Ooma
پرسش (1398/08/29):

گروه مامانای فصل بهار

سلااااام بچهااا کجایین بیاین بحرفیم مامانای فصل بهار.آزاده نورا محدثه مژگان الناز کجایین😪😪😪

سلام
کسی هست
سلام. خوبی
سلام عزیزم ممنون خوبم
خودت خوبی
خوبم فدات
تو چطورب
به لطفت
یکم ناراحتم😢
از گروه مامانای فصل بهاری؟؟
ااا چرا
گروه تلگرام منظور ته؟
نه جدیدم😁
اقدامم
تمام شرایط بارداری رو دارم وعلایمشو ولی از دیشب ساعت ۱ و امروز ساعت ۱۰ لک دیدم 😥
آها باشه عزیزم
خب فقط ی آک؟؟
لک؟؟
کم بوود؟؟
مگ از کی. هس ک اقدامی؟
ببین من تیر ماه یه بارداری شیمیایی داشتم
بعد اون دوره هام شد ۳۲ و۳۵ و۳۳ و این ماه نمیدونم چند روز رو در نظر بگیرم چون کیتم تو ۱۴ دوره م و۱۵ دوره م دو خط شد و۱۶ دوره م کم رنگ شد
ای جان
نگران نباش بابا شاید لک لانه گزینهیه
آره فقط لک و درد زیر شکم هم دارم شب صورتی بود و یه رگه خیلی خیلی کم خون خیلی روش مایل به صورتی
امروز مایل به قهوه ای بود لکام
‌ پ احتمال داره پریود بشی
این اولین ماهمه که اقدامم
تیر اقدام داشتم و گرفت ولی زود هم سقط شد
از این میترسم باردار شده باشم و مثل قبلی شه
نمیدونم ولا سر پسر ام برام پیش نیومده
وای نه تو رو خدا 😢
برام دعا کن اینجوری نباشه
ای جان چرا مگ چیزی میشه
مگ دوتا پسر نداری؟؟
دوتا پسر دارم واسه دختر اقدام داشتم البته به خواست خدا و اگه لایق باشم
ولی شوهرم خیلی ذوق داره و همش چشم انتظاره
آهان انشااله ک مبشه
انشالا
وایی دمت گرم من تو یدونش موندم
تو سه تا آوردی
😁😁😁
فعلا دوتا پسر دارم
ببینم خدا این ماه بهم نی نی میده راضیم به رضاش
مادره دیگه چ میشه کرد
آره ای جانم حتما انشالله میشه
بچه اولته
دختر یا پسر
شوهرم خیلی اسرار داشت این قد گفت
ولی خودمم یجورایی هم میخواستم😁
دوباره مادر شدن حس شیرینیه
من آره بچه اولمه
پسز
خدا حفظش کنه برات
سلام دخترا
خوبین
غزل جان چطوری ؟
بچه های گروه چطورن؟
سلام . بچه ها من پریودم هشت روز عقب افتاده .. هیچ دردی هم ندارم فقط یکم کمر درد با سینه ها م درد میکنه
به نظرتون باردارم
آخه هیچ دردی تو قسمت پایین ندارم و لکه ندارم
سلام بچها من ۳ روز پیش ایتر بتام ۳۶ بود دیروز تکرار کروم ۹۰ بود بارداریم حتمی هست؟؟؟
بچه ها positive یعنی چی تو تست حاملگی
گروه مامانای فصل بهار
مثبته مبارکه
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.