منم یکی دو هفته اس حرکتش رو بیشتر و بهتر حس میکنم. فکر نمیکنم جای نگرانی باشه. خوب هرچی که سن بارداری بالاتر میره بیشتر حرکت میکنه و برای ما حرکتش بیشتر حس میشه دیگه. منم بعضی از تکون خوردناشو از روی شکم میبینم. انگار میخواد بزنه بیرون 😂
میگم نکنه جاش تنگه هی لگد میزنه ؟🤣
سلام عزیزم هفته چند هستید ؟
منم هفته بیست سوم هستم ولی هنوز لگد نزده فقط چرخشش رو متوجه میشم
نمیدونم والا من دیروز نشسته بودم رو مبل ییهویی انگار لگد زد شکمم اومد بالا
از اون موقع که لگد زد هر چیزی میخورم یا اهنگ گوش میدم لگد میزنه
باید تکون بخوره دیگه😊جاش تنگ نیست.خیلی هم خوبه حرکتاشو زیاد حس میکنی
من هفته ۱۶ به بعد احساس کردم توشکمم مث نبض میزنه ازهفته ۲۰به بعد قشنگ متوجه شدم داره تکون میخوره الان هفته ۲۸ ام هستم سکسکه هم میکنه ولگد میزنه
عزیزم تا هفته 28 تعداد حرکات مهم نیست بعد اون مهمه و توی 1 ساعت حداقل باید 10 تا تکون بخوره