Ooma
پرسش (1405/04/07):

تجربه ی استفاده از توالت کودک

سلام وقت همگی بخیرممنون میشم در این مورد راهنماییم کنین.
ارزش خرید رو داره.من جیش رو خیلی راحت بدون هیچ سختی ای به پسرم یاد دادم شبا تاصبح کامل خشکه تا نبرمش دستشویی جیش نمی کنه....پوشکم بپوشونم جایی برم ۶ ۷ ساعتم بمونه باز حاصر نیست توش جیش کنه...درش میارم جیش می کنه.اما پی پی نه...اصلا حاضر نیست همکاری کنه واسه پی پی و دستشویی رفتن.گفتم از این توالت آموزشیا بگیرم.بنظرتون کاربردیه؟

تجربه ی استفاده از توالت کودک
من خریدم پسرم نرفت اصلا
بلااستفاده موند اونجا
چقدم گرون شده
برای پی پی بهش توضیح بده که ما غذا میخوریم بعد اضافش پی پی میشه باید بره خونشون
این صندلی ها هم یه بچه خوشش میاد یکی نه
بنظر من زود از پوشک نگرفتیش !؟
منم از همین می ترسم.
خودش آمادگی پیدا کرده من مجبورم نکردم فقط عادتش دادم و تمرین کردیم کم کم.جیشش رو میگه و کامل کنترل داره روش.واسه پی پی یکم مقاومت داره فقط.
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسش‌هایی که به صورت تخصصی مطرح می‌شن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخ‌گویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمی‌کنید
مرسی می دونم‌❤️🥰
عزیزم جایی میری پوشکش نکن . اینجوری کارت ب کاره که
اگر واقعا میخای از پوشک بگیریش دیگع کلا پوشکش نکن حتی جایی میری
تجربه ی استفاده از توالت کودک
من از این مدل داشتم خیلی خوب بود .
البته پی پی رو طول میکشه تا همکاری کنن خصوصا که بچه شما هنوز خیلی کوچکه .
من یادمه دخترم ایقد پی پی شو نگع داشت یبوست شدید شد دکتر بردمش
من‌نگه نمی داره.فقط حاضر نیست تو دستشویی بشینه.دیروز و امروز باهاش حرف زدم ولی می ترسه فعلا.
پوشکم نمی کنم چون اصلا جیش نمی کنه خودشو نگه میداره هم ممکنه اذیت شه هم پوشکه خشک دور انداخته میشه.
جمعه رفتیم بیرون پوشکش کردم گفتم اگه پی پی کرد کثیف کاری نشه.شب ساعت ۱۱ بازش کردم ۶ ۷ ساعت گذشته بود ولی حتی یه ذره جیشم نکرده بود.تا بردمش دستشویی جیش کرد.
دو دل شدم سر خریدش.اکثرا میگن بچه نمی شینه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه