سلام ..من تقریبا دوماه میشه که از این اسید فولیکه میخوردم الان ۶هفتم هست آیا الان مشکلی داره همینو ادامه بدم یا نخورم دیگه؟ یادم رفته از دکتر بپرسم ..دکتر اوما لطفا اگه موردی داره بگین که دیگه استفاده نکنم یا اگه میشه بگین چی جایگزینی کنم و طریقه مصرفش .تا سه هفته دیگه که بخام برم دکتر ...ممنونم
1
1398/08/23
سوال کننده

از این میخورم ..الان یه هفته فهمیدم باردارم ..اگه خوب نیست بگین که ادامه ندم
0
1398/08/23
سوال کننده
اگه بده بگین جاش چی بخورم که خوب باشه و ضرر نداشته باشه
0
1398/08/23
ندا (مامان رستا)
باید اسید فولیک ۱ بخوری
0
1398/08/23
سوال کننده
میشه عکسشو بدین ؟
0
1398/08/23
سوال کننده
یعنی ضرر داشته این که میخوردم ؟
0
1398/08/23
neda 🌹
سلام عزیزم مشکلی نداره از الان به بعد فولیک اسید ۱ بخور
0
1398/08/23
neda 🌹
بری دکتر خودش بهت میده یا از داروخانه بگو اسید فولیک ۱ میخوام
0
1398/08/23
سوال کننده
ممنون عزیزم پس دیگه اونو ادامه نمیدم
0
1398/08/23
سوال کننده
نمیدونستم اصلا
0
1398/08/23
سوال کننده
شبی یکی باید بخورم ؟
0
1398/08/23
Elnaz .
من دکترم از اول بارداری بهم یدوفولیک داد
0
1398/08/23
Elnaz .
روزی یه دونه
0
1398/08/23
Elnaz .
خانومای هم هفته منم یدوفولیک میخوردن
0
1398/08/23
Elnaz .
البته اگه مشکل تیروئید نداشته باشی
0
1398/08/23
مریم گلی
اره منم از اول بارداری یدوفولیک بهم گفت بخورم
0
1398/08/23
سوال کننده
من تیروییدم کم کار بود ..آزمایش دادم نرمال شده ولی باید ببرم پیش دکتر غدد
0
1398/08/23
سوال کننده
واسه همین موندم چیکار کنم و چی بخورم
0
1398/08/23
👧mozhgan امیدم به توست☝️☝️🙏
قبلا شما سقط داشتی که این قرصو بهت داده یا نه؟چون منم همین قرصو میخورم ولی چون یه بار سقط داشتم بهم داد.
0
1398/08/23
سوال کننده
من ن سقطی نداشتم ..
0
1398/08/23
سوال کننده
الان تعجبم چرا اینو داده بوده
0
1398/08/23
سوال کننده
بچه ها لطفا عکس اسید فولیک ۱که میخورید بفرستین تا منم بگیرم فعلا استفاده کنم ..دکتر اوما اگه ضرری نداره بگین تا تهیه کنم و بخورم ؟
0
1398/08/23
Farzaneh 💫💫
مشکلی که فکرنکنم داشته باشه منم ۵ میخورم
0
1398/08/23
Farzaneh 💫💫
منم سقط داشتم
0
1398/08/23
Farzaneh 💫💫
اضافه ی اسیدفولیک دفع میشه
0
1398/08/23
Farzaneh 💫💫
ضرری نداره
0
1398/08/23
leila vakili
سلام منم اوایل ۵ میخوردم دکترم گفت ۵ زیاده باعث پیش فعالی بچه میشه ۱ بخور
0
1398/08/23
محدثه 😊
اینی ک میخوری از اسید فولیک ۱ خیلی بهتره
استرس نگیر
کمک بیشتری میکنه ب تشکیل لوله های عصبی جنین
استرس نگیر
کمک بیشتری میکنه ب تشکیل لوله های عصبی جنین
0
1398/08/23
لی لی 🐣 💝
اگه تیروئید نداری باید یدوفولیک بخوری. پوستش سفیده یه عکس صورتی و بنفشی از یه مامان و بچه روشه.عکس واقعی نیستا بادایره یه مادر و کودک کشیدن از اون بگیر. یدوفولیک
0
1398/08/23
سوال کننده
من قبل از بارداری یدوفولیک میخوردم ولی بعد که آزمایش دادم تیرویید داشتم دیگه فولیک اسید برام نوشت از این ...حالا موندم تو بارداری هم همینو بخورم یا یک بگیرم
0
1398/08/23
سوال کننده
آخه میگن پیش فعالی میاره ..موندم خودمم
0
1398/08/23
amene 💖mirzaiy💖
بستگی داره
0
1398/08/23
amene 💖mirzaiy💖
قبل بارداریت قند داشتی
0
1398/08/23
amene 💖mirzaiy💖
یا سقط جنین پرش ژنتیکی
0
1398/08/23
amene 💖mirzaiy💖
باید ماه اول که مغز تشکیل میشه فولیک ۵بخوری بعدش به دستور دکترت کمش کنی
0
1398/08/23
سوال کننده
ن هیچ مشکلی نداشتم اصلا دکتره نگفت چیزی هست یا نه ...قبل اقدام برام نوشت گفت مصرف کن منم الان دیدم بچه ها میگن اسید فولیک ۱یکم استرس گرفتم
0
1398/08/24
هِلن (😍)
اسیدفولیک ۱ باید بخوری ..دکتر من ک این داد
0
1398/08/24
پزشک اوما
سلام بصورت روتین اسید فولیک یک میلی گرمی تجویز میشود ، اگر مادر سابقه تولد نوزاد با نقص لوله عصبی داشته یا چاقی یا سقط های مکرر اسید فولیک ۵ تجویز میشه ، اگر موردی ندارید اسید فولیک یک میلی گرمی یا یدوفولیک تجویز بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



884

