Ooma
سوالات مربوط به تگ هفته-چهارم در تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...

بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.

727 پاسخ 1,676 بازدید


اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر

بی زحمت لایک کنید

380 پاسخ 1,001 بازدید


سلام خوبین دوستان 💖

بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون

305 پاسخ 645 بازدید


اخرین راهم رفتن پیش دعانویس

سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟

249 پاسخ 851 بازدید


بلد نیستم لباسام رو با هم ست کنم کمک

خانوما من پول خوب میدم برای خرید لباس و کفش و..
اما هیچوقت بلد نیستم چیزی رو با همدیگه ست کنم
مثلا میرم یه شلوار گرون میخرم
اما بعد یه شومیزی روش میپوشم که بهش نمیاد
در صورتیکه خیلیا رو میشناسم خیلی قشنگ لباس میپوشن پول زیادی هم خرج نمیکنن
من چکار کنم چطوری یاد بگیرم
واقعا عذاب وجدان میگیرم فقط پول الکی هدر میدم بعد لباسام به هم نمیاد
شنبه یکشنبه میپوشم
چطوری یاد بگیرم

240 پاسخ 1,390 بازدید


تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔

دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️

233 پاسخ 770 بازدید


می خوام طلاق بگیرم

خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها

219 پاسخ 1,743 بازدید


سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست

من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم

193 پاسخ 653 بازدید


کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر

سلام خانم گلما


الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل


یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله


درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس

188 پاسخ 640 بازدید


نظرسنجی درمورد خرید خانه😘😘💝💝

سلام دوستای گلم ان شاالله حال دلتون خوب باشه😍😍
به نظرشما ازبین این دوتا خونه کدوم بهتره مورد اول :۱۳۰متری درب به حیاط بازسازی نمیخواد وقابل سکونته اما برای اینکه به سلیقم نزدیک بشه احتیاج به یه سری تغییرات وبازسازی داره حالا مورد دوم درب ازساختمان هست ۲۰۰متری بازسازی کامل احتیاج داره وتغییرات هردو یک محله وتفاوت قیمت چندانی نداره اینم بگم برای هردومورد باید خودمون بتکونیم حساابی بعدازیکسال بتونیم بازسازی کنیم🥲🥲

175 پاسخ 785 بازدید


دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا

خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمی‌ذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره

175 پاسخ 780 بازدید


خانما میشه برا مامانم دعا کنید

سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚

160 پاسخ 484 بازدید


خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین

سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا می‌خوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟

151 پاسخ 807 بازدید


بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه

عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.

141 پاسخ 557 بازدید


خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم

شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا

120 پاسخ 1,191 بازدید


سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم

دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمی‌دونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد می‌کنه

116 پاسخ 396 بازدید


درد ودل دارم باهاتون

خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک‌ نکنم

115 پاسخ 820 بازدید


ایمپلنت دندان و مراحل آن

خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢

114 پاسخ 331 بازدید


عمل صافی کف پا و مچ بچه ..لطفا کمک کنید

سلام عزیزان
من عضو تازه وارد هستم
ازتون راهنمایی می خواستم ، کسی در اینجا هست که صافی و مچ پای فرزندش رو عمل کرده باشه؟ چند سال گذشته از جراحیش؟راضی بودین از عمل؟ اگر ساکن تهران هستین لطفا اسم پزشک جراح رو هم بفرمایید

112 پاسخ 481 بازدید


کسایی ک زایمان طبیعی داشتن بیان

سلام خانوما میخاستم ازتون بپرسم کیازایمان طبیعی راحتی داشتن یا بدون برش بوده وچیکارکردین ک راحت شد مخصوصاهفته های اخر لطفا نیاید از بدی هاش وزایمانای سخت بگید فقط کسایی ک زایمان راحتی داشتن بیان
چون بلخره هرزایمانی عوارض خودشوداره من چون اولی طبیعی بوده این هم باید طبیعی باشه ونمیخام دیگ هردومدل رو روی بدنم داشته باشم
ممنون از وقتی ک میزارید ❤️

109 پاسخ 574 بازدید