سلام من این ماه باه زنان مصرف کردم الان چهار روز از موعدم گذشته فقط درد پریودی دارم و پریود نشدم درد میگیره و ول میکنه زیر شکم دور ناف و معده،بیبی چک هم نزدم یعنی اعصابشو ندارم خواستم ببینم کسی بوده اینو خورده باشه و تاخیر داشته باشه؟میگن پریود و جلو میندازه،من دو ماه اخیر دقیقا۲۸ ام پریود شدم این ماه هنوز خبری نیست
0
1398/06/30
مژگان پارسا
چهار روز گذته از موعدت بیبی بزن اگه باشه مشخص میکنه
0
1398/06/30
سوال کننده
کلا خاطره خوبی از بیبی ندارم 😖
1
1398/06/30
مریم #خدایا فقط خودت
عزیزم برو آزمایش .دلت روشن بشه
0
1398/06/30
مژگان پارسا
منم ندارم و انروز موعدمه
0
1398/06/30
سوال کننده
آدمو روانی میکنه رسما
0
1398/06/30
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
عزیزم باه زنان روازکجاگرفتی
0
1398/06/30
سوال کننده
من از بابل خریدم یکی از شاگردای تبریزیان اینجا کار میکنه داروها رو هم میاره
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
کارش خوبه
0
1398/06/30
سوال کننده
آره ولی اخلاقش گنده
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
چون منم میخوام اما هرجاعطاری رفتم نداشت اصفهان شیراز جنوب
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
ارسال هم میکنن
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
😂😂
0
1398/06/30
سوال کننده
قم دارن ارسالم میکنن فک کنم این تا ویزیت نکنه نمی ده دارو
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
اگه ادرسی داری بهم بده لطفا من خیلی دنبالش بودم پیدانکردم
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
فقط میخوام کارش خب باشه
0
1398/06/30
سوال کننده
عکس میفرستم
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
من جات بودم بی بی میزدم چون سه روزهم گذشته به نظرمن بارداری
0
1398/06/30
سوال کننده

این قم ا
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
مرسی
0
1398/06/30
سوال کننده
این تلفنی ام ویزیت میکنه فکر کنم
0
1398/06/30
سوال کننده
هر لحظه حس می کنم دارم پریود میشم ولی خبری نیست بعد دردشم خودبخود خوب میشه
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
به شما فقط باه زنان داد
اخه من یه بارزنگ زدم گلستان یامازندران عطاری مسلمین ویزیت کردم ازهرداروی ۳تا کلی شد
بعدمن پشیمون شدم
اخه من یه بارزنگ زدم گلستان یامازندران عطاری مسلمین ویزیت کردم ازهرداروی ۳تا کلی شد
بعدمن پشیمون شدم
0
1398/06/30
آرزو جوووون🧿🧿🧿
منم باراول که بارداربودم مثل شما بودم چون ازوقت مری گذشته بودبی بی زدم مثبت بود
0
1398/06/30
fatemh i
منم برا بارداریم اینجوری بودم
0
1398/06/30
سوال کننده
قیمت داروها زیاد میشه به من برای معده مم کلی دارو داد زیاد شد
0
1398/06/30
ندا
باه زنان چی هس؟
0
1398/06/30
Shiva .
یه بی بی بزنید ان شالله که بارداری
0
1398/06/30
سوال کننده
داروی گیاهی برا رفع تنبلی تخمدان
0
1398/06/30
ندا
مرسی گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



447

