انشاله که خدا فرزند سالم بهتون بده
ولی احتمال زیاد دختر چون اسپرم پسر زود از بین میره معمولا میگن روز تخمک گذاری اقدام باشه
البته هیچی مشخص نیست چون خیلی چیزا دخیلن ممکنه هم پسر بشه
نزدیک تخمک اقدام داشتن امکان پسر زایی رو بالا میبره
قرار نیس چون از تخمکت دور بوده نزدیکیت پسر نشه و صددرصد دختر شه
هر چیزی ممکنه
سلام عزیزم خوبی من امروز رفتم سونو روز ۱۵پریودی بود یه دونه ۱۷داشتم با ۱۱.۱۰دیگه هیچی نبود یعنی قبلش آزاد شده یا همینا بود؟؟؟
واقعا یعنی امیدی هس این ماه 😁
دکترم گف وضعیت رحم و تخمدانات خوبه ولی چون قبلا با آمپول به ۲۱میرسید گفتم شاید اینا کوچیکه بدون دارو و آمپول بود این فولیکول ها
بنظرم من هرچی خدابخوادهمون میشه اگه خدابخادپسرمیشه اگه هم نخاددخترمیشه توکلتوبکن به خدا
هرچی خدا بخواد همون میشه.اینا احتمالات خیلی ضعیفه.اگه اینجوری بود که همه صد درصدی با رعایتش نتیجه میگرفتن ودختر دار یا پسر دار میشدن.
دیگ غیر دختریا پسر چیز دیگ وجود داره
من شنیدم شانس پسر و دختر هر کدوم ۵۰ درصده...
ولی اگه برای پسر اقدام کنی گرمی بخوری جوش شیرین بزنی و قرصای مکملی خوب بخوری مسلماً درصد پسر بیشتر خواهد شد حتی شده یک درصد!