نمیخام ناامیدت کنم ولی بنظر میرسه پریودیه
اخی اخه منم ماه قبل همینجوری لک اومد فک کردم لانه گزینیه دو روز قبل پریودم ولی بعد دو روز پریود شدم
آخی عزیزم پریود شدی منم پنج روزه عقب انداختم یسری علائم دارم ولی امیدی ندارم
من میترسم بیبی بزنم امروز موعدمه
سازنده ی بی بی رو روی تخته بشورن ...هر چی استرس میکشم از بی بیه
من این ماه پنج تا بی بی زدم😅😅😅همشم منفی ولی تا خون پریود نبینم نا امید نمیشم
بی بی بزن خودتو خلاص کن😂😂
عزیزم بی بی چکت مگه چطوره؟
افتضاحه...از بهمن تا الان اقدامم هر ماه کلی بیبی میخرم ...منفی ناامیدی ...که هیچ...اصلا هیچ خطی بعضیاشون نشون نمیدن یکی هم که الکی مثبت نشدن داده بود اون ماه...تا الان ۵۰۰ تومن بیشتر بی بی خریدم
آخی عزیزم نگران نباش تا یکسال طبیعیه منم چندماه اقدام دارم ولی هنوز موفق نشدم دیگه این ماه شوهرمو میخا ببرم آزمایش خیالم بابت اونم راحت شه دیگه کمتر استرس دارم
عزیزم من لانه گزینیم ۳ قطره خون قرمز روشن خیلی کمرنگ در حد قطره بود دو روز قبل پریودیم
۳ قطره خیلی کمرنگ بودن و خیلی کم
خون لانه گزینی یا صورتی هست یاقهوه ای.مال من تقریبا سیاه بود اولش یکم بیشتربود بعد دیگ درحد لک یا ترشح قهوه ای شد.خون قرمز مال پریودی هس