سلام خانم دکتر من ۶ ماه در حال اقدام هستم ولی باردار نشدم دو ماه قرص جلوگیری و متفورمین خوردم بعد دوباره اقدام کردم ولی دیگه متفورمین رو ادامه ندادم اگر این ماه باردار بشم مشکلی پیش نمیاد؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



639
1397/07/21

