Ooma
پرسش (1405/04/05):

سلام دکتر جان سوال یکی از دوستامه

سلام دکتر جان سوال یکی از دوستانه کیت تخمک گذاری گذاشته میگه تو ماهای گذشته که میزده دوتا نمیشده هیچ وقت ولی این ماه کیتی که زده روز بروز پررنگتر شده سوالش اینه آیا ممکنه این کیته کاذب باشه اشتباه شده باشه یا نه و اینکه ذخیره تخمدانش هم پایینه ممکنه این کیت کاذب باشه ممنون

این اولی
این اولی
این دوتاهم روزای بعد زده که پررنگتر شده
این دوتاهم روزای بعد زده که پررنگتر شده
عزیزم بزاراقدام کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه