سلام. وقتتون بخیر.
در سونوگرافی که امروز انجام دادم یک کیست در تخمدان راست دیده شده که گفتن یا اندومتریوماست یا هموراژیک.
آیا کیست اندومتریوما مشکلی برای بارداری ایجاد میکنه؟
خیلی ازاین بابت نگرانم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون
پرسش (1397/06/06):
کیست اندومتریوما چه خطری دارد؟
695
34
1397/06/06
سوال کننده
0
1397/06/07
پزشک اوما
سلام عزیزم نگران نباش، اغلب پزشکان دو پیشنهاد برای کیست آندومتریوما یا کیست شکلاتی دارند، یا با لاپاراسکوپی کیست را برمیدارند، یا باردار شدن را پیشنهاد می کنند که ممکنه کیست در دوران بارداری از بین بره و کوچک بشه، با پزشک معالج مشورت کنید و تصمیم بگیرید
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
سلام مائده جان شما با کیست چیکار کردین؟
0
1397/09/27
سوال کننده
سلام عزیزم.کسیتم اولین بار که سونو دادم ۳۲ میلی متر بود .یعنی تیر ماه .
الان ۲۷ میلی متره.
دکتر گفته برا بارداری اقدام کن. این ماه اقدام کردم . ولی دوروزه پریود شدم😭
الان ۲۷ میلی متره.
دکتر گفته برا بارداری اقدام کن. این ماه اقدام کردم . ولی دوروزه پریود شدم😭
0
1397/09/27
سوال کننده
نگرانم که بازم اقدام کنم و این کیست نذاره🙁
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
سلام عزیزم خوبی؟ منم کیست 3سانت
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
یعنی کوچیکتر شده؟ دارو مصرف کردی؟
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
منم باردار نمیشم 😔
0
1397/09/27
سوال کننده
یکماه قرص دروسبلا مصرف کردم.شد ۳۲..ببخشبد اولی ۳۴ میلی متر بود .که بعد از مصرف قرص شد ۳۲.
بعدش رفتم سراغ داروی گیاهی .تا ماه قبل که شد ۲۷ .
بعدش رفتم سراغ داروی گیاهی .تا ماه قبل که شد ۲۷ .
0
1397/09/27
سوال کننده
چنده ماهه اقدام کردی عزیزم؟
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
شما نفهمیدی علت به وجود اومدن این کیست چیه؟
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
میشه لطف کنی بگی چه داروی گیاهی؟
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
من 10 ماه
0
1397/09/27
سوال کننده
نه منم خیلی سرچکردم تو اینترنت..جایی خوندم بیشتر به خاطر حمام کردن تو روزهای اول پریودیه
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
البته از اول اقدام این کیست نداشتم همین اوخر بعد از 3 دوره مصرف قرصهای محرک تخمک گذاری به وجود اومد
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
اها. آخه منم خیلی سونو میدادم اینو نداشتم بعد مصرف داروها دیده شد حالا نمیدونم واقعا علتش چی بوده
0
1397/09/27
سوال کننده
من روزی دوبار یک قاشق غذا خوری رازیانه رو تو یک لیوان آب جوش دم می دادم
بعدش یک قاشق غذاخوری بابونه رو تو یکلیوان آب جوش دم می دادم.
از هرکدوم روزی دوبار می خوردم در طول روز
بعدش یک قاشق غذاخوری بابونه رو تو یکلیوان آب جوش دم می دادم.
از هرکدوم روزی دوبار می خوردم در طول روز
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
یعنی منم بخورم کوچیک میشه؟ کسی بهت گفت بخوری خوبه برا این نوع کیست؟
0
1397/09/27
سوال کننده
منم نفهمیدم آخرش برا چی شکل گرفت....یه جوریه که چسبیده به بافت رحم .. اگه کیست معمولی باشه خیلی راحت با رازیانه دفع می شه.
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
اره واقعا. این چه بدبختی 😫😫😫😫
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
من دکترم گفت از بافت خود رحم به وجود میاد
0
1397/09/27
سوال کننده
انشالله که می شه...من از عطاری که شاگرد دکتر تبریزی بود گرفتم...بهش گفتم قضیه رو..اونم اینارو داد
0
1397/09/27
سوال کننده
حالا نمیدونم می ترسم خیلی دیر بشه برا بارداریم🙁
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
اها مرسی عزیزم منم حتما مصرف میکنم. فقط تو دوران پریودی و زمانی که اقدام کردیم برا بارداری مصرف کنم؟
0
1397/09/27
سوال کننده
تو دوران پریودی رازیانه مصرف نکن
0
1397/09/27
سوال کننده
بین دوتا پریودی استفاده کن انشالله که کوچیکتر می شه
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
انشا... که شماهم به زودی نتیجه بگیرین که این مشکل هم حل بشه. من شوهرمم واریس داره یکی از علتایی باردار نشدنم بهه غیر تنبلی تخمدان خودم شوهرمم هست
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
باشه عزیزم خیلی خیلی ممنون ایشا... که خدا مرادتو بده
0
1397/09/27
سوال کننده
اره این چیزاهم خیلی تاثیر داره.همه چی سخت شده... قربونت برم عزیزم..انشالله که باهم یه نتیجه ی خوب بگیریم...
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
ایشا... مزاحمت نشم. شب خوبی داشته باشی 🌷🌷🌷🌷
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
❤️❤️❤️❤️❤️
0
1397/09/27
سوال کننده
خواهش می کنم..تو همشب خوبی داشته باشی عزیزم
0
1397/09/27
سوال کننده
😘😘😘
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
عزیزمی
0
1397/09/27
فقط خدا 👶💕
😘😍🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




