Ooma
آیا سرم ویتامین سی ایرانی به اندازه سرم‌های خارجی خوب هستند؟

شناخت بهترین سرم ویتامین سی ایرانی، به افراد کمک می‌کند تا با استفاده از این محصول در بهترین برند، به سلامت پوست خود تا حد زیادی کمک کنند. توجه داشته باشید که سرم‌ ویتامین سی اگر از مواد اولیه باکیفیت تولید نشود؛ می‌تواند آثار مخربی روی پوست به‌جا بگذارد. 

با توجه به اینکه قیمت سرم‌ ویتامین سی در برندهای خارجی افزایش زیادی داشته؛ افراد می‌توانند از مارک‌های ایرانی استفاده کنند. اما در بین فراوانی این محصولات کدام‌یک بهتر از بقیه عمل می‌کند؟ 

سرم ویتامین سی تاثیر مثبت زیادی روی پوست دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم. همچنین به مقایسه این محصول در برندهای ایرانی می‌پردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

سرم ویتامین سی چیست؟ 

ویتامین سی می‌تواند تاثیرات بسیار خوبی روی پوست بگذارد. از خواص مهم آن می‌توان به روشن‌کنندگی، از بین‌بردن آثار پیری و سفت‌شدن پوست اشاره کرد.  به همین دلیل نیز استفاده از این ماده در لوازم آرایشی و بهداشتی محبوبیت زیادی دارد. 

بهترین نوع ویتامین سی که می‌تواند آثار خوبی روی پوست برجای بگذارد؛ درون سرم‌ها است. به همین دلیل نیز امروزه بسیاری از افراد در روتین پوستی خود استفاده از این محصول مایع یا ژلی را در اولویت قرار داده‌اند.

طرز استفاده از سرم ویتامین سی چگونه است؟ 

برای استفاده از سرم ویتامین سی باید در اولین گام به نوع پوست خود دقت کنید و محصولی مرتبط با آن بخرید. درصورتی‌که پوست چربی دارید اما از بهترین سرم ویتامین سی ایرانی مناسب پوست خشک استفاده کنید؛ نمی‌توانید از آثار خوب آن بهره‌مند شوید. 

هر برندی معمولا طرز استفاده صحیح از محصولات خود را روی جعبه درج می‌کند. اما می‌خواهیم یک روش اصولی را به شما معرفی کنیم. برای استفاده از سرم ویتامین سی ابتدا صورت خود را بشویید و پس از پاک‌سازی عمیق به‌وسیله تونر، بین 3 الی 5 قطره از محصول را با کمک قطره چکان روی دست خود ریخته، سپس آن را روی پوست صورت و گردن ماساژ دهید. 

بهتر است قطره‌چکان محصول با پوست صورت یا دست تماس مستقیم نداشته باشد. استفاده از سرم می‌تواند در صبح، شب یا یکی از این زمان‌ها انجام شود. درصورت مصرف سرم ویتامین سی، استفاده از ضدآفتاب را فراموش نکنید. 

 

بهترین مارک سرم ویتامین سی برای پوست

اینکه بررسی کنید بهترین سرم ویتامین سی ایرانی کدام است؛ نشان می‌دهد برای سلامت پوست خود ارزش زیادی قائل هستید. پس ما نیز به شما بهترین برندها را به‌همراه مزایا و معایب هر محصول معرفی می‌کنیم. این موارد به شرح زیر هستند: 

ویتالیر؛ بهترین سرم ویتامین سی ایرانی برای دور چشم 

استفاده از این سرم علاوه‌بر دور چشم برای اطراف لب‌ها نیز کاربردی است و از بروز چین‌وچروک در این نواحی جلوگیری می‌کند. همچنین با خواصی که دارد باعث رطوبت‌رسانی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست خواهد شد. 

مزایا: از مهم‌ترین فواید استفاده از این سرم می‌توان به حفظ رطوبت پوست، تولید کلاژن و ساخت پروتئین‌های الاستین و همچنین افزایش لطافت و نرمی پوست اشاره کرد. 

معایب: سرم ویتامین سی ویتالیر نسبت به نمونه‌های مشابه قیمت بالایی دارد و حجم آن کم است. همچنین کمی حس چسبندگی روی پوست به‌وجود می‌آورد.   

بایومارین؛ بهترین سرم ویتامین سی ایرانی

سرم بایومارین نیز با توجه به خواص و آثاری که دارد در بین مصرف‌کنندگان به محبوبیت زیادی دست یافته و یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایرانی به‌شمار می‌آید. از ترکیبات این سرم علاوه‌بر ویتامین سی می‌توان به هیالورونیک اسید هیدرولیزشده، خزه دریایی و عصاره ریشه لیکوریس اشاره کرد. 

اگر از محصولاتی با این ترکیب و ساختار استفاده کنید؛ در کنار افزایش خاصیت ارتجاعی و شفافیت پوست، باعث کندشدن روند پیری و حتی معکوس‌شدن این روند خواهید شد. 

مزایا: سرم بایومارین به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند، چین‌وچروک‌های سطحی را کاهش می‌دهد و با تقویت سد دفاعی به تجدید ساختار سلولی نیز کمک می‌کند. 

معایب: سرم‌های بایومارین در بسته‌بندی نامناسبی طراحی و عرضه می‌شوند. همچنین افراد دارای جوش فعال نمی‌توانند از آن استفاده کنند. 

آردن؛ بهترین سرم ویتامین سی ایرانی

شرکت آردن انواع مختلفی از ویتامین سی را تولید و به بازار عرضه کرده است. در بین آنها مدل ویتامین c50 با خواصی که دارد؛ توانسته رضایت بسیاری از مصرف‌کنندگان را به‌دست بیاورد و جزء بهترین سر‌م‌های ایرانی قرار گیرد. 

این سرم برای انواع پوست تولید شده و می‌تواند تاثیر مثبت زیادی روی کاهش لکه‌های سیاه بگذارد. شفافیت و از بین‌بردن کدری پوست از دیگر آثار مثبت این سرم محسوب می‌شوند. از ترکیبات مهم آن نیز می‌توان به اکسیر هیالورونیک اسید و عصاره بابونه اشاره کرد. 

مزایا: این سرم می‌تواند به شفافیف و روش‌شدن پوست کمک کند، لکه‌های تیره را از بین ببرد و باعث حفظ رطوبت در پوست شود. 

معایب: بعد از مصرف سرم، سنگینی و چربی زیادی روی پوست حس می‌شود. همچنین برای دیدن آثار مفید آن باید برای مدت طولانی از محصول استفاده شود. 

سرم ویتامین سی و ضدچروک ژیناژن 

سرم ویتامین‌سی ژیناژن برای پوست‌های خشک و نرمال می‌تواند بسیار موثر باشد. پس اگر پوست چربی دارید، می‌توانید از گزینه‌های دیگری که معرفی شدند خریداری کنید. همچنین این سرم با خواص ضدجوش و آکنه می‌تواند از بروز این 2 مشکل پوستی پیشگیری کند. 

مزایا: ژیناژن که در دسته بهترین سرم ویتامین سی ایرانی قرار دارد می‌تواند به روشن‌شدن پوست، پیشگیری از جوش، جلوگیری از آکنه و رفع لکه‌های تیره کمک کند. 

معایب: این سرم نسبت به قیمتی که دارد از حجم کمی برخوردار است. همچنین بعد از استفاده، حالت چسبناکی روی پوست ایجاد می‌کند که این 2 مورد را می‌توان از معایب آن دانست. 

سرم ویتامین سی ایلابرت 

سرم ویتامین سی ایلابرت نیز در کنار سایر محصولاتی که معرفی کردیم می‌تواند آثار مثبت زیادی روی پوست شما ایجاد کند. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ویتامین سی موجود در مواد غذایی نمی‌تواند به‌صورت مستقیم روی پوست اثر بگذارد. 

به همین دلیل نیز سرم‌هایی مانند ایلابرت تولید شده‌اند تا به شفافیت و درخشندگی پوست کمک کنند. این محصولات همچنین می‌توانند باعث از بین‌رفتن چین‌وچروک شوند. پس سرم ایلابرت می‌تواند جایگاه مهمی در روتین پوستی شما داشته باشد. 

مزایا: سرم ایلابرت می‌تواند به شفافیت و جوان‌سازی پوست کمک کند. از خواص آنتی‌اکسیدانی برخوردار است و باعث روشنی پوست نیز خواهد شد. 

معایب: این سرم نیز قیمت بالایی دارد اما حجم آن کم است. دیگر عیب سرم ایلابرت را می‌توان در مدت‌زمان طولانی استفاده از آن برای دیدن نتایج مثبت دانست. 

استفاده از بهترین سرم ویتامین سی ایرانی می‌تواند به شما در داشتن پوستی شفاف، روشن، بدون لکه و بدون چین‌وچروک سطحی کمک کند. البته برای دیدن این آثار باید به‌طور مرتب از محصول حاوی ویتامین سی استفاده شود. 

ویتامین سی موجود در مواد غذایی نمی‌تواند تاثیر زیادی روی پوست بگذارد به همین دلیل نیز متخصص پوست معمولا استفاده از سر‌م‌های حاوی این ویتامین را به افراد پیشنهاد می‌دهد. توجه داشته باشید که محصول بی‌کیفیت می‌تواند آثار مخربی در چهره شما ایجاد کند. 

از بهترین سرم‌های ایرانی که از مواد باکیفیت تولید شده‌اند و به شما در داشتن پوستی سالم و شفاف کمک می‌کنند می‌توان به بایومارین، ویتالیر، آردن، ژیناژن و ایلابرت اشاره کرد.

این مطلب به ویرایش و تأیید علمی رسیده است، ایشان جمعی از متخصصین در رشته های زنان و زایمان، مامایی، داروسازی، تغذیه و روانشناسی هستند که همراه اوما در ارائه مطالب علمی و مفید می باشند.

امتیاز مطلب: 100% 100