سلام به روی قشنگتون عزیزم
مجموعا فولیک اسید 5 در مواردی که ضرورت داشته باشد منعی نداشته و مشکلی ایجاد نمیکند فقط من نمیدانم دلیل تجویز ایشان چه بوده و باید حتما از خودشان جویا شوید ❤️
خودم ک سرچ میکردم هیچ کدوم از اندیکاسیون هاشو نداشتم
ترسم از بیش فعالی جنینه فقط
جان دلم اینکه اصلا چرا بعد از هفته 16 اسیدفولیک را. میخواهند به صورت مجزا ادامه دهند برای من جای سوال دارد و برای همین تاکید دارم از خودشان جویا شوید
دکتر گفت بر اساس این آزمایش حداکثر تا هفته ۲۰ اسید فولیک ۵ لازمه و بعدش قطع میشه
و بر اساس همین آزمایش تا آخر بارداری هپارین ۸۰ و انوکساپارین ۴۰۰۰ باید مصرف شه
ممنون میشم شما هم نظر بدین
عزیزم من موردی نمیبینم اما چون ایشان بر شرایط شما اشراف کامل دارند توصیه میکنم حتما طبق تجویزشان عمل کنید اگر بعد هفته بیست قطع شود موردی نیست ❤️
آسپرین ۸۰ تا آخر بارداری چه عوارضی داره؟
خواهش میکنم جان دلم 💗 آسپرین چرا؟ من در مورد اسید فولیک گفتم