سلام دکتر جونم
من الان ۸ ماهه تو اقدامم دکترم گفته قبل از اقدام خودتو با آب ولرم و جوش شیرین بشور
من با انگشت یه خورده اونو هدایت میکردم داخل واژنم
به نظرتون امکانش هست اسپرم رو بکشه این آب؟
اخه هیچ مشکلی نداریم ولی باردار نمیشم دیگه خسته شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



700
1398/05/17




