سلام اوما عزیز یه سوال دارم که خیلی نگرانم کرده من هفته نهم بارداریمه ...یه دو سه روز حالت تهوع وخستگی روزای اول ندارم نگرانم که خدا نکرده برای جنین مشکل پیش اومده باشه ...آخه اصولا از هفته نهم میگن ویارا بیشتر میشه..خواهش میکنم راهنمایم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



607
1397/06/29




