Ooma
پرسش (1405/04/06):

دیشب رفته بودیم خونه خواهرشوهرم که....

دخترم عصری رفت حمام بعد تو راه تو ماشین خوابش برد. ب شوهرم گفتم بیدارش نکن بزار یکم بخوابه اونم‌ بردش توی اتاق دختر بزرگشون (یه پسر دارن یه دختر) خوابید. نیمساعتی گذشت بعد داشتیم شوخی میکردم ک سلین انقدر خوابش عمیقه ک داره خروپف میکنه دلم نمیاد بیدارش کنم با بچها بازی کنه. اون یکی خواهرشوهرمم مهمان بود ک اونم یه پسرو دختر داره. پسرش جفت اون پسرخالشه واسه بازی. یهو دیدم شوهرم پاشد بره دستشویی ک دیدم تو اتاق زد تو گوش پسرمیزبان..دست سلینو گرفت آوردش تو سالن .من دوهزاریم افتاد. ب شوهرم پیام دادم ک چیشد تو اتاق؟ گفت پوریا داشت دست میزد ب وسط پاهای سلین آمپرم چسبید.گفتم ب خواهرت میگی ک چیشده پسرش چ گوهی خورده. بعد شام ب اون یکی خواهرشوهرم گفتم ک قضیه اینطوره گفت من خودم فهمیدم رفتم با پسرم دعوا کردم ک چرا نیومد لوش بده یا بگه..گفت مث اینکه چندسال پیشم مث اینکه شلوار پسرعمشم کشیده پایین.گفتم به به پ این اینکارست مگ چندسالشه ک این گوه خوریا رو میکنه. پوریا ۸ سالشه. الان اعصابم خورده ک چرا نرفتم تو اتاق بزنم تو دهنش. بنظرشما چ واکنشی باید ازین ببعد نشون بدم

همسایمم همعروسمه اونم دوتا دختر داره یه ۱۳ ساله یه ۲ ساله. پوریا میاد بالا بازی با اینا خوده همعروسم میره پایین میشینه پیش مادرشوهرم. من چندسری دیدمش میاد بالا پیش دختر همعروسم. دیشب ک این قضیه پیش اومد باخودم‌گفتم نکنه میاد بالا و شاید گوه خوری بکنن. بعد گفتم خب نه این بچه کوچیکه هم پیششونه
خیلی اعصابم خورده
بیشتر برا بچه خودم ناراحتم . الان با خودش میگه مگ این وسط چیه که اون‌زد وسط پاهام. ذهنیت بچمو رو خراب کرد. بنظرتون‌به روش بیارم که دیشب چیشد یا نه؟یا خودمو بزنم‌ب نفهمی؟
بدبختی دخترمم دوس داره با این پسرا بازی کنه بقیه دخترا هم‌سنش نیستن محلش نمیزارن
بچه ها چرا اینجوری شدن پسر ۸ ساله این چ کاریه 😐
بنظرم با دخترت حرف بزن مسائل خصوصی زو براش بگو
بگو نباید کسی ببینه دست بزنه اگ کسی خواست دست بزنه جیغ بزنه بیاد بگه بهتون
استغفرالله بچه ها چرا اینجوریشدن
دخترت خواب بود؟ چیزی متوجه شده؟
بچه ۸ ساله و ۴ ساله جفتشون کوچیکن. به سن نوجوانی و جوانی نرسیده که تعرض حساب بشه، کنجکاویه که معلومه نظارتی رووش نیست، بهش پاسخ داده نشده و تربیت نشده و اینطور شده.
در هر حال اون پسره بچست واکنش های افراطی رفتارشو عاصی تر میکنه یا برچسپ بخوره، توو فامیل پخش بشه، بچه آیندش بدتر میشه. به مادرش که جریانو خصوصی بگه همسرت، اما کش ندین داستانو .
از این به بعد رفت و آمدتون رو قطع یا خیلی کم کنید، و موقع حضورشون خیلی کنترل شده و با نظارت پیش برید.
این بچه 8 ساله چیزی دیده از کسی ک کنجکاوی نشون داده. وگرنه ب این سن آخه اینا بچه چی می‌فهمن
ب این مسائل
مراقب دخترت باش
بنظرم از رو کنجکاوی بوده نمیخاد اینقد سخت کنی چون اونم کلا ۸ سالشه بچه است از این ب بعد بیشتر نواطب باش دختر من از بچگی براش کتاب جاهای خصوصی رو خوندم خیلییی خوبه کامل متوجه
شما هم ب بچه ت یاد بده اموزش بده جاهاب خصوصیش رو
من بهش گفتم هروقت کسی خواست دست بزنه ب جاهای خصوصی محکم میگی نه اگرم دیدی موش نمیده جیش میزنی تا مامان هرجا باشم خودمو برسونم
گناه داره اون پسره ب قول اگر برچسبی بهش زده بشه تو فامیل خییلی بد میشه براش
صبح ک با شوهرم حرف میزدم گفت که سلین متوجه نشد از صدای کشیده بیدار شد
اون یکی خواهرشوهرم رفت به خواهرش گفت ک پسرت اینجوریه یواشکی کشوندش تو اتاق
سلام عزیزم بنظر من پسر 8ساله بچه نفهمی نیس و این چیزا هم ممکنه توی مدرسه یاد گرفته باشه
عزیزم با دخترت صحبت و بهش راجع به اعضا خصوصی بدنش توضیح و بخواه اگر کسی خواست دست بزنه اجازه نده و اونجا رو ترک کنه اگر نتونست در نهایت اتفاق افتاد بهتون بگه
و دختر شما بهتر دور از همچین همبازی کرد جوری که متوجه نشه چی گذشت
سلام عزیزم خداروشکر ک متوجه نشد دخترتون
متاسفانه یکم بچهای الان بیشتر درگیر این کنجکاوی ها شدن
و ترسی از اینک کسی ببینتشون ندارن
قبلا شاید هم زیاد بود ولی ایقد مخفیانه بود ک کسی متوجه نمیشد
من اصلا اجازه نمیدم دخترم با پسری تنها بازی کنه حتی پسر خواهرای خودم
همیشه مراقبم مگه تو ی جمع بچها باشه ک اونم اجازه نمیدم در اتاق رو ببندن
اتفاقا پریشب میخواستم تاپیک بزنم درمورد همین موضوع ک بچها رو چطوری با این موضوع آشناتر کنیم براشون توضیح بدیم و ب سوالاشون جواب بدیم
قربونش بشم دخترم دیگ داره سوال میپرسه 🤩🤩 میگه مامان چرا هم جلو جای خصوصی هست هم پشت 😅
چرا همش غذا میخوریم باید دستشویی بریم 😁
باشه متوجه نشه هم باید بدونه از خودش مراقبت کنه
خواب بوده بچه چطوری مراقبت کنه
با دوستان موافقم نباید برچسبی ب اون پسر زده بشه ک عادی بشه واسش
فقط اینک رفت و امد تون کم و کنترل شده باشه
و با خواهرشوهرت هم خودت صحبت کن هم شوهرت ک یادش بدن این مسائل رو وگرنه ممکنه خدایی نکرده تو مدرسه و جمع دوستانش هم کارهای بدی انجام بدن و دیگ نتونه قید این کارها رو بزنه
سلام عزیزم خدا رو شکر دخترت متوجه نشده اما باید تربیت جنسی دریافت کنه تا یاد بگیره در چنین مواقعی چکار کنه ...حتی اون پسر خواهر شوهرت هم خیلی کوچیکه اونم باید تربیت جنسی ببینه البتهه پیش روانشناس کودک که آسیبی بهش وارد نشه ...اونم بچه هست تو این سن بیشتر کنجکاوی جنسی پیش بچه ها زیاد میشه تربیت جنسی هم واسه دختر ا هم پسرا تو این زمونه خیلی مهمه حتی به دخترت هم می تونه غیر مستقیم با بازی های خاص و کتاب یادش میدن...
من بودم کاملا ارتباطمو قطع میکردم، چون هروقت ببینمش عصبی میشم و ممکنه بزنم تو دهنش
👌🏻😂
😐😐😐 همون لحظه رو نمیگم کلی میگم
😅😅
اخه این بحثش همون لحظه بوده
در کل ک قطعا باید آموزش بدیم و چ کار سختی هست🤕
من نگران دخترای جاریت شدم، بهش بگو حواسش به دختراش باشه
به نظرتون با زدن اون بچه متوجه شد که نباید اندام خصوصی کس دیگه رو نباید دست زد؟ فقط ۸ سالشه و باید براش با توضیح و کتاب و حرف زدن آموزش داد
سلام
نظر بنده رو میخوای همون سیلی شوهرت رو اضافه بوده
باید برخورد جدی میکردین بدون کتک
و اینکه اصلا دیگه به روی خودتون نیارید فقط حسابی حواستون باشه هرجایی هر پسری هست دخترتون جایی باهاش بازی کنه که شما نظاره گر کامل باشید
و اینکه تو رو خدا به جاریتم این قضیه رو بگو
که حواسش جمع باشه
گناه دارن دخترای اونم
بهتون حق میدم عصبی شده باشین. ولی خب باید مشکل حل کرد و این کار شما فقط صورت مسئله رو پاک میکنه. ما خودمونم مادریم ممکنه برا بچه های مام همچین موردی پیش بیاد.
قشنگ با خواهر شوهرتون بشینید حرف بزنید راهکار بهشون بدید.
بچه من کار اشتباهی کنه هیچکس حق نداره روش دست بلند کنه. بیاد به خودم بگه اگه دید نتیجه نداد خودم جایی که بقیه آزار برسونه رو نمیرم
بچه رو تنها با بچه دیگه غیر همجنس، تو یه اتاق، غیر خونتون با خواهر برادر خودش، تنها نزار هرگز...
نه من کلی گفتم
من یسری کلی توضیح دادم دادم واسه دخترم متوجه نشد انگار تو باغ تو نبود کلا گذاشتم یکم بررگتر شد الان بهتر درک میکنه
لباس دخترتون دامن دار بوده؟
میگم یعنی لباس هم دقت کنید جوری نباشه مشخص بشه اون پسره هم بالاخره عقلش هنوز کامل نیست دیگه کنجکاو شده
ن بلوز شلوار بوده
اتفاقا همیشه جلو خودمون بازی میکنن با موبایل منتهی اینسری این بچه سر تخت خواب بوده
🤣🤣🤣

ای بابا برا چی قطع کنه؟اول باید دخترشو آگاه کنه بعدم اونجا میرن یا اونا میان باید کامل حواسشونو بدن.
ضمن اینکه پسره رو هم باید توجیه کنن.


بعدم خانما فقط تنها گذاشتن پسر و دختر نیست که.
من تو آشناها دیدم ک مثلا دوتا پسر ۵ ۶ ۷ ساله(سنشونو یادم نیست دقیق) رفتن اونجاهاشونو بهم نشون دادن.

یا از یکی شنیدم دوتا دختر بخاطر کنجاوی این کارو کردن.
کلا تو هیچ سنی تنها نذارید بچه ها رو حتی دبیرستانی باشن.
هی برید به بهونه ای یه سر بزنید
حتی بچه های خودتونم باهم دیگه تنها نذارید هی چکشون کنید.بهرحال بچه هستن و کنجکاو
عمیقا درکت میکنم تاحالا اتفاق نیفتاده ولی فوبیاشو دارم دخترمو هیچ جا تنها نمیذارم بهتره برای تربیت جنسیش و اینکه دقیقا چه رفتاری بکنی و چیا بگی مشاوره بگیری
عزیزم بهتر که نزدی تو گوشش
اونم بچه س عاخه از سر کنجکاویه دقیقا تو مرحله ی جنسی فروید هس

شما نباید اصلا دخترتو تنها بذاری
من باشم تو فامیل پخش نمیکنم چون بقیه میگن چقد نادونه همچین چیزیو پخش میکنه
به مادرش حتما تذکر میدم
و برای دخترم توصیح میدم که باید مراقب خودش باشه.
عاشق سوال دخترت شدم رفت😍
بگو چون با یکی جیش میکنیم با یکی پی پی😂
🤩🤩
اره خودمم کلی ذوق کردم براش
وای نمیدونی اینا چقد بلدن سوال کنن
بخدا من تا جایی ک یادمه اصلاااااا هیییچ سوالی اینجوری نپرسیدم همش خودم بزرگ شدم متوجه شدم ولی بچهای الان کلی دقت دارن و سوال میکنن
پسر برادرشوهر خواهرم بچست
بعد خواهرزادم 5سالش پیش دخترم گفته ک پسرعموم همش دوس داره جاهای خصوصی بقیه رو ببینه
بعد دخترم پیش من گفت فلانی دوس داره جای خصوصی بقیه رو ببینه گفتم مگه تو میدونی جای خصوصی چیه گفت نه😄😄
حالا بهش گفته بودم جای خصوصی کجاست ولی اسمی براش نگفتم
این تاپیک بزارید بمونه برا آموزش جنسی به بچها
کتاب هایی ک خوبه کسی مطالعه کرده معرفی کنید
ببخشید میخواین جای اون سیلی یه نوازشش هم میکرده و بش میگفته ببخشید به بچه من دست زدی؟ طرز تفکر شمارو اصلا قبول ندارم.
جهت اطلاعتون مادر همین آقاپسر همینجوری بچشو بزرگ کرده ک این پسره قلدر شده و تو روی بزرگترا می ایسته و برای بقیه بچها دست درازی میکنه.
بنظر منم از دور میشه گفت زدن بده و باید آروم حرف زد و اینا ولی تو فکر کن تو اون موقعیت قرار بگیری و به بچت داره دست میزنه اونم تو خواب واقعا دیگ ادم نمیتونه خودش رو کنترل کنه
من خودم امشب دخترم و پسر خواهرم داشتن بازی میکردن و پسر خواهرم خیلییی واضح داشت لج دخترم درمیورد چقد عصبانی شدم و خودخوری کردم و با آرامش دعوت به بازی کردم ولی فایده نداشت تا دست به دامان تهدید شدم ک دیگ پارک نمیاریمتون بازم کوتاه نمیومد
دیگ ب خواهرم گفتم حقیقت پسرت خیلی لجباز گفت قبول دارم
یه جایی بچه باید متوجه کار بدش بشه واصلاح بشه ولی وقتی ده بار داری ب زبون خوش دعوت ب بازیش میکنی و قبول نمیکنه رفتارش ادامه میده دیگ خدایی باید زدش😁

درسته بچه ان ولی چطور میدونه باید حرص تو رو دربیاره ولی نمیدونه باید قشنگ بازی کنه 😒
یه خانمی هست مشاوره اسمش ندا فکر کنم بارداره کاش اونم تاپیک میدید میومد نظرش میگفت
والا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه