سلام من لترزول خوردم پنج شب و روز یازدهم دوره رفتم دکتر گفت سه تا فولیکول داری ۲۴ ۲۳ سمت راست ۱۸ سمت چپ فردا آمپول بزن شب اقدام کن به نظر شما من امروز آمپول نزنم چون فولیکولم بزرگه خیلی ناراحتم نکنه کیست بشن؟
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
شبی چندتا خوردی؟
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
بنظر منم امروز بزن ک خدای نکرده کیست نشه
0
1397/08/19
سوال کننده
آره خودمم میگم امروز بزنم بهتره
0
1397/08/19
سوال کننده
شبی یکی
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
قبل قرص فولیکولت چند بود؟
0
1397/08/19
سوال کننده
من تخمدانام فعالن برای پسر اقدام میکنم
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
منم لتروزول خوردم شبی یکی
0
1397/08/19
سوال کننده
۱۸
0
1397/08/19
سوال کننده
اندازه۱۸ قبل از قرص
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
دورت چند روزس؟چون ۱۱هم فولیکولت خوب بوده
0
1397/08/19
سوال کننده
۲۸
0
1397/08/19
سوال کننده
میگم الان برم بزنم به نظرت اخه ۲۴ خیلی بزرگه
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
اره باز شاید تا فردا بشه ۲۶
0
1397/08/19
سوال کننده
دلم میخوا دوقلو بشه سمت راستیام بزرگن
0
1397/08/19
سوال کننده
آره بزرگ میشن
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
سه تافولیکول عالی داری بنظرم امروز بزن
0
1397/08/19
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
ایشاا دوقلو باردار بشی😚😚
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
میشه بپرسم سیکلت چند روزه اس؟؟
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
روز یازدهم فولی به این بزرگی حتما دوره هات کوتاهه نه؟
0
1397/08/19
سوال کننده
۲۸
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
وااا پس خیلی بزرگ بوده چنتا لتروزول خوردی؟طبیعتا تو دوره های ۲۸ روزه باید فولی روز ۱۴ سایزش از ۱۸ تا ۲۲ باشه و آزاد بشه
0
1397/08/19
سوال کننده
نه اصلا کوتاه نیست دکتر گفت عالیه الان زنگ زدم مطب گفت فردا بزن آمپولت رو منم فردا میزنم انشالله بگیره
0
1397/08/19
سوال کننده
شبی یکدونه به نظرت الان چکار کنم خوبه یا بد اون ماه بدون قرص ۱۸ بودم
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
ان شالله منم این ماه لتروزول خوردم با توجه به سیکلم که ۳۲ روزه گفته روز ۱۴ برم سونو
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
تو که بدون قرص ۱۸ بودی خب چرا خوردی نیازی نداشتی.من بدون دارو فولی هام بیشتر از ۱۰ نمیشن تو چرا خوردی؟۱۸ برای فولی عالیه بهترین سایز فولی ۱۸ هست تا ۲۲
0
1397/08/19
سوال کننده
چون ماه اول قرصم بود طبق دستور پزشک فردا آمپولمو میزنم اگر نگرفت ماه دیگه زودتر میزنم
0
1397/08/19
سوال کننده
نمیدونم چرا اون ماه اصلا فولیکولم آزاد نشد به دکتر که گفتم گفت آره باید برات آمپول مینوشتم
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
عزیزم تو لتروزول نیاز نداشتی اگه دکترت برات نوشته خیلی بیسواده عوضش کن کسی که بدون دارو فولی ۱۸ داره لتروزول بخوره خب معلومه اینجوری میشه فولی بالای ۲۶ هم تبدیل به کیست میشه تو فقط آمپول آزادسازی نیاز داشتی نه لتروزول
0
1397/08/19
سوال کننده
حالا چکار کنم اخه گفت فردا امپول بزن الان زوده من پرسیدم از دکتر اوما جواب نداد یه خانمی گفت امروز بزن خیفه خودمم گیج شدم
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
تروخدا پیش هرکی میری دیگه نرو این که دکتر نیس
یولی روزی تقریبا یک و نیم تا دو میلی بزرگ میشه شما که لتروزول خوردی دیگه معلوم نیس چقد بشه اگه همین امروزم بزنی فردا آزاد میشه یعنی سایزشون دو میلی بالا میره بعد آزاد میشه اگه فردا بزنی که دیگه افتضاحه سایزشون بالای ۲۶ میره
یولی روزی تقریبا یک و نیم تا دو میلی بزرگ میشه شما که لتروزول خوردی دیگه معلوم نیس چقد بشه اگه همین امروزم بزنی فردا آزاد میشه یعنی سایزشون دو میلی بالا میره بعد آزاد میشه اگه فردا بزنی که دیگه افتضاحه سایزشون بالای ۲۶ میره
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
بنظر من حتما حتما دکترت رو عوض کن
1
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
عزیزم من بودم امروز میزدم همین الان
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
همین الانم دیر شده کاش دیروز میزد امروز آزاد میشد
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
نه ایشاا ک کیست نمیشه بزن امروز محض احتیاط برو پسفردا سونو ببین ارادشده یانه
0
1397/08/19
سوال کننده
باشه مرسی
0
1397/08/19
fateme 💖
هر کی لتروزل مصرف میکنه باید امپول بزنه😱😨
0
1397/08/19
fateme 💖
چرا دکتر ب من نگف😩😭😭😭😭😭
0
1397/08/19
fateme 💖
😩من دو ماهه میخورم
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
نه اگه فولیش آزاد نشه باید بزنه
0
1397/08/19
سوال کننده
چون حتماً فولیکول بالغ نداری که آزادش کنه
0
1397/08/19
fateme 💖
😟من اصن سونو ندادم
0
1397/08/19
سوال کننده
بعضیا اصلا فولیکول ندارن یا خیلی کوچولوه
0
1397/08/19
❤️ ریحانه هستم❤️
شما باید میرفنی سونو چک بشی ببینی آزاد شده با نه اگه خودبخودی نمیشه باید بزنی
0
1397/08/19
fateme 💖
😞ای خداااا
0
1397/08/19
سوال کننده
بچه ها من الان کیت تخمک گذاری زدم یک خط فقط نشون داد بهم
0
1397/08/19
negin mdz
خانوم غزل عزیز سونو فولیکول واژینال بود یا شکمی؟
1
1397/08/19
سوال کننده
واژینال
0
1397/08/19
negin mdz
یعنی شکمی امکان نداره؟
خودتون انتخاب کردید واژینال؟
درد نداشت؟
خودتون انتخاب کردید واژینال؟
درد نداشت؟
0
1397/08/19
سوال کننده
چی امکان نداره؟
0
1397/08/19
negin mdz
سونوگرافی شکمی منظورمه ... یعنی برای سونوگرافی فولیکول حتما باید واژینال باشه؟:
0
1397/08/19
سوال کننده
بله عزیزم
1
1397/08/19
سوال کننده
واژینال یک دستگاه میزنن یکی دوثانیه تو رحمتو میبینه اصلا هم درد نداره
0
1397/08/19
❤️سلین❤️ .
غزل جان شاید کی رفتی سونو؟امروز رفتی؟اگه یک خط نشون داده یعنی ازادشده
0
1397/08/19
سوال کننده
بله امروز رفتم اگر آزاد میشد که دکتر میگفت آخه سونو دقیقتر از کیته من میخوام ببینم فردا که آمپول میزنمم کیت یک خطه
0
1397/08/19
negin mdz
مرسی از راهنماییتون لطف کردی خانوم⚘⚘
0
1397/08/20
پزشک اوما
سلام بهتره برای آزاد شدن تخمک آمپول اچ سی جی تزریق شود و بعد اقدام داشته باشید
0
1397/08/24
سوال کننده
سلام دکتر
پزشکم گفتن از روز پانزدهم تا ده شب روزی دوتا مدروکسی پروژسترون بخورم
الان همه میگن این قرص یرای تنظیم قاعدگیه اما من منظمن قاعدگیام
نکنه با داشتن اینهمه فولیکول و تزریق آمپول اج سی جی
این قرصای مدرکسی باعث بشن پریود بشم خیلی استرس دارم چرا دکتر واسم اینو نوشته؟
پزشکم گفتن از روز پانزدهم تا ده شب روزی دوتا مدروکسی پروژسترون بخورم
الان همه میگن این قرص یرای تنظیم قاعدگیه اما من منظمن قاعدگیام
نکنه با داشتن اینهمه فولیکول و تزریق آمپول اج سی جی
این قرصای مدرکسی باعث بشن پریود بشم خیلی استرس دارم چرا دکتر واسم اینو نوشته؟
0
1397/08/24
پزشک اوما
سلام نگران نباشید قرص مدروکسی پروژسترون است و به بارداری کمک میکنه
0
1397/08/24
سوال کننده
ممنونم دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



4473

