل داره و آسیب زنندس
لطفا پیام ها رو کامل بخونید اگر نمیخونید سریع دست ب ریپلای نبرید.
از خودمم حرف نزدم
عین چیزی بوده ک از پزشک پرسیدم و جواب داده
بعد گفتمم همون ۱ بار ایراد نداشته
قرار باشه هرشب بکشه بله مشکل داره و آسیب زنندس
لطفا پیام ها رو کامل بخونید اگر نمیخونید سریع دست ب ریپلای نبرید.
0
1398/09/06
پزشک اوما
سلام نگران نباشید از این به بعد رعایت کنید و در محیطی هم که دود قلیون هست نباشید بهتره
0
1398/09/06
سوال کننده
سلام دکترجان مرسییی❤🌹❤🌹❤🌹❤😘😘
0
1398/09/21
fatemeh ❤👧❤
قوربون ۹هفتگیت برم من
0
1398/09/21
سوال کننده
خدا نکنه عشقه من😍😘
0
1398/09/21
fatemeh ❤👧❤
😘😘😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استفاده از قرص برای بارداری
- چرا جواب نمیده پزشک
- شمردن روزهای هفته های بارداری
- آیا امکانش هست آزمایش خون منفی کاذب باشه ؟
- علایم بارداری چیست؟و کسی هست که علایمی نداشته باشه و باردار باشه؟
- درد خفیف زیر شکم در هفته۲۰ بارداری
- درد ساق پا و سرما خوردگی و علائم بارداری
- اثر امپولhcgدر بی بی چک
- عدد fsh مناسب برای بارداری
- آیا با این علائم من باردارم؟




