باسلام خدمت شما من 32سالمه و میخام اقدام به بارداری دوم کنم،دختر اولم ۵سالشه و دوست دارم بچم پسر بشه چه راهکارهایی رو پیشنهاد میکنید وآیا قرص فلوکو نازول در تعیین جنسیت نقش داره؟همسرم هم باید بخوره یا فقط خودم مصرف کنم.لطفا راهنمایی کنید.با تشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



602
1398/05/28








