Ooma
پرسش (1398/05/13):

نتیجه سونوگرافی nt سه ماهه اول

سلام .وقت بخیر .من در هفته ۱۲ سونوگرافی nt انجام دادم ونتیچه nt من ۰.۹۴ بود میخواستم بدونم با Crl: ۱۲ هفته و۶ روز نتیجه سونو من مشکلی داره ؟

Crlت عدد دیگه اسه عزیزم احتمالا اشتباه میکنی اما عد ان تی خوبه بدتیست. ۱۲ هفته و۶ روزم بودی رفتی.
چون crlیعنی طول سرتا نشیمنگاه که حدود بالای ۵۰ تواین سن بارداریتون.‌عدد ان‌تی هم نازک وخوبه
بله Crl حدود ۵۴میلیمتر بود دقیق یادم نیست عددش رو
چون تقریبا با این میزان crl نرمال nt میشه حدود ۱ من زیر یک عدد nt هست یکن نگران بودم
سلام عدد ان تی نرمال است نگران نباشید
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه