سلام وقت همگی بخیرممنون میشم در این مورد راهنماییم کنین.
ارزش خرید رو داره.من جیش رو خیلی راحت بدون هیچ سختی ای به پسرم یاد دادم شبا تاصبح کامل خشکه تا نبرمش دستشویی جیش نمی کنه....پوشکم بپوشونم جایی برم ۶ ۷ ساعتم بمونه باز حاصر نیست توش جیش کنه...درش میارم جیش می کنه.اما پی پی نه...اصلا حاضر نیست همکاری کنه واسه پی پی و دستشویی رفتن.گفتم از این توالت آموزشیا بگیرم.بنظرتون کاربردیه؟
پرسش (1405/04/07):
تجربه ی استفاده از توالت کودک
154
22
حدود 4 ساعت قبل
سوال کننده
0
حدود 4 ساعت قبل
سوال کننده

0
حدود 3 ساعت قبل
سمیرا ....
من خریدم پسرم نرفت اصلا
0
حدود 3 ساعت قبل
سمیرا ....
بلااستفاده موند اونجا
1
حدود 3 ساعت قبل
سمیرا ....
چقدم گرون شده
1
حدود 3 ساعت قبل
A M
برای پی پی بهش توضیح بده که ما غذا میخوریم بعد اضافش پی پی میشه باید بره خونشون
این صندلی ها هم یه بچه خوشش میاد یکی نه
این صندلی ها هم یه بچه خوشش میاد یکی نه
0
حدود 3 ساعت قبل
سمیرا ....
بنظر من زود از پوشک نگرفتیش !؟
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
منم از همین می ترسم.
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
خودش آمادگی پیدا کرده من مجبورم نکردم فقط عادتش دادم و تمرین کردیم کم کم.جیشش رو میگه و کامل کنترل داره روش.واسه پی پی یکم مقاومت داره فقط.
1
حدود 2 ساعت قبل
پشتیبانی اوما
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسشهایی که به صورت تخصصی مطرح میشن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخگویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمیکنید
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسشهایی که به صورت تخصصی مطرح میشن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخگویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمیکنید
0
حدود 2 ساعت قبل
سوال کننده
مرسی می دونم❤️🥰
0
حدود 30 دقیقه قبل
yasna 💏
عزیزم جایی میری پوشکش نکن . اینجوری کارت ب کاره که
0
حدود 30 دقیقه قبل
yasna 💏
اگر واقعا میخای از پوشک بگیریش دیگع کلا پوشکش نکن حتی جایی میری
0
حدود 30 دقیقه قبل
yasna 💏

0
حدود 29 دقیقه قبل
yasna 💏
من از این مدل داشتم خیلی خوب بود .
البته پی پی رو طول میکشه تا همکاری کنن خصوصا که بچه شما هنوز خیلی کوچکه .
من یادمه دخترم ایقد پی پی شو نگع داشت یبوست شدید شد دکتر بردمش
البته پی پی رو طول میکشه تا همکاری کنن خصوصا که بچه شما هنوز خیلی کوچکه .
من یادمه دخترم ایقد پی پی شو نگع داشت یبوست شدید شد دکتر بردمش
0
حدود 11 دقیقه قبل
سوال کننده
مننگه نمی داره.فقط حاضر نیست تو دستشویی بشینه.دیروز و امروز باهاش حرف زدم ولی می ترسه فعلا.
0
حدود 9 دقیقه قبل
سوال کننده
پوشکم نمی کنم چون اصلا جیش نمی کنه خودشو نگه میداره هم ممکنه اذیت شه هم پوشکه خشک دور انداخته میشه.
0
حدود 8 دقیقه قبل
سوال کننده
جمعه رفتیم بیرون پوشکش کردم گفتم اگه پی پی کرد کثیف کاری نشه.شب ساعت ۱۱ بازش کردم ۶ ۷ ساعت گذشته بود ولی حتی یه ذره جیشم نکرده بود.تا بردمش دستشویی جیش کرد.
0
حدود 7 دقیقه قبل
سوال کننده
دو دل شدم سر خریدش.اکثرا میگن بچه نمی شینه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- توالت فرنگی یا ایرانی؟
- دل درد و کمر درد در اقدام
- ترشح نشونه بارداریه یا نه
- ایا ترشح نشونه بارداریه
- خانوما لطفا کمک کنید
- خانومایی ک تو ماه نه هستین
- خانمای تهرانی ک شوهر یا اشناشون مغازه فروش لوازم سرویس بهداشتی دارن....
- پشه ریز داخل توالت چطور ازبین میرن؟
- استفاده از توالت فرنگی قبلا استفاده شده
- دوستای عزیزم که بچه همسن و سال نیکان دارید، بیاید




