Ooma
پرسش (1405/04/07):

تجربه ی استفاده از توالت کودک

سلام وقت همگی بخیرممنون میشم در این مورد راهنماییم کنین.
ارزش خرید رو داره.من جیش رو خیلی راحت بدون هیچ سختی ای به پسرم یاد دادم شبا تاصبح کامل خشکه تا نبرمش دستشویی جیش نمی کنه....پوشکم بپوشونم جایی برم ۶ ۷ ساعتم بمونه باز حاصر نیست توش جیش کنه...درش میارم جیش می کنه.اما پی پی نه...اصلا حاضر نیست همکاری کنه واسه پی پی و دستشویی رفتن.گفتم از این توالت آموزشیا بگیرم.بنظرتون کاربردیه؟

تجربه ی استفاده از توالت کودک
من خریدم پسرم نرفت اصلا
بلااستفاده موند اونجا
چقدم گرون شده
برای پی پی بهش توضیح بده که ما غذا میخوریم بعد اضافش پی پی میشه باید بره خونشون
این صندلی ها هم یه بچه خوشش میاد یکی نه
بنظر من زود از پوشک نگرفتیش !؟
منم از همین می ترسم.
خودش آمادگی پیدا کرده من مجبورم نکردم فقط عادتش دادم و تمرین کردیم کم کم.جیشش رو میگه و کامل کنترل داره روش.واسه پی پی یکم مقاومت داره فقط.
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسش‌هایی که به صورت تخصصی مطرح می‌شن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخ‌گویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمی‌کنید
مرسی می دونم‌❤️🥰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه