سلام عزیزم منم مثل شما هستم میگرین دارم خیلی شدیده هروقت بیاد سراغم حتما باید برم درمانگاه و آمپول بزنم مدتیه که قرص آ ث آ رو میخورم خیلی خوبه من در حال اقدام برای بارداری هستم منم نمیدونم خوب یا بده
این هفته دوبار میگرین گرفتم
تاوقتی جواب بتات مثبت نشده نمیخاد استرس داروهایی ک مصرف میکنیو ب خودت بدی 😊
مسکن و اینا ک مشکلی ندارن
واقعا فقط با اکسار خوب میشم
فولیکولام کوچیکن این ماه لتروزول و کلومیفن خوردم
دوروز دیگه موعد پریودمه برام دعا کنید
سلام در بارداری این دارو از موارد احتیاط است و. بهتره جایگزین آن مصرف شود فعلا مشکی ندارد