این آزمایش رو برج ۱۰ دادن ، مجدد تکرار کنن؟؟
عزیزم از نظر تعداد و تحرکو مورفولوژی که برای باروری موثرع مشکلی نداره یه کوچولو فک کنم عفونت داره و گرماش زیاده
گرما از چه نظر منطورتونه؟؟
پی اچش بالاس از نظر اسیدی وقلیایی بودن اسیدیه باید دارو بخوره فککنم.
همه چی این ارمایش خوبه یعنی حتی میتونم بگم عالیه ph هم یه کم قلیاییه که انقد زیاد نیست که مشکلی ایجاد کنه
سرعت حرکت پیش رونده و تعداد اسپرم انقد عالیه که من خودم حداقل تو اوما ندیدم همچین چیزی
ببین فقط تیپaیخورده کمه و تیپbدر عوض زیاده،با داروهای تقویتی مثل زینک و الکارنیتین تیپaبالا میره
نمیدونم چرا باردار نمیشم دیگه😢 خودمم آزمایش هورمونی دادمخوب بود سونو همدادم یکم خیلی کم ، کم کاری تخمدان دارم
ویتامین Eمیخوره ؛ یعنی دیگه زینک بخوره
هم ویتامین ای بده هم زینک هم طب سنتی استفاده کن عسل و چهار مغز ـ عسل وسیاهدونه ـ خرنوب
عزیزم منظورم اینه میگن وقتیphمقدارس بیشتره یعنی قلیایی شده و گرمتره احتمالا به خاطر عفونته که باعث شده اسپرمش قلیایی بشه اونم مقدارش خیلی کمه باید 8باشه 8.1
شوهرت آز اسپرم رویان مشتاق داد یاآزمایشگاه خصوصی؟
سلام عزیزم آزمایشگا خصوصی داد
سلام آزمایش آنالیز اسپرم مشکلی ندارد اما کمی عفونت دارد