Ooma
روش بزرگ کردن سینه

روش های بزرگ کردن سینه در حال حاضر بسیار متفاوت بوده و توسط بانوان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که بسیاری از زنان مایل هستند که سینه‌ هایی بزرگ و خوش فرم داشته باشند و این امر به آنان حس زیبایی، زنانگی و اعتماد به نفس بیشتری را می دهد. در نتیجه متقاضیان این روش ها، اغلب اشخاصی هستند که از وضعیت اندام و فرم سینه های خود رضایت نداشته و تصمیم می‌ گیرند تا تغییراتی را در ظاهر آن ها ایجاد کنند. به صورت کلی روش های بزرگ کردن سینه به دو بخش روش های خانگی و پزشکی تقسیم می شوند. لازم است بانوان با توجه به شرایط جسمی، بودجه و همچنین نیاز خود، با مشورت پزشک یکی از این روش ها را جهت بزرگ نمودن سینه های خود انجام دهند.

برای بزرگ کردن سینه چه راه ‌هایی وجود دارد؟

امروزه روش های مختلفی برای بزرگ ‌کردن و حجم دهی به سینه ‌ها وجود دارند که فرآیند و اثرگذاری هر کدام با دیگری متفاوت است. لازم است افراد با در نظر داشتن شرایط و وضعیت جسمانی خود، یکی از این روش ها را انتخاب نمایند. از نمونه روش‌ های بزرگ کردن سینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف مکمل ‌ها
  • بزرگ كردن سينه با روش طب سوزنی
  • انواع راهکار بزرگ كردن سينه در خانه
  • بزرگ کردن سینه با انجام ورزش های خاص
  • بزرگ كردن و حجم دهی سينه با عمل جراحی

راهکارهای افزایش حجم سینه با جراحی

در این بخش به بررسی انواع روش های بزرگ کردن سینه از طریق جراحی می پردازیم:

پروتز سینه

پستان از بافت چربی و غددی که توسط پوست احاطه شده، تشکیل شده است. گاهی کمبود بافت سینه موجب کوچک شدن آن شده که در بسیاری از بانوان احساس ناخوشایندی را ایجاد می کند. در این موارد بانوان می توانند به وسیله افزایش سایز توسط پروتز سینه ، احساس اعتماد به نفس و رضایت بیشتری را در خود تجربه کنند. امروزه پروتزهای مورد استفاده در سینه، از جنس سیلیکون بوده و بنابر تشخیص پزشک، ممکن است بر روی عضله جدار قفسه سینه و یا زیر آن قرار گیرد. پزشک متخصص پیش از انجام جراحی درباره سایز و فرم پروتز دلخواه تان با شما صحبت کرده و در صورتی که به سونوگرافی یا ماموگرافی نیاز باشد، پزشک متخصص این اقدامات را توصیه می کند. این جراحی با بیهوشی عمومی انجام شده و اغلب فرد متقاضی یک شب را در بیمارستان بستری خواهد شد.

ماستوپکسی یا لیفت سینه

جراحی لیفت سینه که در اصطلاح پزشکی به آن ماستوپکسی می گویند، از دیگر روش های جراحی زیبایی سینه است. در این جراحی، پزشک با برداشتن پوست اضافی سینه ها، منجر به کشیده شدن آن ها به سمت بالا، جوانسازی و تغییر فرم سینه ها می شود. معمولا جراحی لیفت سینه ها همراه با پروتز سینه انجام می شود تا حجم سینه ها نیز افزایش یابد. جراحی ماستوپکسی یا لیفت، برای سینه های شل و آویزان بسیار مناسب بوده و به بالا بردن سینه ها و بازگرداندن ظاهر جوان آن ها کمک می کند.

تزریق ژل به سینه

از دیگر روش های بزرگ کردن سینه باید به تزریق ژل اشاره کرد. روش تزریق ژل به سینه با تزریق ژل به نواحی بدن تفاوت چندانی ندارد. 

 

تزریق چربی به سینه

از دیگر روش های بزرگ کردن سینه باید به تزریق چربی به سینه اشاره کرد. در اولین مرحله تزریق چربی، پزشک از نقطه ‌ای از بدن با روش لیپوساکشن بافت چربی را برداشته و برای تزریق در سینه استفاده می کند. البته در جلسات مشاوره، پزشک نقاطی از بدن را که از آنجا چربی برداشته می ‌شود، مشخص می‌ کند که معمولا این نقاط، باسن، بازو و ران هستند. برای برداشتن چربی، ناحیه مورد نظر بی ‌حس شده و برشی کوچک در آن ایجاد می شود. برش ایجاد شده برای برداشتن چربی بسیار ریز بوده و بعد از چند روز محور می گردد. چربی برداشته شده پس از حذف ناخالصی با کمک سانتریفیوژ، با استفاده از سرنگ مخصوص و یا کانولا به سینه افراد تزریق خواهد شد. 

مناسب ترین روش برای افزایش حجم سینه چیست؟

براساس تحقیقات گوناگون و تجربیات افراد مختلف، از میان تمام روش های بزرگ کردن سینه، عمل پروتز سینه بهترین گزینه است. چرا که پس از سال ها استفاده از این روش، نتایج موفقیت آمیز آن نشان می دهد که یک متد ماندگار خواهد بود. البته ماندگاری و طول عمر پروتز سینه به موارد مختلفی مانند برند این محصول بستگی دارد. اگر شما این عمل را توسط بهترین جراح پروتز سینه در تهران انجام دهید، طول عمر این پروتز دائمی و بین ۱۲ تا ۲۵ سال، یا حتی بیشتر خواهد بود. اگر مشکل و آسیب جدی برای این پروتز به وجود نیاید، ممکن است فرد به صورت مادام‌ العمر از آن بهره مند شود. 

هزینه روش های بزرگ کردن سینه چقدر است؟

در مورد هزینه روش های بزرگ کردن سینه نمی توان نرخ مشخصی را عنوان کرد. چرا که عوامل مختلفی در این هزینه تاثیرگذار بوده و قیمت نهایی به این موارد بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

روش بزرگ کردن سینه

تکنیک و روش های متفاوتی مانند لیفت، پروتز، تزریق و... برای بزرگ کردن سینه وجود دارد که هر یک از این روش ها، هزینه خاص خود را دارد.

نوع و برند محصولات مصرفی

از دیگر موارد موثر در این هزینه، نوع و برند محصولاتی است که در این جراحی استفاده می شود. به عنوان مثال شرکت های تولید کننده تجهیزات دارویی و پزشکی، انواع پروتز سینه را تولید می کنند که با توجه به برند، مواد، کیفیت و ویژگی های خاص خود، قیمت متفاوتی را دارد.

مکان جراحی

هزینه جراحی در انواع کلینیک های خصوصی و بیمارستان ‌های دولتی نیز متفاوت است. همچنین این هزینه‌ در شهرهای کوچک و بزرگ با هم فرق دارد. 

میزان تجربه و تخصص پزشک

میزان مهارت، سابقه و تجربه پزشک جراح زیبایی نیز می تواند در هزینه نهایی این عمل بسیار موثر باشد. هر اندازه تخصص پزشک و سابقه کاری او بالاتر باشد، شما باید هزینه بیشتری را برای این جراحی پرداخت نمایید.

 

نتیجه گیری

به طور معمول شکل سینه های بانوان، به مرور زمان ظاهر جوان و فرم زیبای خود را از دست می دهد. عواملی مانند افزایش یا کاهش وزن، بارداری، شیردهی و بالا رفتن سن، جاذبه زمین و … موجب افتادگی و تغییر فرم سینه ها می شوند. بانوانی که از کاهش حجم سینه های خود و نیز شل شدگی آن رضایت ندارند، می توانند از طریق انواع روش های بزرگ کردن سینه مانند لیفت، پروتز، تزریق ژل و چربی سینه ها، این مشکل خود را برطرف نموده و با افزایش حجم سینه ها و فرم دهی به آن ها، از ظاهر زیبای اندام خود لذت ببرند.

امتیاز مطلب: 100% 100