Ooma
جوانسازی و حفظ سلامت پوست با مصرف مکمل های پوست

چین و چروک ها و خطوطی که با گذر زمان بر چهره پدیدار می شوند، اگر چه برای برخی افراد به عنوان مرحله ای از گذر سن طبیعی و پذیرفتنی است، برای برخی دیگر ممکن است ناراحت کننده باشد. به هر حال، مراقبت از پوست و به تعویق انداختن روند پیری پوست، کار عاقلانه ای به نظر می رسد که بخشی از آن مستلزم مصرف مکمل های سلامت پوست است. این مکمل ها حاوی ترکیباتی هستند که مواد مغذی مورد نیاز پوست را تأمین می نمایند.

اگر شما هم به سلامت و جوانی پوست خود اهمیت می دهید، با ما همراه باشید تا چند مکمل سلامت پوست را که از برندهای معروف و معتبر موجود در بازار هستند، به شما معرفی نماییم.

مواد موجود در مولتی ویتامین ها برای پوست

با مصرف مولتی ویتامین هایی که برای پوست ساخته شده اند، این فرصت به پوست شما داده می شود که خود را بازسازی کند و فرایند پیری پوست را تعویق بیندازند. این ترکیبات نقش مهمی در کاهش چین و چروک ایفا می کنند. در ادامه موادی را به شما معرفی می کنیم که این مولتی ویتامین ها در خود جای داده اند.

زینک پلاس

زینک پلاس در مولتی ویتامین ها یافت می شود و در آن ها زینک با مولتی ویتامین های سری ب ترکیب می شود. این ترکیب شادابی پوست را به همراه دارد و علاوه بر پوست، خواص زیادی هم برای مو دارد.

کلاژن

کلاژن نقش بسیار مهمی در استحکام پوست و زیبایی و جوانی آن ایفا می کند. با افزایش سن، ضخامت پوست کاهش پیدا می کند و چین و چروک ها پدیدار می شوند. دلیل آن کاهش سطح کلاژن است که با افزایش سن اتفاق میفتد.

روغن های امگا

ماده دیگری که در مولتی ویتامین های مخصوص پوست وجود دارد، روغن ها امگا هستند. این روغن ها پوست را مرطوب می کنند. خواص دیگر آن ها محافظت از مفاصل، چشم ها و مغز است.

کوآنزیم کیوتن

این ماده وظیفه جوانسازی و تولید انرژی سلولی را در بدن انجام می دهد. با افزایش سن، این ماده در بدن کاهش پیدا می کند که برای جبران، باید از طریق مواد خارجی آن را وارد بدن کنید.

بهترین مکمل های پوست را بشناسید

مکمل‌ هایی که در ادامه معرفی خواهیم نمود، بهترین مکمل های موجود در بازار برای سلامت پوست به شمار می آیند.

کپسول رجوا درمکس

کپسول رجوا به شکل به خصوص با هدف ارتقا سلامت پوست، مو و ناخن ساخته و روانه بازار شده است. در ساخت این مکمل، از ترکیب مواد طبیعی استفاده شده که شامل کلاژن دریایی، بیوتین، سیستین، ویتامین‌های  A،E  و C، مس، منگنز ومی‌ شوند. خواص این مکمل عبارتند از:

  • جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست
  • کاهش علائم پیری پوست
  • حفظ رطوبت سلول های پوست
  • کمک به تقویت و رشد موها
  • کاهش علائم پیری روی پوست

 

کپسول درموبلا گلدن لایف

کپسول درموبلا نیز از مکمل های سلامت پوست است که به ارتقا زیبایی پوست، مو و ناخن شما با تولید مواد مغذی برای بدن کمک می کند. این مکمل با انواع ویتامین ها و مواد معدنی ساخته شده است که در نهایت منجر به حفظ سلامت ناخن و مو و پوست می شوند. ویتامین سی موجود در آن به تولید کلاژن کمک می کند.

بیوتین و سیلیکای به کار رفته در آن ضخامت مو را افزایش داده و شکنندگی مو را کاهش می دهند و بازسازی سلول های پوستی توسط زینک اتفاق میفتد. دیگر خواص این مکمل عبارتند از:

  • جلوگیری از پیرشدن پوست
  • تسریع بهبود زخم ها و سوختگی ها
  • جلوگیری از ریزش موها
  • کنترل آکنه و کمک به درمان اگزما
  • جلوگیری از پیرشدن پوست

 

قرص پرفکتیل پلاتینیوم ویتابیوتیکس

قرص پرفکتیل پلاتینیوم نیز هدفی مشابه قرص های بالا را دنبال می کند. فرمولاسیون آن به گونه ای است که بیشترین تاثیر را روی سلامت پوست خواهد گذاشت. ترکیبات این مکمل شامل کلاژن بیومارین، روغن دانه انگور سیاه فرنگی، کوآنزیم، ویتامین های گروه بی،  Q10عصاره چای سبز، آلفا لیپوئیک اسید، لیکوپن، ویتامین سی و ویتامین E می شوند. خواص این مکمل عبارتند از:

  • افزایش استحکام پوست
  • تغذیه سلول های پوستی
  • ایجاد شادابی و درخشندگی پوست
  • جلوگیری از پیری پوست
  • محافظت از ساختار ناخن ها با کمک سلنیوم و زینک

 

شما می توانید مکمل های نامبرده را از داروخانه آنلاین داروهوم به آدرس https://daroohome.com به صورت اینترنتی تهیه نموده و درب منزل تحویل بگیرید. مشاوره رایگان قبل از خرید را فراموش نکنید.

بهترین قرص های ضد چروک صورت کدام هستند؟

گروه دیگری از قرص ها هستند که از آن ها به شکل به خصوص برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک های پوست استفاده می شود. این گروه از قرص ها به عنوان بهترین مکمل ها برای سلامت پوست به شمار می آیند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

قرص روغن ماهی

قرص روغن ماهی حاوی مقدار زیادی اسید چرب امگا ۳ است. این ماده نقش بسیار اساسی در تولید کلاژن در بدن دارد. خود این ماده به تنهایی می تواند رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم کند. بنابراین مصرف این قرص می تواند تا حدی به پوست شما برای حفظ جوانی کمک کند.

فرن اکسترکت

این قرص ماده ای به نام پلی ‌پودیوم را در خود جای داده است. این ماده می تواند از بدن شما در مقابل اشعه خورشید محافظت کند. نور آفتاب یکی از مهم ترین عوامل تخریب پوست به شمار می آید.

روغن گلا GLA

این قرص ها غنی از اسید چرب امگا ۶ هستند که مانند امگا یکی از تاثیرگذارترین مواد برای سلامت پوست به شمار می آیند. این نوع اسید چرب توسط بدن تولید نمی شود و باید از طریق مواد خارجی به صورت خوراکی تامین شود.

زینک و کلسیم

قرص های زینک و کلسیم به وفور در داروخانه ها با قیمت مناسب پیدا می شوند. هر دو مواد معدنی مورد نیاز برای بدن هستند. مصرف هر دو به صورت روزانه منجر به حفظ استحکام پوست و جوانسازی پوست می شوند.

کیوتن

کیوتن نوعی آنزیم است که در واقع نوعی آنتی اکسیدان با قدرت بالا به شمار می آید و قادر است از شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند و همینطور می تواند در بدن شما تولید کلاژن را افزایش دهد. در نتیجه در حضور این ماده پوست شروع به بازسازی خود می کند.

خرید اینترنتی مکمل سلامت پوست با بهترین کیفیت از داروخانه آنلاین داروهوم

شما می توانید انواع مکمل سلامت پوست را از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است به آدرس https://daroohome.com مراجعه نمایید.

امتیاز مطلب: 100% 100