- میخوام عکس رنگی از رحم بگیرم میخواستم بدونم چند موعدم باشه و اینکه چند وقت بعدش536 بازدید33 پاسخ
- دکتر برام عکس رنگی نوشته ،می خواستم بدونم عوارض چیه ؟ دلهره دارم ،چرا باید رضایتنامه پر بشه ؟ >عوارض عکس رنگی686 بازدید9 پاسخ
- ببخشید جواب عکس رنگی از رحم میشه بگین>جواب عکس رنگی از رحم1,441 بازدید158 پاسخ
- کسایی که عکس رنگی از رحم گرفتند یه لحظه بیاید لطفا1,025 بازدید27 پاسخ
- آیا عکس رنگی از رحم صدا دارد؟ یا صدا تولید میشود از دستگاه؟1,529 بازدید36 پاسخ
- عکس رنگی رحم همراه با خونریزی شدید1,155 بازدید42 پاسخ
- دکترم گفت ممکنه بعداز سقط لوله ها گرفتگی یا چسبندگی داشته باشه.
دارویی بهم نداد.سوالم اینه بهتره چند روز بعداز پریودم برم و برای جلوگیری از عفونت چه قرصی مصرف کنم؟ در کل قبل از عکس رنگی چه اقداماتی لازمه؟
شیراز کدوم بیمارستان بهتره که بتونم با بی هوشی انجام بدم.>🌿عکس رنگی وشرایط آن لطفا دوستان شیراز هم پاسخ بدن🌿628 بازدید15 پاسخ - عکس رنگی از رحم1,039 بازدید15 پاسخ
- سونوی رنگی از رحم3,472 بازدید104 پاسخ
- امروز عکس رنگی گرفتم آیا مشکلی وجود داره؟>عکس رنگی از رحم1,118 بازدید26 پاسخ
- وقتتون بخیر
کسی تو تهران مرکز معتبر میشناسه برای عکس رنگی رحم؟
من ۷ ماه اقدام کردم و آزمایش و سونو خودم و همسرم مشکلی نداره.
میخوام عکس رنگی از رحم بندازم.>عکس رنگی از رحم683 بازدید4 پاسخ - عکس رنگی از رحم769 بازدید6 پاسخ
- عکس رنگی از رحم میخوام بگیرم ولی نزدیکی داشتم میگن نرو923 بازدید10 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه
سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
سلام خانمااا روز8انتقال جنینمه توروخدا بیاید بی بی چک مو ببینید
سلام خوبید خانما روز8انتقال جنینمه
بی بی چک زدم هاله انداخته مثبته به نظرتون؟!
قربون امام حسین و حضرت ابوالفضل وائمه بشم من
ممکنه خطا باشه
همون لحظه ک زدم هاله زد
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
سلام خانوما ...تو اینستا دیدم خوشم اومد ازش..حوصلم سر میره دوست دارم یکی برای خودم درست کنم..سخت نیس ؟
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢
خانمای گل لطفاا برای دوستمون سلمااا دعاکنید
سلام عزیزای دلم سلما جان سه شنبه انتقال دارن انتقال ۷م هست خیلی محتاج ب دعا هست خواهشا براش کوتاهی نکنید و در حقش ی آیه الکرسی بخونید ک انشاالله ب زودی زود مادر بشه و دلش شاد بشه تو این راه خیلی خیلی اذیت شد😭😭😭
بی بی چک روز ۱۲ انتقال
لطفا یه نگاهی بندازین
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام دوستان تو این شبای عزیزم بیایید برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم
سلام دوستان هرکسی دلش خواست شرکت کنه برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم که دامنشون بحق امام حسین سبز بشه اسامی کسایی که چشم انتظارا رومینویسم اگه کمو زیاد کسی رو یادم رفت ببخشید بیاد خودش اسمشوبگه
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه




