- ترشح سبز رنگ بارداری195 بازدید8 پاسخ
- من ۲۴ هفته و ۴ روزم و سرکلاژ هستم از ۱۷ هفته
از اول بارداری ترشح سبز دارم
بعضی روزا زیاد بعضی روزا کمتر یا غلیظتر و پررنگتر یا ابکی سبز روشن
سه دوره هر دوره ۷ روز
از ۸ هفته پماد واژینال کلروتریمازول ۱ درصد
هفته ۱۲ باز پماد کلروتریمازول ۱ درصد
و هفته ۱۵ پماد کلیندامایسین و قرص آزیترمایسین ۵۰۰ سه روز
و هفته ۲۱ هم باز کلروتریمازول ۲ درصد و دو ورق مترونیدازول ۲۵۰ هر ۱۲ ساعت مصرف کردم
ولی هنوز خوب نشدم ترشح آبکی سبز روشن و ترشح خمیری سبز پررنگ دو سه بار در روز دارم جدیدا خارش کم داره
لباس ازاد میپوشم و با دسمال حتما خودمو خشک میکنم و روزی یک بار با شامپو بدن بچه فیروز خودمو میشورم
بنظرتون چه دارویی مصرف کنم
>ترشح سبز غلیظ پررنگ و ترشح ابکی سبز روشن362 بازدید16 پاسخ - میگم من دوشب پیش ترشح داشتم گفتم ببینم یکم خشک کنم ترشح سفید بدون بو که دکتر گفتن مشکلی نیست
تا پریشب یه رگه سبز رنگ خیلی کوچیک و به باریکی نخ اومد دیگه نیومد
امشب باز اومدم دستمال کشیدم باز یه رگه سبز اومد
ولی بو نداره
کمرم درده سوزش ندارم ولی چند ساعت بیرون بودم اب نخوردم دستشویی نرفتم اومدم خونه دستشویی رفتم ادرارم تیره تیره شده بود ولی بعد اب خوردم چندبار رفتم دستشویی ادرارم سفید شده بود یعنی این عفونته
مشکلی برا بچم پیش نمیاد عکسش میزارم
شکمم هر دقیقه یجا نبض داره یا اینکه حس میکنم یه چیز تو شکمم خالی میشه تکون میخوره چند روز دیگه میرم ۶ ماه این نبضا هر دقیقه یه جایی شکمم بچس یا نبض خود شکممه>ترشح سبز رنگ بارداری613 بازدید14 پاسخ - من همیشه ترشحات عادی دارم ، ولی دیروز فقط یک بار ترشح سبز رنگ روی دستمال دیدم و بعد اون دوباره همون حالت سفید و عادی ، سوزش و خارش هم ندارم ولی امشب هم جسارتا هنگام رابطه درد شدیدی داشتم ، آیا این ها نشانه عفونت هست ؟ و باید چه دارویی استفاده بکنم ؟
پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون🌷🌷>ترشح سبز رنگ در بارداری7,136 بازدید44 پاسخ - هفته ۳۷ ترشح سبز رنگ دارم776 بازدید16 پاسخ
- و اینکه امروز تقریبااا حجم نسبتا زیادی ترشح سبز رنگی ک حالت پنیرکی داشت و کمی هم بو میداد ازم خارج شد
و اینکه من خارش هم دارم
پماد کلوتریمازول 1/5درصد میتونم استفاده کنم؟، اگر بله، لطفا بهم بگین چقدر استفادع کنم و تا چند روز ممنونم ازتون>داشتن ترشح سبز رنگ13,424 بازدید8 پاسخ - من هفته 12 بارداری هستم و ترشح هام سبز هست، البته بو ندارن، و دردی هم ندارم، سابقه زخم دهانه رحم دارم ولی الان نمیدونم در چه وضعیتی هستم، عفونت اداراری هم ندارم، فقط ترشح سبز که گاهی پررنگ میشه و گاهی زرد میشه دارم در هفته 7 اموکسی سیلین مصرف کردم که در زمان مصرف ترشحاتم بیرنگ شد ولی بعد 10 روز باز ترشحاتم برگشت، دکتر دیگه بهم قرص نداد گفتن حساس نباش و خطر خوردن قرص در سه ماهه اول بیشتر هست برای جنین تا عفونت! قبل حاملگی پاپ اسمیر داده بودم و عفونتم قارچی یا عفونت های تریکلاموس و ویروسی نبود. و گفتن احتمالا باکتریایی هست.
با این شرایط باید چیکار کنم؟ دکترم خیلی جدی نگرفتن عفونتم رو، و معاینه هم نمیکنن، من خودم رو با جوش شیرین میشورم، و همیشه خشک میکنم بهداشت رو بشدت رعایت میکنم. ولی باز ترشحاتم سبز هست برای جنین خطر داره؟ از نظر زایمان زودرس چطور؟
ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر>ترشح سبز رنگ در بارداری1,448 بازدید18 پاسخ - بنظرتون رفتم دکتر بگم ی سونو بنویسه اخه اصلا بچه رو تو شکمم حس نمیکنم فقط از دیروز کمی کمردرد دارم
باردار هفده هفته و سه روزم>ترشح پنیری حالت، سبز کمرنگ مایل ب سفید830 بازدید6 پاسخ - ترشحات سبز رنگ در بارداری و استفاده از آب و سرکه719 بازدید4 پاسخ
- ترشح سبز رنگ درهفته ۱۵ بارداری نشانه چیست ؟768 بازدید36 پاسخ
- ترشح سبز رنگ غلیظ4,317 بازدید25 پاسخ
- هفته ۹بارداری ترشح سبز رنگ1,076 بازدید9 پاسخ
- من الان ترشح سبز رنگ داشتم البته بدون بو و خارش
دو روزه دارم آزیتروماسین ۵۰۰مصرف میکنم
ممکنه بخاطر همین باشه یا علت دیگه ای داره؟>ترشح سبز رنگ واژن877 بازدید26 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه
سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
سلام خانمااا روز8انتقال جنینمه توروخدا بیاید بی بی چک مو ببینید
سلام خوبید خانما روز8انتقال جنینمه
بی بی چک زدم هاله انداخته مثبته به نظرتون؟!
قربون امام حسین و حضرت ابوالفضل وائمه بشم من
ممکنه خطا باشه
همون لحظه ک زدم هاله زد
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡
کسی از این گلا که با روبان درست میشه درست کرده ؟
سلام خانوما ...تو اینستا دیدم خوشم اومد ازش..حوصلم سر میره دوست دارم یکی برای خودم درست کنم..سخت نیس ؟
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
خانمای گل لطفاا برای دوستمون سلمااا دعاکنید
سلام عزیزای دلم سلما جان سه شنبه انتقال دارن انتقال ۷م هست خیلی محتاج ب دعا هست خواهشا براش کوتاهی نکنید و در حقش ی آیه الکرسی بخونید ک انشاالله ب زودی زود مادر بشه و دلش شاد بشه تو این راه خیلی خیلی اذیت شد😭😭😭
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢
بی بی چک روز ۱۲ انتقال
لطفا یه نگاهی بندازین
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام دوستان تو این شبای عزیزم بیایید برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم
سلام دوستان هرکسی دلش خواست شرکت کنه برای چشم انتظارا زیارت عاشورا بخونیم که دامنشون بحق امام حسین سبز بشه اسامی کسایی که چشم انتظارا رومینویسم اگه کمو زیاد کسی رو یادم رفت ببخشید بیاد خودش اسمشوبگه
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه




